Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

Conversion Rate Increase Inscription on Modern Style Illustation. with Red Arrow and Doodle Icons Around. Conversion Rate Increase - Modern Illustration with Hand Drawn Elements.
 

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם?

אחד האתגרים המוכרים והשכיחים בתחום המכירות הוא ניהול מקורות וערוצי השיווק המייצרים לידים ביחסי המרה נמוכים, לעיתים נמוכים מאוד, וכתוצאה -כמות לידים גדולה נזרקת לפח. 

הניסיון הייחודי שלנו בשיפור יחסי ההמרות בחברות וארגונים בשנים האחרונות מצביע שמרבית החברות והארגונים סיגלו לעצמם יד קלה על ההדק בכל הקשור בערוצי השיווק הללו, בעלויות הרכשה שיווקיות אסטרונומיות וברוב המקרים גם לא רווחים עבורם.

אז איך בכל זאת מצליחים לשפר ביצועים והמרות?
ריכזנו עבורכם את התובנות והניסיון שלנו למקסם ולהגדיל את יחס ההמרה בערוצים אלו בעשרות אחוזים ויותר: 

1. ראשית – יש לחלק את ערוצי ומקורות הלידים ל 3 קבוצות איכות: קבוצה A עם יחס ההמרה הגבוה ביותר, בדר"כ אתר הבית, גוגל, חבר מביא חבר/הפניה. קבוצה B בדר"כ היא עם יחסי המרה סבירים כגון אתרי תוכן, רדיו ועוד. קבוצה C היא הקבוצה עם יחס ההמרה הנמוך ביותר, לעתים קרובות קמפיינים של פייסבוק ושותפים. אנחנו מתייחסים ומטפלים בקבוצה C
2. חידוד מסרים, קרייאטיבים, אינסנטיבים וכל מה שיכול לעזור כדי שהמתעניין יבין ויתחבר לקריאה והצורך של המוצר/שירות המוצע. הוספת תיבה של בחירת מועד חזרה , תוספת בעמוד הקורג (עמוד התודה) של שאלות סינון, סרטוני עדויות, המלצות – כל מה שיחזק ויבשיל את איכות ורלוונטיות הליד.
3. הקצאת והכשרת משאב אנושי ייעודי לטיפול בלידים מקבוצה זו. אך ורק מקבוצה זו.
4. הגדרת זמני חזרה SLA קצרים ביותר למתעניינים – עד שאלה מרגע קבלת הליד
5. מתן תשומת לב ניהולית ברמה יומית -שבועית -חודשית , שימוש בדוחות המנטרים את הפעילות ברמת הנציגים הייעודיים
6. מתן תמריץ תוספת בונוס חודשי ייעודי (תמריץ שנתי) למנהלים עבור עמידה ביעד המרה X
7. ביצוע סבב הקצאות נוסף ללידים בסטטוס – "אין מענה", "מעקב" , "נפסל" לנציגים אחרים כשיחת אחראי /מנהל
8. הגדרת תמרוץ כספי לנציגים היעודים – תוספת בונוס בהגעה ליעדי אחוזי המרה (פגישה/סגירה) על פי מודל תגמול מדרגות                                                                                                                                                                9. במקרים שהמקור הוא שותף או ספק לידים חיצוני ניתן להוריד בתמחור הליד ולתגמל אותו על כל פעולה כגון פגישה או סגירה, בנוסף אם זה ספק שמספק תוצאות חלשות לאורך זמן יש להפסיק לעבוד עמו או להתנות את המשך העבודה באיכות הלידים על פי יחס כמות הלידים הרלוונטיים שהתקבלו (לידים תקינים) ואחוזי הסגירה

10. הכנסת כלל הלידים שנפסלו למסע לקוח אוטומטי (דוורים, הודעות, רימרקטינג ברשת) – ביצוע אדפטציה לסיבת הפסילה , הגדרת לו"ז בו כל ליד מקבל סדרת מסרים במספר ערוצים של כאב ועונג, עדויות, סרטונים, סיפורי הצלחה ואפילו הנחה או מבצע בשלב מסוים – מנסים להחזיר לידים רלוונטיים

אם עובדים נכון ומשלבים את רוב ההמלצות ניתן להגדיל את יחס ההמרה בעשרות אחוזים ואף יותר! אנו מציינים זאת מהניסיון שלנו בקרב קהל הלקוחות שלנו בשנים האחרונות.

רק נקודה חשובה – אל תנסו להיות יותר מדי חכמים ולהסיט את אנשי המכירות הטובים ביותר שלכם לעבוד על הערוצים הללו , הבטיחו תוצאה בטוחה ותנו להם לייצר לכם את התוצאות הבטוחים עם הלידים היותר חמים ובשלים לכם !

 

בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן