שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

 

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות המציעים טווח רחב של פתרונות. לא תמיד פשוט כל כך למצוא את הפתרון שיספק את המענה שהארגון שלך זקוק לו. מערכת מכירות טובה צריכה בראש ובראשונה לשרת אותך ולאפשר לך להטמיע תהליכים חדשים בקלות. לכן, אפיון מערכת CRM באופן מקצועי הוא חיוני להצלחת התהליך.

כיצד נבחר במערכת הנכונה ומה חשוב לדעת אודות אפיון תהליכים במערכות? כאן נספק תשובות לכלל השאלות הללו ונסייע לך לקבל החלטה מושכלת.

אפיון מערכת CRM מתחיל בזיהוי הצרכים שלך

לפני שנרוץ לחפש אחר המערכת המתקדמת ביותר ועם הפתרונות החדשניים ביותר, חשוב שנשאל תחילה מה אנו באמת צריכים. כל רכישת מערכת תתחיל בבניית מסמך אפיון מערכת CRM בו נציין את כל הצרכים שלנו ואת הציפיות מהמערכת. אנשי מקצוע המתמחים בייעוץ מערכות CRM יוכלו לסייע לך להרחיב את הפריזמה ולזהות צרכים שכלל לא עלו על דעתך. ככל שנביט על צרכי הארגון שלנו בתמונה רחבה יותר, כך נוכל למצוא פתרון תוכנה שיהיה מדויק יותר ושיקיף צרכים נרחבים יותר. מדובר ברוב המקרים בפתרון הגובה עלויות גבוהות ולכן, חשוב שנקדיש מחשבה מעמיקה ונמצא פתרון שישרת אותנו לאורך זמן.

שאלות בסיס באפיון מערכת CRM

כדי לסייע לך בצעדים הראשונים, המומחים שלך ב-Marketing Solutions ריכזו כמה שאלות שחייבות לעלות בעת בניית מסמך אפיון מערכת CRM:

  • מהם החוסרים הקיימים עם המערכת הקיימת
  • מהם התהליכים היעילים ביותר בעסק שלנו ומה אנו רוצים לשפר באמצעות מערכת CRM?
  • אילו תהליך תפעולי ותהליכי עבודה חסרים לנו ועלינו להוסיף?
  • מי בחברה שלנו עומד להשתמש במערכת? כמה משתמשים אנו צריכים?
  • איזו תוכנה אחרת אנו רוצים לשלב עם מערכת ה-CRM?
  • מה התקציב שלנו?

אלו שאלות שכל מאפיין מערכות מידע שמכבד את עצמו יתחיל עמו את תהליך קבלת ההחלטות שלו. כשיהיה לנו מענה מדויק לשאלות הללו, נוכל לצמצם את האפשרויות באופן משמעותי.

היבטים משמעותיים באפיון מערכת CRM

לאחר שזיהינו את הצרכים שלנו בצורה מדויקת, כל שנותר לנו לעשות הוא רק לבחור במערכת שעונה לצרכינו בצורה הכי טובה. נשמע פשוט, לא? המציאות, לרוב, מורכבת בהרבה. כדי לנווט ביעילות בתוך הסבך הזה, אלו כמה תחומים ממוקדים שכדאי לבחון בעת אפיון תהליכים במערכות בכלל ובאפיון מערכת CRM בפרט.

פריסת ענן לעומת פריסה מקומית

אחד ההיבטים שיהיה עלינו לבחון הוא האם לבחור בפתרון ענן או בפתרון תוכנה על ממשק פיזי. לשני הפתרונות הללו מספר יתרונות וחסרונות:

עם פתרון ענן, אין כל צורך בשרת מקומי. פשוט נכנסים למערכת מכירות מוכנה דרך הדפדפן ומתחילים להשתמש. כל הנתונים ממתינים לך על שרת הספק שלך.

עם זאת, השימוש במערכת מכירות בשיטה זו דורש חיבור מתמיד לאינטרנט. תקלת תקשורת תשבית לחלוטין את השימוש שלך ב-CRM.

