Game Changer

דיאגנוסטיקה -אבחון מיפוי וניתוח מקיף ב: שירות, שיווק, מכירות ,ניהול, מערכות,תהליכים, הון אנושי

דיאגנוסטיקה עם Game Changer

Game Changer בדיאגנוסטיקה  חקר מקיף לאבחון, מיפוי וניתוח תחומי הפעילות הליבה העסקיים בארגון על פי צרכי הלקוח : מכירות, שירות , שיווק, ניהול , מערכות, משאב אנושי
תוך התייחסות לתהליכים ולשדרות הניהול המשפיעות ישירות על תוצאות הארגונים והחברות:

שלב הדיאגנוסטיקה בוחן את הפערים החסרים והכשלים באופן הביצוע, את התהליכים,הכלים המדדים והיעדים אל מול הביצוע, ,ואת ההון האנושי.
שלב זה מוביל למסגרת המלצות אופרטיביות לשיפור והשבת הקיים באמצעות חידוד ודיוק האסטרטגיות ותוכנית עבודה, אשר מתכללת בתוכה את כלל המרכיבים אשר באמצעי ניהול חדשים, בקרה ושליטה יובילו לשיפור בתוצאות.

מה נעשה בפועל?

• צלילה לעומק לתוך תהליכי ושגרות העבודה השוטפים
• בחינת התשתיות התומכות במגוון התחומים
• בחינת שדרת הניהול המהווה מרכיב בתוצאות החברה/הארגון בכל אחד תחומי הליבה העסקיים
• איתור הכשלים הקשורים בממשקים שבין התחומים השונים.
• פיענוח המדדים של כל שדרה אל מול היעדים שהוצבו..
• מיפוי מחדש ומתן פתרונות קצרי וארוכי טווח לארגון תוך שיתוף המנהלים בכל שלב בתהליך.
• בניית תכנית אופרטיבית מלאה, אישורה והטמעתה בקרב המנהלים/ות.

דיאגנוסטיקה ברמת המאקרו:

 

  • פגישות ושיחות עם הצוותים הניהוליים והעובדים
  • הצטרפות ליום עבודה בתחום/מחלקה רלוונטית
  • יום תצפיות ונוכחות פיזית
  • השתתפות בפגישות צוות /הנהלה
  • לקוח סמוי/ סמוי מתחרים
  • הכרות המוצרים והשירותים, תועלות והצגת פתרון
  • מיפוי מפת מתחרים ושוק
  • ביצוע SWOT ארגוני ותחומי
  • איסוף וניתוח מידע ונתונים סטטיסטים- CRM
  • מיפוי המשאב האנושי
  • בחינת כלים ודוחות
  • בחינת גורמי ותהליכי ניהול
  • אפיון ובחינת מערכות קיימות תומכות
  • בחינת שירות וחווית לקוחות קיימים
  • מבנה ארגוני, תהליכי גיוס והכשרה
  • תהליכי דיגיטציה
  • ממשקים ומחלקות, תהליכים פנים ארגוניים
  • אסטרטגיה עסקית ארגונית – הגדרת מטרות עסקיות
  • חזון, ערכים
  • מיפוי מפת מוצרים, שירותים, תחומים, בידול וייחודיות
  • מיפוי מפת מתחרים , שוק, מיצוב בשוק
  • תהליכים פנים ארגונים חוצי מחלקות/תחומים
  • מדדים (KPI) ומדידה – כלל ארגונית ותחומים/מחלקות/סגמנטים
  • בחינת יעדים עסקיים ברמה ארגונית /תחומים /ממחלקות/סגמנטים
  • עבודה על פי תכנת עבודה שנתית

צריכים דיאגנוסטיקה מקצועית לחברתכם?

שאלות נפוצות:

בבסיסו, אבחון עסקי משמש כשיטת בדיקה שמתעמקת בפעולות האינטגרליות של החברה כדי לאתר גורמים בשלים לשיפור. הגישה הזאת בוחנת תהליכי מכירות, שיווק, משאבי אנוש ותהליכים מערכתיים, במטרה לייעל את ההיבטים האלה ולהביא לשיפור היעילות התפעולית וצמיחה מואצת.

תהליך של אבחון עסקי מתחיל עם הערכה משוכללת כדי להבין את הנוף העסקי הנוכחי, תוך שימת דגש על מכשולים וחוסר יעילות פוטנציאליים. השלבים הבאים כוללים תכנון המלצות אסטרטגיות לשיפור, ששיאם בתוכנית מקיפה המתארת צעדים לביצוע, תזמון והקצאת אחריות כדי להבטיח ביצוע חלק.

אבחון עסקי הוא השקעה כדאית לארגונים ששואפים לחדד את היעילות התפעולית והרווחיות שלהם. התהליך הזה מועיל במיוחד עבור גופים המתמודדים עם רמות צמיחה, לחצים תחרותיים או אלה שרודפים אחר התרחבות אסטרטגית. אבחון עסקי מספק להם תוכנית להצלחה מתמשכת.

לאחר ביצוע אבחון עסקי, צפו לקבל מפת דרכים מפורטת המאירה את החוזקות והחולשות התפעוליות של החברה שלכם, יחד עם תוכנית פעולה אסטרטגית. תוכנית זו נועדה לחזק את היעילות, להגביר את המכירות והשיווק, ובסופו של דבר, להעלות את מדדי הביצועים הכוללים של החברה שלכם.

ציר הזמן הוא גמיש מטבעו, כי הוא תלוי בהיקף ובמורכבויות של החברה שלכם. אבחון עסקי בדרך כלל נמשך בין מספר שבועות לחודשיים. זה מאפשר בדיקה יסודית וגיבוש תוכנית פעולה חזקה שמותאמת לחברה שלכם.

סקירה מקיפה נערכת על פני תחומי ביצועים חשובים, כולל מכירות, אפקטיביות אסטרטגיית שיווק, ניהול משאבי אנוש, מערכות תפעוליות ומדדי שביעות רצון לקוחות, כדי לגבש אסטרטגיית שיפור הוליסטית.

דילוג לתוכן