יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

 

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ שווקי וכיצד לבחור יועץ שיווקי? על כך ועוד בעמוד שלפניכם.

סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם להסתייע בשירותי ייעוץ שונים אשר נועדו לצרכי שיפור וייעול האופן בו אתם מנהלים ומשווקים את בית העסק שבבעלותכם. שירותים אלו כוללים גם שירות ייעוץ שיווקי במסגרתו מושם דגש על בניית אסטרטגיה שיווקית.

מהי אסטרטגיה שיווקית ולמי היא נחוצה?

אסטרטגיה שיווקית היא תכנית פעולה שיווקית שמטרתה לפעול ברמה השיווקית אל מול קהל הלקוחות הרלוונטי לבית העסק, ובתוך כך, לקדם את פעילותו של בית העסק ברמה העסקית ולסייע למערך המכירות להוביל לשיפור מתמיד במכירות. האסטרטגיה השיווקית נחוצה לכל סוגי העסקים ללא קשר לגודלם או להיקף מכירותיהם, וזאת לנוכח התחרות ההולכת וגוברת בכל תחומי המסחר והשירות ולנוכח ריבוי אפיקי המדיה והפלטפורמות בהן ניתן לקיים מהלכי שיווק ופרסום. שיווק

כלי תכנון לבניית אסטרטגיה שיווקית

התווית אסטרטגיה שיווקית מהווה מרכיב חשוב במסגרת שירותי ייעוץ שיווקי המוענקים לכם על ידי יועץ שיווקי מוביל בתחומו, כאשר בין יתר כלי התכנון באמצעותם ניתן להתוות את האסטרטגיה השיווקיות נכללים:

  • מיפוי המצב הקיים באמצעות ניתוח דו”חות פיננסים המעידים על מצבו הכלכלי של בית העסק
  • הגדרת סביבת התחרות תוך בידול הצעת הערך (מכירה) של בית העסק
  • הגדרת קהל המטרה הרלוונטי תוך יצירת תדמית שיווקית המותאמת לתובנות הצרכניות בהתאם לפילוח קהלי היעד השונים
  • הגדרת תקציב השיווק על פי פריסה לחודשים והגדרת יעדי מכירות תקופתיים

כלי תכנון אלו מהווים אמצעי להתוויית אסטרטגיה שיווקית מנצחת באמצעותה ניתן לפעול על פי תכנית עבודה סדורה  ולהביא לידי ביטוי את היתרונות היחסיים של בית העסק בסביבת התחרות בה הוא פועל. במקביל, שירותיו של יועץ שיווקי מתמקדים בבחירת המסרים השיווקיים הגלויים והסמויים הנלווים לכל מהלך שיווקי כזה או אחר באפיקי המדיה השונים וזאת לצד יצירת תוצרי קריאטייב באמצעותם ניתן לחשוף את המסרים השונים לקהלי היעד הרלוונטיים.

ייעוץ שיווקי לאחר התוויית האסטרטגיה

שיווק יעיל ומניב תוצאות הוא זה המשלב בין אסטרטגיה שיווקית ממוקדת ונכונה לבין תכנית פעולה באמצעותה ניתן ליישם הלכה למעשה את הרעיונות התיאורטיים הנכללים באסטרטגיה. כפועל יוצא מכך, שירותיו של יועץ שיווקי חיוניים והכרחיים לכל סוגי העסקים גם לצרכי התוויית האסטרטגיה השיווקית וגם לצרכי יישומה בפועל.

לאחר התווית האסטרטגיה ולצורך יישומה בפועל, שירותיו של היועץ השיווקי מתמקדים בין היתר בפעולות הבאות:

  1. מציאת דרכים להעצמת החוויה האישית של הלקוח בכל פעם שהוא מקיים אינטראקציה כזו או אחרת אל מול בית העסק
  2. מיצוי מכלול הפעולות השיווקיות הניתנת ליישום באמצעות הנכסים הדיגיטליים העומדים לרשות בית העסק
  3. תכנון מהלכים שיווקים ב-ONLINE וב-OFFLINE
  4. יצירת שתפ”ים עסקיים ושיווקים אל מול גופים חיצוניים
  5. הטמעת כלי ניהול לצרכי מדידה ובקרה אחר כל מהלך שיווקי כזה או אחר באפיקי המדיה השונים

התאמתה של האסטרטגיה השיווקית לתנאי השוק המשתנים וסביבת התחרות המגיבה בהתאם לכל מהלך או תרחיש שיווקי המיושם על ידי בית העסק

מדוע גם אתם צריכים יועץ שיווקי?