פתרון מקומי, לעומת זאת, תספק לך בעלות מלאה על התוכנה שלך, ללא דמי מנוי קבועים או תלות בשרת הספק. התוכנה מותקנת באופן פיזי על המכשירים שלך. הברכה הזו מביאה עמה גם לא מעט אתגרים. עם החירות הזו מגיעה אחריות – יהיה עליך להחזיק צוות IT פנימי שיתחזק את המערכת ויעדכן אותה באופן תכוף. לצעד זה עשויות להיות עלויות נלוות משמעותיות.

גמישות גבוהה

כל מאפיין מערכות מידע יאמר לך שזיהוי הצרכים של הארגון מהמערכת הוא מהלך תלוי זמן. במילים אחרות, הצרכים שנזהה היום במערכת לא בהכרח יהיו רלוונטיים בעוד כמה שנים. לכן, חשוב שנצפה מראש צרכים שעשויים לעלות בעתיד ונרכוש מערכת מכירות וניהול לקוחות שתהיה גמישה ושניתן להרחיב ולפתח יחד עם הפעילות העסקית שלך.

יכולת אינטגרציה גבוהה עם מגוון יישומים

אם יש משהו שאנו מזהים שוב ושוב בעת מתן ייעוץ מערכות CRM הוא שהשילוב של המערכת עם יישומים , מערכות וכלים נוספים הוא אחד מהאלמנטים המשמעותיים ביותר. מערכת מכירות טובה עומדת בלב הפעילות שלך וכדי למצות ממנה את המיטב, חשוב שנוודא שיהיה ניתן לשלב אותה עם פתרונות תוכנה נוספים שנמצאים בשימוש תכוף. מאפיין מערכות מידע מקצועי יוכל לסייע לך למצוא מערכת שתסנכרן נתונים באופן טבעי עם מערכות הנהלת חשבונות, ניהול שכר, ERP או עם ממשק האיקומרס שלך. האינטגרציות הנכונות יוכלו לייעל משמעותית את העבודה שלך ולחסוך זמן יקר.

לבחור במערכת מכירות ייעודית לענף הרלוונטי

לעתים קרובות, ענפי תעשייה שונים עשויים להיות בעלי דרישות ספציפיות מאוד. לכן, חשוב לחפש אחר ספק CRM שמכיר היטב את הצרכים של התעשייה שלך. ייעוץ מערכות CRM על ידי מאפיין מערכות מידע מקצועי יאפשר לך להגיע אל הספקים הרלוונטיים ביותר וליהנות מכל הפתרונות שידחפו את הארגון שלך קדימה. תחום התעשייה, היקף הפעילות וגודל הצוות שלך הם היבטים שחשוב מאוד לקחת בחשבון. הצוות המקצועי של המערכת עצמה יוכל ללוות אותך בנבכי ההיבטים הטכניים של המערכת, אך רק גוף שמכיר מקרוב את תהליכי המכירה והשיווק בארגונים יוכל לתת לכם את המענה האופטימלי לדרישות שלכם.

אפיון מערכת CRM חייב לכלול חוויית משתמש גבוהה

אנו עשויים לבחור במערכת מכירות מתקדמת ועשירה בתכונות חדשניות וייחודיות. לאחר שנטמיע אותה בארגון שלנו, תמתין לנו הפתעה לא נעימה – רוב הצוות שלך פשוט אינו מצליח להבין כיצד לעשות בה שימוש. כן, בהחלט יש דבר כזה מערכת מכירות חכמה מדי. לכן, חלק בלתי נפרד מאפיון מערכות מידע חייב לכלול את חוויית המשתמש.

מערכת ידידותית ונוחה ללמידה תאפשר לכם ליישם תהליכים חדשים במהירות וביעילות ולגייס את העובדים שלכם לעשות שימוש בפתרון התוכנה החדש.

אנו ב-Marketing Solutions מעניקים שירותי יעוץ מערכות CRM במשך שנים לטווח רחב של ארגונים. הידע המקצועי הנרחב שרכשנו באפיון מערכת CRM יאפשר לכם למצות את המיטב מהפתרון הזה ולהגיע להישגים חדשים בענף שלכם. לפרטים נוספים אודות השירות, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו כעת באתר.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
נדבר אחרי החגים...

נדבר אחרי החגים...

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט "נדבר אחרי החגים", לעיתים זה גם מגיע…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

משבר כלכלי? דיבורים על סגר? בשנה האחרונה נראה שאין דבר בטוח מהזינוק המתמיד בתקציבי השיווק…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן