Game Changer

מאמרים

ארכיונים

מה שלום המוח שלכם בחברה?

מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות למיצוי הפוטנציאל שלהן עבורכם. מערכות לניהול לקוחות (CRM (Customer Relationship

קרא עוד
ממשאב אנושי להון אנושי

"אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה…." זה מה שציין בפנינו מנכ"ל חברה בתחום הפיננסי לפני מספר

קרא עוד
להתחיל את השנה אחרת

ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן  לעצור ולשאול כמה שאלות, לחדד ולדייק נקודות חשובות בפתיחת השנה העסקית. הנה לפניכם 4 משתנים חשובים שיש לקחת

קרא עוד
סיכום שנה עסקית

הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה האזרחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה. זה בדיוק הזמן (בתחילת חודש ינואר) לתת מקום והתייחסות מכבדת לסיכום השנה

קרא עוד
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה עסקית בייחוד בתקופות מורכבות ( קורונה, לחימה, נסיבות כלכליות ועוד),

קרא עוד
מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות ואושר וכמובן הצלחה עסקית בשנה הקרובה! כחלק ממסורת בחרנו לחגוג

קרא עוד
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים, מעבירים הלאה והכי חשוב גם מיישמים ומטמיעים אצלכם בארגון. אנחנו

קרא עוד
workplan
תכנית עבודה – חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים להיות בכל תכנית עבודה שנתית – למי שפספס להלן הלינק

קרא עוד
workplan
תכנית עבודה – חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע לתוצאות שיא? בסיום כל אחת מהשנים 2019,2021 ערכנו סקר בהשתתפות

קרא עוד
שיווק B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160 חברות B2B במגוון תחומים (להוציא מכירה לקמעונאים) מצאנו שהפרמטרים המשפיעים

קרא עוד
שיווק גרילה
איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר יש לכם  0₪ בתקציב השיווק", כנראה הייתם אומרים לנו: "לא

קרא עוד
שיווק B2B
שירותי שיווק B2B לעסקים

כל עסק, חברה או ארגון בעולם, יודע שעל מנת להגדיל אל הרווחים ולמקסם את הפוטנציאל העסקי שלו, עליו לשווק את המוצר אותו הוא מוכר בצורה

קרא עוד
שירותי ליווי עסקי

ליווי עסקי לעסקים לא מעט עסקים, חברות או ארגונים, מגיעים בשלב כזה או אחר להבנה, כי הדרך היחידה באמצעותה הם יוכלו להשיג את מטרותיהם ולממש

קרא עוד
איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר הלקוחות, נוכחנו להבין ולדעת שמעבר לשיפור תהליכי ומיומנויות מכירה של

קרא עוד
שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות זו ירידה דרסטית במכירות בפרק זמן קצר – ירידה של

קרא עוד
ייעוץ שיווקי

ייעוץ שיווקי לעסקים גם כיום, בעידן הדיגיטלי, לשירות ייעוץ שיווקי יכולה להיות חשיבות גבוהה בהתוויית הדרך של העסק לעבר הצלחה. אז זה אומנם נכון, כי

קרא עוד
מהו תפקידו של יועץ שיווק?

תחום השיווק כולל בתוכו מגוון רחב של ערוצי שיווק באמצעותם בתי העסק השונים יכולים לשווק את מוצריהם/שירותיהם. כאשר חברה מעוניינת להשקיע מאמצים בשיווק העסק שלה,

קרא עוד
תקשורת פנים ארגונית

כלים לתקשורת פנים ארגונית תקשורת פנים ארגונית היא הגדרה כוללת לכל האמצעים באמצעותם עובדי הארגון מנהלים אינטראקציה בינם לבין עצמם ובאופן זה פועלים כגוף אחד

קרא עוד
הענות שיחות
שיפור שירות

שיפור שירות לקוחות כלקוחות, כל אחד ואחת מאיתנו, מצפה לקבל את השירות הטוב ביוצר מצד נותני השירות, כאשר חווית הקנייה  שלנו מבוססת ברובה על השירות

קרא עוד
פיתוח ארגוני

יועץ פיתוח ארגוני כל ארגון, בכל תחום ובכל סדר גודל, נדרש בשלב כזה או אחר לתהליך פיתוח ארוגני במסגרתו מושם דגש על האופן בו הארגון

קרא עוד
חברת ייעוץ ארגוני

חברה לייעוץ ארגוני ייעוץ ארגוני הוא תחום ייעוץ מקצועי המסייע להנהלת הארגון להוביל את הארגון לתפקוד מיטבי בכל פרמטר, תוך מתן דגש נקודתי לכל אחד

קרא עוד
יועץ ארגוני

יועץ ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions תחום הייעוץ הארגוני הוא תחום מקצועי העוסק במכלול התהליכים המתרחשים בסביבת הארגון ברמה השוטפת, כאשר מטרת הייעוץ

קרא עוד
שינוי ארגוני

שינוי ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions בעולם העסקי הדינמי והתחרותי, הישרדותו של כל ארגון תלויה במידה רבה באופן בו הארגון מצליח להתאים את

קרא עוד
עמידה ביעדים
אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד, אשר בכוחו לפתוח צוהר לצמיחה, להגדלת הרווחים

קרא עוד
קידום העסק בצורה אסטרטגית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים עם אסטרטגיה עסקית? המציאות מחייבת להבין ולפעול על פי אסטרטגיה,