תקציב הפרסום והשיווק של כל בית עסק הוא מוגבל, ולכן, קיימת חשיבות רבה לכך שכל השקעה כספית מצידכם במהלכי שיווק כאלו ואחרים תניב את התוצאות הרצויות ואף תאפשר לכם להקצות סכומי כסף נוספים לטובת קיומם של מהלכי שיווק נוספים. לצורך כך, תדרשו לשירותיו של יועץ שיווקי מנוסה ומיומן היודע לתכנן לפרטי פרטים את מהלכי השיווק הנחוצים לכם וזאת לאחר תהליך מקדים של התוויית אסטרטגיה שיווקית בהתאם למופיע לעיל.

אם כך, כיצד לבחור יועץ שיווקי?

על מנת להבטיח לעצמכם את שירותיהם המקצועיים של יועצי השיווק הטובים ביותר בתחומם, אנו ממליצים לכם לבחור את זהותו של היועץ השיווקי שלכם בהתאם לכל אחד מהפרמטרים המקצועיים הבאים:

  • ניסיון מקצועי מעל הכול – הקפידו לבחור ביועצים שיווקים בעלי ניסיון מוכח בתחום השיווק בכלל ובתחום הייעוץ בפרט, כאשר ברוב המקרים מומלץ לבחור בשירותיהן של חברות לייעוץ עסקי המתמחות במספר תחומי ייעוץ שונים.
  • המלצות, רבותי, המלצות – מאחורי כל יועץ שיווקי מוצלח ומנוסה בתחומו תוכלו למצוא רשימה כזו או אחרת של לקוחות ממליצים שהם למעשה בעלי עסקים שכבר התנסו בשירותיו המקצועיים. אל תהססו ליצור פניה יזמה ללקוחותיו של היועץ השיווקי בהווה ובעבר ולקבל מהם חוות דעת אובייקטיבית בכל הנוגע לשביעות רצונם מהשירות אותו הם קיבלו.
  • היקף שירותי הייעוץ המוצעים לכם – ייעוץ שיווקי הוא שירות מקצועי המאגד בתוכו מגוון רחב של פעולות ושירותים המיושמים על ידי היועץ לאורך כל הדרך, ולכן, חשוב לבדוק ולבחון מראש את היקף השירותים המקצועיים המוצעים לכם במסגרת השירות.
  • היכרות מקדימה עם תחום העיסוק הרלוונטי לגביכם – ככל שהידע המקדים של היועץ השיווקי בתחום העסקי הרלוונטי לגביכם הוא רחב יותר, כך התובנות השיווקיות שלו יכולות לסייע לכם יותר ולכן מומלץ לשכור את שירותיו של יועץ שיווקי בעל ניסיון בתחום הייעוץ השיווקי בתחום העיסוק הרלוונטי לגביכם.

  Marketing Solutions מציגה: ייעוץ שיווקי שבא לעבוד בשבילכם!

שירותי הייעוץ השיווקי המוצעים על ידינו בחברת Marketing Solutions מבוססים על הניסיון המעשי אותו רכשנו בתחומי הייעוץ העסקי השונים מאז שנת 2009 ועד היום, כאשר שירותים אלו נועדו בין היתר לצרכי מיטוב תהליכים שיווקים בכל בית עסק, חברה וארגון, משלב התווית האסטרטגיה השיווקית, דרך יישומה בפועל ועד להשגת התוצאות הנחוצות לכם כל פרמטר. לתיאום פגישת ייעוץ לא מחייבת בנושא אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר כאן

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או”ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – “לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות”?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן