Game Changer

CASE STUDY | שיפור מדדי השירות וניהול השירות של מוקד השירות הטלפוני

קייס סטדי שיפור מדדי השירות וניהול השירות של מוקד השירות הטלפוני , מעבר לשירות מוכר

רקע על הארגון:

  • חברה מובילה בתחום האנרגיה
  • פריסה ארצית – מעל 200 נקודות מכירה
  • מחלקת שירות המונה 8 נציגי שירות ומנהל
  • משך זמן הליווי – 4 חודשים

מטרה עיקרית:

שיפור מדדי השירות וניהול השירות של מוקד השירות הטלפוני , מעבר לשירות מוכר.

ה – Game changers שלנו:

  • חיזוק ודיוק תפיסת שירות/אסטרטגית השירות : עבודה על פי טריו – שירות מגיב, שירות יוזם, שירות מוכר
  • הגדרת תפקיד ואחריות ברורה של נציג/ת שירות
  • תכנית שימור, הנעה, תגמולים ( שירות מוכר)
  • חיזוק מיומנויות מקצועיות באמצעות העברת 2 סדנאות– הקשבה, מודל אשמה, תקשורת אישית, שפה מקדמת מסר, ביצוע סימולציות
  • ליווי אחד על אחד (כתף אךל כתף)- יישום והטעמת שיח שירותי מקדם, הזאנה און ליין וניתוח שיחות
  • בניית אוגדן שירות חדש : בנק תועלות מוצר, בנק שאלות צורך, בנק טיפול בהתלבטויות
  • שינוי רכיב תגמול והוספת בונוס מכיר לנציג השירות
  • הגדרת והכשרת תפקיד נציג בכיר
  • אפיון ובניית SLA ואסקלציות לקוחות קשים
  • בניית סט דוחות שירות חדש
  • חיזוק ממשק עבודה מול שירות, תפעול וכספים ( רפרנט תפעול, רפרנט מכירות)
  • חידוד שגרות עבודה שוטפים במוקד ושגרות ניהול
  • חיזוק והוספת משמרת יום שישי
  • הכנסת שגרת בקרה לקוח סמוי טלפוני חודשי
  • שיפור סביבת עבודה – אוזניות שמע, מערכת הקלטת שיחות
  • שיפור שירות פנים ארגוני – ממשקים, זרימה וחלוקת מידע
  • חידוד ועמידה בתקציב שירות –הנחות/פיצויים, עמלות ותגמולים
  • בקרה : סקרים, תחקירים, קבוצות מיקוד, דוחות, SLA
  • ניתוח ושיפור מדדים ממערכות תומכות בארגון – CRM , טלפוניה, תקשורת פנים ארגונית
  • התייחסות וטיפול לקוחות על פי מודל ABC בהתאם לשווי, גודל ופוטנציאל
  • תקשורת רב ערוצית דיגיטלית ואנושית
  • מינוף אמנת שירות (פנים וחוץ)
  • מיקוד ניהולי במדדי שירות מובילים: FCR, זמן טיפול בפניות, ציון שביעות רצון, נאמנות לקוח (NPS), מדדי יעילות.

תוצרים:

  • הגדלת רמת שביעות רצון לקוח קיים
  • הקטנת אחוז לקוחות נוטשים
  • הגדלת רמת הנאמנות של לקוח קיים
  • הגדלת מכירות מלקוחות קיימים
  • הגדלה ומקסום תפוקת ופריון המשאב האנושי

תוצאות:

תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית:

  • גידול ש 140% בשביעות רצון לקוחות
  • תרומה לגידול כללי בהכנסות של 11% מפעילות שירות מוכר (מנוטרל השוואה תקופה מקבילה)
  • גידול של 78% במדד NPS – נאמנות לקוח
  • 97% ( גידול של 12%) שיחות שנענות מתוך סה"כ שיחות נכנסות
  • שיפור ב 50% בשיחות ננטשות ( מ 6% ל 3%)
  • הקטנת אחוז לקוחות נוטשים ב 34%

 

דילוג לתוכן