Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

פרסונליזציה – דוורים / ניוזלטר

 

פרסונליזציה – מה הן הפעולות שביצענו בדוורים של הלקוח שגרמו לעלייה של 37% ביחס הפתיחה לאחר 3 חודשים

יחס פתיחה

עלה בממוצע מ-24% ל-32.8%

יחס הקלקה

עלה בממוצע פי 4

כמות ההמרות

גידול של 63%

בפתיחת נמענים רדומים

עלייה ב-36% בפתיחת נמענים שלא פתחו מעל שנה

מה מצאנו

מה עשינו

פרסונאליזציה

הדוור אינו פרסונלי שמי

יש חשיבות גבוהה לדוור פרסונאלי שמי –הוספת שם בתחילת כל דוור בנושא / בפתיח של המייל

הדוור אינו מותאם להתנהגות לקוח

יש להתאים ללקוח את המוצרים שהקליק עליהם בעבר ולא רכש או הצעת קרוסל למוצרים משלימים שרכש בעבר /הטבה ייחודית למוצרים שהתעניין ולא רכש 

אופטימיזציה

אין התייחסות לימים ושעות

  1. יש לבצע תמידית  אופטימיזציה לפי שעות/ימים/ ניסוחים
  2. יש לבצע שליחה חכמה בתזמון חכם בהתבסס שעת פתיחה על פי התנהגות קיימת של גולש

אין שליחה למי שלא פתח

יש לשלוח דוור למי שלא פתח עם נושא אחר / עיצוב שונה / יום ושעה אחרת

אין AB Testing לפני נושא/עיצוב

בניית כלל קמפיינים עם AB Testing לבחינת נושא וגריד מנצח על 10% מהדאטה ובחירת שליחת הפורמט המנצח לכל היתר

לא נעשה ניסיון עם מערכת דוורים נוספת לבחינת תוצאות AB Testing  לפחות על דאטה שלא פתחו מעל X  זמן ו/או מעולם

יש לבצע ניסיון על מערכת דוורים אחרת לטובת אלו שלא פתחו אף פעם ומי שלא פתח בחצי שנה אחרונה

אופטימיזציה ON GOING לא קיימת

ניתוח ניהול סטטיסטיקות בשוטף כולל ניתוח המרת פגישות בפועל/מכירות מכל דיוור

פורמטים

הדוורים חדגוניים – מייצר אדישות. מייצר תחושה של "זה נראה שכבר ראיתי את הדוור הזה"

יצירת גאנטים ועיצובים אחרים בין פורמטים ושימוש בתמונות / סרטונים שונים כל הזמן

פורמטים גרידים ארוך קצר – לא קיים בצורה נכונה

עיצוב גריד מחדש לתבניות שונות לסוגי תכנים שונים

בתחתית של כל דוור אין בלוקים לתכנים נוספים בהתאמה אישית

בתחתית של כל דיוור יש לייצר רשימה של בלוקים עפי ניתוחים וממצאים שנעשו על ידנו

אוטומציה

אין אוטומאציות חכמות – פרטי ועסקי

בניית אוטומאציות חכמות מפורטות במערכת בהתאם לקהל היעד
תבניות סדורות עם יצירת אמון : מסע המשלב תכנים מקצועיים, וידאו, קייס סטדי וכו'

לנמען שרכש מוצר X  חסרה אוטומציה חכמה

הצעת מוצרים משלימים

לנמען שלא פתח מאז 3 חודשים אחרונים אין אוטומציה חכמה

שלב א – שליחה דוור חכם (יום/שעה/גריד/נושא)
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג' – שיחות יזומות

לנמען שלא פתח אף פעם + לא פתח חצי שנה אחורה

שלב א -לבחון מערכת דוורים אחרת +כתובת מייל אחרת
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג' – שיחות יזומות

פותחים דוורים אך לא רוכשים

טיפול במי שפותח דוורים ולא רוכש אחת לתקופה מוגדרת. דוור מיוחד עם הטבה בלעדית/ הודעה או שיחה יזומה

נמען שלא פתח דוור אחרון – אין שליחה חוזרת חכמה אוטומאטית

יש לתזמן בכל דוור –שליחה חוזרת אוטומאטית למי שלא יפתח עם נושא אחר/עיצוב שונה/שעה אחרת

דאטה חדשה

לא מייצרים קהלים /דאטה חדשה

קמפיין לטובת הדאטה
יש לייצר תוכנית סדורה עם יעדים ותגמולים לנרשמים חדשים מקמפיין, מרצפת מכירה, ממוקד, מאנשי שטח

תכנית סדורה

חסרה תכנית אב סדורה קדימה לקוחות פרטיים + עסקיים

  1. בניית גאנט פעילות דוורים שוטפת ברמה שבועית ל-3 חודשים קדימה
  2. בניית יעדים, ניתוח הסקת מסקנות ותובנות לדוורים הבאים כל הזמן –בתדירות של אחת לחודש לפחות

תדירות

תדירות שליחת הדוורים

יש לבחון תדירות שליחת דוורים ללקוח חדש/קיים/נטש על מנת למנוע הטרדות/מסע לקוח נכון וחכם

פוטנציאל

אחוזי פתיחה גבוהים

פוטנציאל אדיר! לייצר ערכים והנעות לפעולה

כלים ופיצ'רים שלא בשימוש

מוצרי חודש/יומי/שבועי?

מוצר החודש /מוצר השבוע

פרסונליזציה – דוגמאות למסרים ממירים – B2C

אפקט העדר

  • "המוני לקוחות מתים על הפריטים הללו"
  • "אנשים מסתכלים על הפריטים האלה עכשיו"
  • "בואו לראות את המוצרים שלקוחות אחרים אוהבים"
  • "אנחנו מתים על הפריטים האלו"
  • "פריטים XXXXX שאנחנו אוהבים"
  • "בואו לראות מה אחרים רוכשים בכמויות"
  • "347 קנו את המוצר הזה רק בשבוע האחרון"

הנחות ומבצעים

  • "מעל 50% הנחה על הפריטים הכי חמים"
  • "עד 40% הנחה עכשיו ב…."
  • "הכל בפחות מ 5$"
  • "הגיעו מבצעים מיוחדים – אסור לוותר"
  • "התראה על ירידת מחר/מבצע

נוטש עגלה בשעה עד היום הראשון

  • "אסף, כדאי להשלים את ההזמנה…"

נחרצות + קריאה לפעולה

  • "אל תחמיצו"
  • יוסי – כדאי לך לראות את זה עכשיו"
  • "מה שאתם צריכים"

בהצלחה

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן