אסטרטגיה שיווקית – הגדרות קהל מטרה, לקוחות, הצעת ערך, חקר שוק, ניתוחSWOT , PEST, כלי תכנון, יעדי שיווק, מיפוי מצב קיים, מודיעין עסקי ומפת מתחרים, פרסום, תדמית
בניית תקציב שיווק שנתי (קשיח/נושם/דינמי) בפריטה לחודשים בהתאם לאסטרטגיות השיווק והמכירה של החברה – יעדים כמותיים ואיכותיים כולל מדדי ביצוע
תכנית פריסת מדיה דינמית מבוססת ערוצים ולו”ז המשרתת את יעדי השיווק והמכירות (לגידול בכמות הלקוחות ויחסי המרה)
שפה תקשורתית – קריאייטיב ומסרים שונים בערוצי המדיה השונים, התאמת בריף שיווקי ממוקד לקריאייטיב
אופטימיזציה של ערוצי המדיה עפ”י ביצועי המכירות
מיפוי מקורות ויצירת טרגוט חכם לדאטה בהתאם למפת הלקוח כולל אבני דרך לביצוע
עבודה והתנהלות ישירה מול כלל ספקי הלידים ונותני השרות המובילים בתחום, כולל הנחיות וכלים לשיטות הניהול מול הספקים
מערך פרפורמנס עצמאי ליצירת לידים
ביסוס תכנים מקצועיים ומסרים מותאמים לקהל היעד והמטרות
אסטרטגיה מיתוגית ושפה עיצובית תומכת התואמת את ערכי המותג הכוללת מיתוג נראות ושפה חזותית
שת”פים עסקיים ושיווקיים מול גופים חיצוניים כולל דרכי פעולה
חווית ומסע לקוח –אוטומציה שיווקית דיגיטלית ואנושית ממירה בהתאם למיפוי תהליך השיווק והמכירות – יצירת עצי פעולה לסטטוסים ואינטראקציות שונות לפני, ברכישה ואחרי רכישה
תוצאות
שיווק מוביל תוצאה מדידה
הוזלת עלות ההרכשה השיווקית
מקסום, מיקוד ואופטימיזציה
לערוצי שיווק קיימים וחדשים
תהליכי שיווקי דיגיטליים
מיטביים תומכי מכירה דיגיטליים
תהליכים אוטומטיים משפרי יחסי המרה (כלים טכנולוגיים)
ניהול מיטבי של תקציבי שיווק ומדיה
נכסים דיגיטליים ממותגים וממירים
מקסום חומר גלם- הקטנת אחוז לידים לא רלוונטיים
יצירת סינרגיה ושפה משותפת אחת בין השיווק למכירות
יעילות כלל ממשקי השיווק כולל ספקים וחסכון במשאבי השיווק לאורך זמן