CASE STUDY | בניית תכנית עבודה שנתית בכלל תחומי ליבה עסקיים
בתחומים: שירות, שיווק ומכירות כולל מערכות ותהליכים תומכים -חברה הפונה לשוק הפרטי (B2C)
דף הבית » קייס סטאדיס » CASE STUDY | בניית תכנית עבודה שנתית בכלל תחומי ליבה עסקיים
רקע על הארגון:
חברה מובילה בתחום האסתטיקה הפונה לשוק הפרטי (B2C)
עלות שירות – בין 500 ₪ – 8000ש”ח
פריסה ארצית – 4 מרכזים
מספר עובדים – 50
משך זמן הליווי – 9 חודשים
מטרה עיקרית:
בניית תכנית עבודה שנתית ועמידה ביעד המכירות השנתי שהווגדר
ה – Game changers שלנו:
מיפויו אבחון של כלל המחלקות בארגון ( מכירות, שיווק, שירות, כפסים ותפעול) כולל דוחות כספיים
חידוד ודיוק אסטרטגיות המכירות, שיווק ושירות תוך הלימה לאסטרטגיה העסקית של החברה
טיפול במספר מחלקות במקביל: מכירות, שיווק, שירות ,ניהול תוך דגש התייחסות לצוות הניהולי המוביל בכל מחלקה (ליווי צמוד 1:1)
הגדרת מבנה ארגוני, דיוק הגדרות תפקיד ואחריות – שדרה ניהולית ומרכזים
הגדרת ומיקוד עבודה מיטבי בין מרכזים לשדרה ניהולית באמצעות שגרות ניהול חדשות וממשקי עבודה
התייחסות למרכזים כיחידה רווח והפסד לכל דבר – מנהל מרכז , תקציב, יעדים ,מדדים
ייעול ההוצאות השוטפות של כל מרכז בנפרד
שדרוג מוקד לידים ושיחות נכנסות – סדר עבודה ופעולות חדש, גיוס והכשרת מנהלת מוקד, חניכה והדרכת נציגים קיימים, מיצוי ומקסום טיפול בלידים, הגדלת כמו הפגישות המתקיימות
הגדרה ובניית צוות מוקד שירות חדש מאפס כולל שגרות עבודה, אוגדן מוקד, אסטרטגית שירות ( שירות נכנס, יוזם ומכר), בניית מודלי תגמול נציגים. הגדרת יעדים ומדדי ביצוע שוטפים
הגדרה, בנייה ויישום תכנית עבודה לאסטרטגית לקוחות קיימים
דיוק ומיקוד העבודה השוטפת על מערכת ה CRM, סטטוסים, תיעודים ודוחות
בנייית סט דוחות עדכני לדיווח ובקרה
חידוד פנים ארוגני: שירות ותקשורת בין ממשקים
בניית אוגדן מכירות חדש : בנק תועלות מוצר, בנק שאלות צורך, בנק טיפול בהתלבטויות
הוספת רכיב תגמול צוותי
בניית אקדמיית מכירות פנם ארגונית למחלקות המקצועיות (הכשרות, סדנאות, ספריית ידע נשלפת, סרטונים ועוד)
שיווק – עבודה למול משרד הפרסום, הגדלת כמות ואיכות הלידים ( ללא תוספת עלויות), שילוב שלפעילות מודעות ברשת, חיזוק הנכסים הדיגיטליים והתקשורת הרב ערוצית. עבודה על פי יעדים ומדדים
בניית מועדון לקוחות המשלב מעל ל 10,000 מנויים פעילים והגדרת תכנית עבודה שנתית קדימה
בניית תכנית גיוס והכשרה לעובדים ומנהלים בארגון
מקסום עבודה על דאטה של לקוחות עבר/ פוטנציאלים
תוצרים:
התכנסות למימוש האסטרטגיות בתחומי הלבה העסקיים של הארגון
שיפור ומקסום תהליכי עבודה
הגדלת פריון המשאב האנושי
יצירת תרבות של שיפור והשתפרות ביצועים
שיפור העבודה בין ממשקים ומחלקות
מקצוע השדרה הניהולית
השגת היעדים השנתיים
תוצאות:
תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית (למול תקופה מקבילה שנה קודמת):