מקצועיות, אובייקטיביות, אמינות ויסודיות הן הבסיס
במסגרת שירות הלקוח הסמוי נמדדים ומתמקדים בעשרות פרמטרים בתחום המכירה:
ביצעתם לקוח סמוי? עכשיו זה הזמן להציף לקחים ותובנות, בנוסף שתפו את העובדים ותנו להם להיות חלק אינטגרלי מהתהליך – תנו להם להקשיב להקלטות של השיחות שלהם, לצילומים של הפגישות הפרונטליות שלהם, זהו תהליך למידה פורה לטווח הארוך
חשוב, אל תוותרו, הכניסו את סקרי הלקוחות לגאנט תוכניות העבודה, בתוכניות שלכם לשנת 2021, לפחות אחת לחציון.
11 שנות ניסיון
מעל ל-270 לקוחות מרוצים
שיפור תוצאות בעשרות %
שיטות עבודה ומודלים יחודיים
חושבים, מחויבים ומכוונים שיפור תוצאות 24/7
תשאלו את הלקוחות שלנו