Game Changer

CASE STUDY | בניית תכנית עבודה שנתית בכלל תחומי ליבה עסקיים

בתחומים: שירות, שיווק ומכירות כולל מערכות ותהליכים תומכים -חברה הפונה לשוק הפרטי (B2C)

רקע על הארגון:

  • חברה מובילה בתחום האסתטיקה הפונה לשוק הפרטי (B2C)
  • עלות שירות – בין 500 ₪ – 8000ש"ח
  • פריסה ארצית – 4 מרכזים
  • מספר עובדים – 50
  • משך זמן הליווי – 9 חודשים

מטרה עיקרית:

בניית תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעד המכירות השנתי שהווגדר

ה – Game changers שלנו:

  • מיפויו אבחון של כלל המחלקות בארגון ( מכירות, שיווק, שירות, כפסים ותפעול) כולל דוחות כספיים
  • חידוד ודיוק אסטרטגיות המכירות, שיווק ושירות תוך הלימה לאסטרטגיה העסקית של החברה
  • טיפול במספר מחלקות במקביל: מכירות, שיווק, שירות ,ניהול תוך דגש התייחסות לצוות הניהולי המוביל בכל מחלקה (ליווי צמוד 1:1)
  • הגדרת מבנה ארגוני, דיוק הגדרות תפקיד ואחריות – שדרה ניהולית ומרכזים
  • הגדרת ומיקוד עבודה מיטבי בין מרכזים לשדרה ניהולית באמצעות שגרות ניהול חדשות וממשקי עבודה
  • התייחסות למרכזים כיחידה רווח והפסד לכל דבר – מנהל מרכז , תקציב, יעדים ,מדדים
  • ייעול ההוצאות השוטפות של כל מרכז בנפרד
  • שדרוג מוקד לידים ושיחות נכנסות – סדר עבודה ופעולות חדש, גיוס והכשרת מנהלת מוקד, חניכה והדרכת נציגים קיימים, מיצוי ומקסום טיפול בלידים, הגדלת כמו הפגישות המתקיימות
  • הגדרה ובניית צוות מוקד שירות חדש מאפס כולל שגרות עבודה, אוגדן מוקד, אסטרטגית שירות ( שירות נכנס, יוזם ומכר), בניית מודלי תגמול נציגים. הגדרת יעדים ומדדי ביצוע שוטפים
  • הגדרה, בנייה ויישום תכנית עבודה לאסטרטגית לקוחות קיימים
  • דיוק ומיקוד העבודה השוטפת על מערכת ה CRM, סטטוסים, תיעודים ודוחות
  • בנייית סט דוחות עדכני לדיווח ובקרה
  • חידוד פנים ארוגני: שירות ותקשורת בין ממשקים
  • בניית אוגדן מכירות חדש : בנק תועלות מוצר, בנק שאלות צורך, בנק טיפול בהתלבטויות
  • הוספת רכיב תגמול צוותי
  • בניית אקדמיית מכירות פנם ארגונית למחלקות המקצועיות (הכשרות, סדנאות, ספריית ידע נשלפת, סרטונים ועוד)
  • שיווק – עבודה למול משרד הפרסום, הגדלת כמות ואיכות הלידים ( ללא תוספת עלויות), שילוב שלפעילות מודעות ברשת, חיזוק הנכסים הדיגיטליים והתקשורת הרב ערוצית. עבודה על פי יעדים ומדדים
  • בניית מועדון לקוחות המשלב מעל ל 10,000 מנויים פעילים והגדרת תכנית עבודה שנתית קדימה
  • בניית תכנית גיוס והכשרה לעובדים ומנהלים בארגון
  • מקסום עבודה על דאטה של לקוחות עבר/ פוטנציאלים

 

תוצרים:

  • התכנסות למימוש האסטרטגיות בתחומי הלבה העסקיים של הארגון
  • שיפור ומקסום תהליכי עבודה
  • הגדלת פריון המשאב האנושי
  • יצירת תרבות של שיפור והשתפרות ביצועים
  • שיפור העבודה בין ממשקים ומחלקות
  • מקצוע השדרה הניהולית
  • השגת היעדים השנתיים

תוצאות:

תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית (למול תקופה מקבילה שנה קודמת):

  • גידול של 77% בהכנסות מלקוחות קיימים!
  • גידול של 44% בהכנסות השנתיות
  • גידול של 30% בכמות הלקוחות החדשים
  • מדד שביעות רצון לקוחות 94%
  • הוזלה של עלות הרכשת לקוח ב 29%

 

דילוג לתוכן