אקדמיה פנים ארגונית

שיפור ביצועים וההצלחה בארגון הוא פועל יוצא של טיפוח והכשרה מקצועית של המשאב האנושי באופן שוטף לאורך זמן ובתכנון נכון.

הניסיון הרב שלנו במאות סדנאות ואלפי שעות הדרכה וחניכה בעשור האחרון, קובע שההון האנושי הנו הנכס החשוב ביותר בארגון.
לשם כך יסדנו והקמנו את רעיון האקדמיה הפנים ארגונית שכל מטרתו להשקיע, לטפח, להשביח ולפתח את ההון האנושי המקצועי.

מודל האקדמיה הפנים ארגונית מתאים ומותאם לכל ארגון וחברה בכל סדר, גודל ותחום.

הארגון נחשף לידע, כלים ומודלים עדכניים, בו בסיס המודל הוא סרגל ההתפתחות של המשאב האנושי תוך כדי ניטור ומדידה איכותית וכמותית בתחומי המכירות והניהול.

המטרה היא – שיפור ופיתוח מקצועיות, ידע, כישורים ומיומנויות לשני מסלולים עיקריים:

מסלול מכירות עבור אנשי מכירות פרונטליים, סוכני שטח, מנהלי תיקי לקוחות, נציגי מכירות טלפונים, מתאמי פגישות.

מסלול ניהול עבור מנהלים זוטרים ומנהלי ביניים – מנהלי צוותים, מנהלי מכירות, מנהלי שירות, שיווק ועוד.

אז איך זה נעשה?

אנו מגדירים יחד את המטרות, יעדים, תכנים ולוחות זמנים לאורך גאנט הפעילות. זה נעשה כמובן יחד עם צוותי ההדרכה/פיתוח ארגוני/מנהלי משאבי אנוש והמנהלים ישירים.

אנו בונים יחד עמכם תכניות עבודה ומערכים סדורים המותאמים לצרכי הארגון העדכניים ולראייה ארוכת טווח.
הכול נעשה תוך תאום ושיתוף פעולה מלא למול מנהלים ישירים בארגון ורק אחרי בירור צרכים יסודי,
ניתוח והכרת האתגרים הקיימים, פערים, הבנה מעמיקה של התרבות והשפה הארגונית.

מותאם אישית

הדרכות, הכשרות, חניכות והעשרה לצוותים (גדולים/קטנים) ומפגשים אישיים.
התכנים מועברים באמצעות הרצאות פרונטליות ואון ליין (ZOOM), קורסים, סדנאות, מצגות. חשוב לייצר אינטראקציה ודינמיקה גבוהה עם המשתתפים וזאת אנו עושים באמצעות – תרגולים, מבחנים,  סימולציות, למידת עמיתים, למידת הצלחות, סיעור מוחות, משובים, ניתוח מצבים, דילמות ועוד.

חלק בלתי נפרד הוא יישום והטמעה של התכנים באמצעות מודל OJT ליווי וחניכה שוטפת  ובאמצעות המנהלים הישירים.

מקצת מהנושאים והתחומים במסגרת האקדמיה

פיתוח מנהלים ותהליכים

  • זיהוי עובדים על פי סגנונות תקשורת
  • סגנונות ניהול והתאמה
  • ניהול מוטיבציה – דרכים להגברת המוטיבציה לעובד בטווח הקרוב והרחוק
  • להכיר את העובד – צרכי העובד
  • טקטיקות לרתימת העובד והנעתו
  • מיומנויות ניהול – הקשבה פעילה, הנחת הנחות וניפוץ תקרת הזכוכית
  • יצירתיות בניהול – לחשוב מחוץ לקופסא
  • פתרון דילמות ניהוליות וניהול בתנאי אי ודאות (קבלת החלטות )
  • תקשורת בינאישית מקדמת
  • ניהול זמן – זיהוי גזלני זמן, תעדוף, כלים שוטפים, עשה ואל תעשה
  • ניהול ממוקד (יעדים, עובדים)
  • הרגלי ניהול מעכבים – אימוץ הרגלים מקדמים כחלק מניהול איכותי
  • מקסום תהליכים לשימור לקוחות
  • ניהול מיטבי ליחידת רווח והפסד
  • תהליכי גיוס והכשרה מיטביים לארגון
  • ניהול מכירות איכותי
  • המנהל כמאמן (TTT) – מתן כלים אימוניים יישומים למנהל
  • התהליך האימוני- חזון, מצוי- רצוי, פעולות, בקרה, כלים לניהול תהליך, מודלים אימוניים

מכירות

  • מיומנויות רכות
  • תהליכי מכירה רכה
  • סוגי מכירות
  • סגנונות תקשורת
  • מבנה שיחה
  • טכניקות בטיפול בהתנגדויות
  • שאילת שאלות
  • ערך מול מחיר
  • מודל כצבח
  • ניהול משא ומתן
  • פרזנטציה מול קהל
  • הצגת פתרון/הצגת בעיה
  • הנעה לסגירה
  • AFTER SALE
  • חיזוקי מכירה
  • מסננת רגשית, רציונלי
  • פולו אפ איכותי
  • שפת גוף
  • ערך ותועלות
  • טקטיקות לסגירת מכירה
  • רבדים בשיחת מכירה
  • מכירה טלפונית
  • מודל PAUCE – לפני המכירה
  • שפה מקדמת מסר
  • NLP בתהליכי מכירה וניהול
  • ועוד
השתתפו ונהנו בסדנאות והדרכות שלנו

 USG CAPITAL חב"ד, מפעל הפיס, תמי 4, זמן לנדל"ן, מרכז הבניה הישראלי, תאטרון הקאמרי, למטייל, מבראשית אמריקה ישראל, טביב, אנגלו סכסון, שניר נדל"ן, עיריית ראשל"צ, , YSIDE, יו טרייד,  SINGULAR, מדיקליניק , מכללת אומנות הנדל"ן, בנק איגוד, קבוצת ידיעות אחרונות, ניסקו חשמל, החברה המרכזית למשקאות קלים (קוקה קולה ישראל),  בראשית אמריקה ישראל, איגוד לשכות המסחר, איגוד השיווק הישראלי, המכללה המשותפת, Swiss  System, , קיבוץ יקום, YES, ועוד רבים אחרים…

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן