אימון מכירות

לקוח סמוי מקצועי

עד כמה אנשי המכירות שלכם מקצועיים? עד כמה הנך מרוצה מאופן ניהול מערך המכירות? עד כמה יש לך פיקוח ובקרה על אנשי המכירות/נקודות המכירות שלך בשוטף?

בקרת תהליכי מכירה ושירות באמצעות לקוח סמוי מקצועי הכולל : מדדי SLA, יכולות שירות ומכירה

השירות מתאים לחברות וארגונים עם מערך מכירות/שיווק קיים או המעוניינים להקים מערך כזה

מעוניינים לקבל פרטים על לקוח סמוי?

לקוח סמוי מיטבי

מקצועיות, אובייקטיביות, אמינות ויסודיות הן הבסיס

במסגרת שירות הלקוח הסמוי נמדדים ומתמקדים בעשרות פרמטרים בתחום המכירה:

  • מקצועיות – הבנה מעמיקה של המוצר, הכרת השוק, מתחרים, הכנה לפני פגישה.

  • יכולת מכירתית – עבודה על פי תפריט/תסריט שיחה, עבודה על פי שלבי שיחה, ביצוע מקרב, בירור צרכים, שאילת שאלות, הצגת פתרון ולא מוצר, הצגת ערך מעל מחיר, טיפול בהתלבטויות, הנעה לסגירה , שפה מקדמת מסר, ועוד

  • התהליך עצמו : האם עובדים על פי SLA סדור, איך מתבצע תהליך הפולו אפ, אילו מסרים ותקשורת מקבל המתעניין תוך כדי התהליך, איך מסתיימת המכירה ועוד

    לצערנו, ישנן עדיין חברות וארגונים הבוחרים לבצע את התהליך פנים ארגונית ולמעשה מפספסים מהעובדה הפשוטה שתהליך פנימי אינו יכול להיות אובייקטיבי באופן מלא ואמיתי.

    לקוח סמוי חוץ ארגוני איכותי מבטיח בהכרח חוסר תלותיות, אובייקטיביות ללא התניות ובנצ’מארק רחב למול הקיים בשוק.

 

תהליך העבודה

  1. תאום ציפיות, קביעת המטרות ויעדי הפעילות
  2. אבחון ואפיון ראשוני: גיבוש טופס הבקרה, התאמת לוחות זמנים ומיקומי בקרות, תוצרים נדרשים ודגשים
  3. ביצוע בקרה ( פרונטלית/טלפונית) בפועל בשוטף ואיסוף נתונים
  4. ריכוז וניתוח הממצאים וקביעת דרכי פעולה ליישום
  5. מפגש סיכום לשם סקירת תוצאות ודרכי פעולה

ביצעתם לקוח סמוי? עכשיו זה הזמן להציף לקחים ותובנות, בנוסף שתפו את העובדים ותנו להם להיות חלק אינטגרלי מהתהליך  – תנו להם להקשיב להקלטות של השיחות שלהם, לצילומים של הפגישות הפרונטליות שלהם, זהו תהליך למידה פורה לטווח הארוך

חשוב, אל תוותרו, הכניסו את סקרי הלקוחות  לגאנט תוכניות העבודה, בתוכניות שלכם לשנת 2021, לפחות אחת לחציון.

למה דווקא לקוח סמוי?

  • תהליך ראי למכירות
  • ניתן להבחין בצורה חד ערכית מה מיושם ומה לא
  • מעורבות של ההנהלה וקבלת החלטות בזמן אמת
  • מזהה נקודות חולשה ותורפה בתהליך המכירה
  • גורם לאנשי המכירות להיות מודעים למה שחשוב
  • מספק משוב שוטף
  • משמש גם להכשרה ולמטרות עידוד

תוצרים

לקוח סמוי

הגדלת יחס
המרה וסגירה

לקוח סמוי

גידול בכמות
הלקוחות

לקוח סמוי

הוזלת עלויות
הרכשה

לקוח סמוי

שיפור חווית
הלקוח

לקוח סמוי

שדרוג מערכות
טכנולוגיות תומכות

לקוח סמוי

הגדלת תפוקת
המשאב האנושי

לקוח סמוי

תהליכי שיווק
מיטביים

לקוח סמוי

שיפור תהליכי
המכירה והניהול

למה אנחנו?

אימון מכירות

11 שנות ניסיון

אימון מכירות

מעל ל-270 לקוחות מרוצים

אימון מכירות

שיפור תוצאות בעשרות %

אימון מכירות

שיטות עבודה ומודלים יחודיים

אימון מכירות

חושבים, מחויבים ומכוונים שיפור תוצאות 24/7

אימון מכירות

תשאלו את הלקוחות שלנו

השיזף 4, א.ת רעננה | טלפון: 09-8995650 | אימייל: [email protected]

דילוג לתוכן