CASE STUDY | אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ממירה

למחלקת השיווק כולל אפיון מערכת CRM-מכללה מובילה ללימודי תואר ראשון ושני

רקע על הארגון

  • מכללה מובילה ללימודי תואר ראשון ושני
  • עלות מוצר נע בין 20,000 ₪ – 35,000 ₪
  • משך זמן הליווי – 4חודשים

מטרה עיקרית

אסטרטגיה וטקטיקה שיווקית ממירה למחלקת השיווק, בחינת מיטוב וניצול עבודת מערכת CRM  למול מחלקת השיווק

ה  Game changers שלנו:

  • הגדרת אסטרטגיה שיווק דיגיטלית חכמה במיקוד קהלי יעד רלוונטיים – מסע לקוח מיטבי
  • מקסום נכסים דיגיטליים ממירים
  • קיצוץ בהוצאות פרסום – הגדלת איכות הלידים
  • הוצאה לפועל של תכנית השיווק השנתית – הגדרת טקטיקה שיווקית נכונה ומדויקת
  • בניית PCDOP לדאטה הקיימת
  • אפיון מלא לשינויים במערכת CRM בשילוב אינטגרציה עם מערוכת שיווק של המכללה כולל הטמעה
  • ליווי מול כלל ספקי המכללה בייעוץ, תמיכה, הדרכה והטמעת התכנית
  • הנוספת כלים, פיצ’רים ומדיומים המשפיעים על יחס ההמרה
  • שדרוג מסע הלקוח ((Marketing Automation לפני רכישה, ברכשיה ולאחר רכישה.
  • המלצות ודגשים לחומרי שיווקיים, חומרי פרסומיים במגע עם לקוחות פוטנציאלים
  • חיבור מחלקת השירות והמכירות לתהליכי השיווק ויצירת סנכרון והיוון חוזר לשת”פ בין המחלקות
  • הגדרה ובניית תהליך אופטימיזציה של מקורות הגעה בשוטך
  • הגדרת ובניית אנליזות חכמות בשיווק
  • ייעול תפוקות צוות השיווק באמצעות דיגיטציה ואוטומציה על המערכות

תוצרים:

  • חשיפה משמעותית גבוהה יותר בפעילות אורגנית
  • שפור משמעותי בתהליכי העבודה על מערכת ה CRM
  • ניהול מיטבי של תהליכי השיווק להגדלת יחסי המרה וחימום לקוחות באמצעות אוטמציות
  • גידול משמעותי באיכות לידים רלוונטיים
  • הוזלת עליות הרכשה שיווקית
  • מסע לקוח חכם
  • אסטרטגיה שיווקית ממירה לאורך זמן
  • תהליכים שיווקיים מלאים במערכת CRM

תוצאות:

תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית:

  • גידול של 42% ביחסי ההמרה מהנכסים הדיגטלים
  • הגדלת איכות הלידים הרלוונטים ב 65%
  • גידול של 32% ביחסי ההמרה לסגירה בפועל
  • הוזלת עלות גיוס לקוח ב 25%

 

דילוג לתוכן