שיווק תומך מכירות

שלב 1: דיאגנוסטיקה מקיפה המצב הקיים בשיווק

בחינת האסטרטגיה והטקטיקה של החברה בשיווק , המלצות ותכנית עבודה

  • אסטרטגיה שיווקית
  • מסע לקוח קיים
  • מסרים שיווקיים וקריאייטיב
  • פעילות אורגנית ברשתות
  • בחינת פעולות שיווקיות תומכות מכירה : דוורים/ניוזלטר, ווטסאפ/הודעות, מייל אישי, פולו אפ , חומרים תומכים -הצעת מחיר, מצגת
  • בחינת הFlow השיווקי לאורך כל המשפך
  • בחינת תקציב שיווק ופרסום כולל בחינת פריסת מדיה
  • בחינת יעדים מדדים ותוצאות כולל אופטימיזציה לכל אורך המשפך
  • המצב הקיים בנכסים דיגיטליים קיימים (אתר, עמודי נחיתה, קורגים, דוורים, רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, לינקדאין)
  • נראות ומיתוג
  • מודיעין עסקי מפת מתחרים
  • חשיפה מודעות ופעילות שוטפת
  • כלים טכנולוגיים תומכי שיווק ומכירה -מערכת ניהול קשרי לקוחות , מערכות דוורים ואוטומציות חכמות לתקשורת רב ערוצית
    ( מערכות מולטיצ’אנל, אומניצ’אנל)
  • שיטת העבודה עם הדאטה הקיימת ודאטה חדשה לחברה

שלב 2 : בניית טקטיקה שיווקית מקיפה כדלהלן:

  • אסטרטגיה שיווקית – הגדרות קהל מטרה, לקוחות, הצעת ערך, חקר שוק, ניתוחSWOT , PEST, כלי תכנון, מודיעין עסקי ומפת מתחרים, פרסום, תדמית
  • חידוד וזיקוק הערך המבדל
  • המלצות לכלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים לטובת העבודה השוטפת בגיוס לקוחות: עמודי נחיתה, קורגים, דוורים, רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין)
  • הגדרת כלל הפאנל השיווקי כולל הגדרת מסע לקוח – פעילות שיווקית תומכת מכירה בכל מדיום
  • כתיבת נושאים רלוונטיים ודגשים לחומרים מקצועיים תומכים שיבואו לידי ביטוי ב: כתבות תוכן, מאמרים מקצועיים, מחקרים, תמונות , נתונים מספריים -דוחות ,גראפיים, טבלאות, מדריכים, וובינרים, e-book, מצגות, קייס סטדי, פודקאסטים, וידאו קצרים, וידאו תדמית
  • טקטיקה מקיפה לנושא רשתות חברתיות
  • רעיונות והמלצות לנושא של הקריאייטיב /המסרים השיווקים של החברה בערוצי השיווק הישירים/פרסומיים
  • המלצות והנחיות לעיצוב חומרים שיווקיים – הנחיות הכוללות גריד ראשוני -ניוזלטר, פוסט, באנר, עמוד נחיתה ועוד
  • כתיבת מסרים מייל ראשוני, מייל פולו אפ, ווטסאפ -ראשוני+פולו אפ
  • בניית תקציב פרסום נושם שנתי /רבעוני/חודשי בפריטה לחודשים בהתאם לאסטרטגיות השיווק והמכירה של החברה – יעדים כמותיים ואיכותיים כולל מדדי ביצוע
  • בניית יעדי שיווק כולל דוחות לניהול ושיפור תוך כדי תנועה לאורך כל המשפך -פרמטרים, יעדים, מדדים
  • תכנית פריסת מדיה דינמית מבוססת ערוצים ולו”ז המשרתת את יעדי השיווק והמכירות (לגידול בכמות הלקוחות ויחסי המרה)
  • המלצות לנושא שיפור התהליכים הקיימים עם המערכות הטכנולוגיות שתומכות שיווק ומכירות
  • אפיון מלא של המערכות (במידת הצורך ובתמחור נפרד)

שלב 3 : ליווי יישום בפועל של טקטיקה שיווקית :

  • ניהול ובקרה אל מול משרד דיגיטל/פרסום , מתכנת ו/או גורמים טכניים וטכנולוגיים בחברה/ספקים חיצוניים
  • ליווי בפועל אל מול גורם רלוונטי בחברה לטובת הטמעה ויישום של כלל הטקטיקה השיווקית , כולל התייחסות לנושאים אסטרטגיים שלהלן:

נושא הדאטה :

  • חשיפה לכלל הפלטפורמות הטכנולוגיות לטובת קצירת קהלים חדשים לפי סינונים חכמים לקהלים רלוונטיים בעולם B2B/B2C
  • תיעדוף חכם -שיטה ייחודית ובלעדית לניצול מקסימאלי מהדאטה הקיימת :
    https://marketings.co.il/cdpdataforcustumer/

אוטומציות וכלים חכמים:

  • בניית אוטומציה במערכות טכנולוגיות קיימות/חדשות לטובת יישום מסע לקוח חכם שיווקי תומך מכירה : ניוזלטר -דוורים, הודעות, ווטסאפ, עמודי נחיתה, כולל חיבור מלא בין הפיצ’רים השונים
  • המלצות והנחיות לקבלת חיווי על אינטראקציות חשובות במערכת CRM ומהמערכת CRM במערכות אוטומציה.
  • בניית אוטומציה – רשתות חברתיות /רשת עסקית לינקדאין:
  • הוספת קשרים רלוונטיים ברמה יומית
  • שליחת הודעות לקהלים רלוונטיים ברמה יומית
  • ניוזלטר לינקדאין
  • הפצת סקרים ופוסטים מקצועיים לקהלים רלוונטיים וקבוצות
חץ למטה

תוצרים:

  • שיווק מוביל תוצאה מדידה
  • הגדלת יחסי ההמרה
  • הוזלת עלות ההרכשה השיווקית
  • מקסום, מיקוד ואופטימיזציה לערוצי שיווק קיימים וחדשים
  • תהליכי שיווקי דיגיטליים מיטביים תומכי מכירה דיגיטליים
  • תהליכים אוטומטיים משפרי יחסי המרה (כלים טכנולוגיים)
  • ניהול מיטבי של תקציבי שיווק ומדיה
  • נכסים דיגיטליים ממותגים וממירים
  • מקסום חומר גלם- הקטנת אחוז לידים לא רלוונטיים
  • יצירת סינרגיה ושפה משותפת אחת בין השיווק למכירות
  • יעילות כלל ממשקי השיווק כולל ספקים וחסכון במשאבי השיווק לאורך זמן
דילוג לתוכן