Game Changer

סקרי שביעות רצון

סקרי שביעות רצון

למה באמת הלקוח לא סגר אתכם❓
מה היה חסר לו בתהליך❓

אחד מהכלים היעילים ביותר לשיפור ביצועים הוא ביצוע סקרי לקוחות טלפוני ע”י חברה חיצונית אובייקטיבית.
סקר כזה מהווה כלי ארגוני בהבנת צרכי הלקוח, תוך זיהוי נקודות חוזק ותורפה במערכת היחסים עם הלקוח, שביעות רצון, חווית השירות ודרכו תוכלו ללמוד המון – מה היה חסר ללקוח, איפה לא עמדתם בציפיות שלו , ועל הדרך גם תחזירו את הלידים האבודים חזרה לרלוונטים.

סקר כזה רצוי לבצע ללקוחות פוטנציאליים , קיימים ונוטשים.
אז איך עורכים סקר בצורה מיטבית?
צפו בסרטון וגלו❗

לעוד טיפים וערך מקצועי תמשיכו לעקוב אחרינו, נתראה בסרטון הבא.

דילוג לתוכן