Game Changer

כמה כסף אתם מבזבזים על ליד לא תקין?

כמה כסף אתם מבזבזים על ליד לא תקין?

לא מעט לקוחות שואלים אותנו כיצד ניתן לגרום לליד להיות איכותי יותר, בין אם אתם מכוונים ללקוח הפרטי או ללקוח העסקי.

כן, יש המון שיטות ודרכים וזו תורה שלמה ותהליך , אבל הנה לכם 2 דרכים בסיסיות שמוכחות ועובדות מספרית:
הפרמטרים המשפיעים על התוצאה – לקחנו כמה פרמטרים שהם קובעים את רמת איכות הליד בוא ניקח דוגמה מעולם ה-B2C אצל לקוח שלנו : הפרמטרים שהיו חשובים: איזור ג”ג, גיל, מקור הגעה, שכיר/עצמאי

לקחנו את אותם הפרמטרים ושילבנו אותם בצורה אלגנטית לשלבים שונים בין אם זה בעמוד הנחיתה, בעמוד התודה, בהודעה אוטומאטית למי שלא מילא שאלות בעמוד תודה

ויש שדה שלא ויתרנו עליו -שואלים מהו?
צפו בסרטון וגלו!

דילוג לתוכן