Game Changer

אסטרטגיות

בניית אסטרטגיות בתחומי ליבה עסקיים : אסטרטגיה שיווקית, אסטרטגיה מכירות, אסטרטגיה שירות, אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה שהיא game changer

Game Changer באסטרטגיה.

אחד ה Game Changers הבולטים בהצלחה עסקית הוא באסטרטגיה העסקית.
הגדרת האסטרטגיה משלבת את השגת החזון ומטרות הארגון ומדייקת את הדרך העסקית,
אסטרטגיה במהותה היא תכנית פעולה כוללת הקובעת מטרות ויעדים בטווחי זמן שונים. היא תכלול בתוכה את עקרונות הפעולה להשגת היעדים שנקבעו, את האמצעים, אפשרויות ולוחות זמנים הניתנים לבקרה
השינויים, האתגרים והתחרות על תשומת ליבו של המשתמש/הצרכן מחייבים כל ארגון או חברה בתכנון אסטרטגי מלא אשר לוקח בחשבון את כל שדרות הארגון והמעניק לכל אחד מהם את הידע, הכלים והיכולת להגיע ליעדי התוכנית האסטרטגית הכוללת.
אסטרטגיה עסקית ארגונית היא בגדר חובה ואנחנו יותר ממליצים לעבוד על פי קווים מנחים, אסטרטגיות לכל תחום : אסטרטגיית שיווק, מכירות, שירות, ניהול, מערכות

באיזו סביבה יהפוך השלב האסטרטגי ל Game Changer ?

בארגונים וחברות המבינים שניתוח מיקרו כלל ארגוני הינו תנאי בסיסי ליצירת רק בדיקה דקדקנית תעניק יכולת לגשר על פערים שבין היעדים האסטרטגיים למציאות האסטרטגית. זאת ועוד, רק ניתוח מיקרו יוכל להציף יכולות והזדמנויות מתוך הארגון שלא טופלו עד כה ואשר עשויות להוות מנוף עסקי עצום לארגון.
מהם הנושאים הנבדקים לפי בניית אסטרטגיה?

• תרבות הארגון והDNA הארגוני
• תשתיות עסקיות
• המשאב האנושי והניהולי
• מדדים ויעדים אל מול ביצוע.
• הכלים, המערכות והאוטומציות ככלי ניהול
• יעילות וניצול משאבים ויכולות של הארגון
• תקציבים
• ועוד

בניית אסטרטגיות לפי תחומים:

מה אומרים עלינו...

תודה לכל הלקוחות המדהימים שלנו! זה כיף לעבוד עמכם (או משהו כזה)

מומלץ לקרוא מאגר ידע

מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך

דילוג לתוכן