קרא עוד
כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים המתאר את התהליך שכל לקוח (ופוטנציאלי)  עובר עמכם מהרגע שנכנס

קרא עוד
ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק האם אתם מרוצים מהשדרה הניהולית שלכם? האם

קרא עוד
הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.  ישנם 3 כללי יסוד חשובים בהנעת עובדים:

קרא עוד
שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו את רמת החשיבות האסטרטגית של תוכן מקצועי בשוטף, התוכן הוא

קרא עוד
תכניות עבודה שנתיות

תוכנית עבודה ותקציב רוב החברות והארגונים נמצאים בשלב הנוכחי, של הרבעון הרביעי, לקראת הישורת הסופית בעדכון תוכניות העבודה השנתיות, ריכוז הבסיס המוכר והידוע – הגדרת

קרא עוד
נדבר אחרי החגים…

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט "נדבר אחרי החגים", לעיתים זה גם מגיע עם הקדמה של "זה לא מתאים עכשיו"… הרעיון מובן, סוג

קרא עוד
מיפוי מנהלים
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי הניהולי אצלכם בארגון. הניסיון

קרא עוד
פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו עדים לצמתים ואינטראקציות עם הלקוח, שכל אחד מהם מהווה חלק

קרא עוד
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות?  כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים והחברות בשוק בוחרים את ברירת המחדל, הפתרון

קרא עוד
פיתוח מנהלים
פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד בעולם העסקי ולפיכך יש צורך רב להשקיע משאבים לא מעטים

קרא עוד
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון מערכת התואמת את צרכיו המגוונים של הארגון

קרא עוד
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?

מהי אסטרטגיה שיווקית? למי היא נחוצה? סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם להסתייע בשירותי ייעוץ שונים אשר נועדו לצרכי שיפור וייעול האופן

קרא עוד
ליווי מערך המכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת מומחה לליווי מערך המכירות היא אחת הבחירות הנבונות ביותר שניתן

קרא עוד
חברה לייעוץ אסטרטגי
ייעוץ אסטרטגי

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם את שירותיה של חברת ייעוץ מובילה בתחומה? כל

קרא עוד
שיווק באינטרנט ל- B2B – חלק 1

שיווק באינטרנט – אם הלקוחות שלכם הם חברות/ארגונים/עסקים, המאמר הזה הוא בדיוק עבורכם. Business to Business הוא התקשרות שיווקית ומכירתית בין עסקים וארגונים, התקשרות של

קרא עוד
שיווק ומכירות ל- B2B – חלק 2

במאמר שיווק ומכירות B2B חלק מספר 2 נסקור כלים דיגיטלים חשובים נוספים לחברות B2B (חברות/עסקים/ארגונים),  לחשיפה גבוהה יותר , חימום מערכת יחסים יציבה ולאורך זמן עם הלקוחות שלכם וכן,

קרא עוד
מצגת ליישום וטיפול בלידים

טיפול בלידים – כיצד למקסם את הלידים שמגיעים אליכם? מצגת מרתקת בנושא מקסום טיפול בלידים המתייחס לכלל תהליך המשפך השיווקי החל מיצירת הליד, דרך קליטתו במוקד

קרא עוד
מסע לקוח

בעולם השיווק הגיח לו בשנים האחרונות מושג חדש הנקרא "מסע לקוח". אסטרטגיות שיווק, בניית מודלים עסקיים או סיעור מוחות, ודאי יצא לכם להיתקל לא פעם

קרא עוד
חווית לקוח
השלבים בבניית במסע לקוח

במאמר הקודם שעסק בתהליך מסע לקוח התייחסנו והגדרנו את שתי האפשרויות הקיימות בין לקוח חדש ללקוח קיים, במאמר זה ניקח צעד אחד קדימה ונפרט את

קרא עוד
הכשרת אנשי מכירות

השכרת אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס לכל פעילות עסקית, וככזה, הוא חייב לשכלל את עצמו ולשפר

קרא עוד
איך מגדילים הכנסה

איך מגדילים הכנסה: בליץ סוף שנה-תחילת שנה תקופת סוף השנה היא תקופה מאתגרת, בייחוד בכל מה שקשור לתחום המכירות. כולם רוצים לשפר את המאזן בישורת

קרא עוד
מסרים שיווקיים – שפה מקדמת מסר

בשיפור ביצועים מתמקדים בעיקר בתהליכים ובמשאב האנושי ולעיתים קרובות זונחים את הדברים הבסיסיים שמשרתים ומקדמים אותנו בשוטף. חלק מדברים על "שפת מכירה", אחרים על "דיוק

קרא עוד
תוכנית עבודה שנתית

אחד הכלים החשובים בבניית אסטרטגיה עסקית בכל חברה הוא תכנית העבודה השנתית. תכנית העבודה מסייעת לממש את האסטרטגיה העסקית והארגונית, לייצר כיוון, להגדיר ולתעדף את

קרא עוד
מודל מנכ"ל מלווה

כחלק משיפור ביצועים בתחום המכירות, אנו מעודדים ארגונים וחברות לעשות את הדברים בצורה קצת אחרת,פחות שבלונים ומקובעים, ויותר יצירתיים. זה כמובן מצריך נכונות ושיתוף פעולה

קרא עוד
שימור אנשי מכירות ושירות

כיצד נשמר את אנשי המכירות והשירות אחד האתגרים המרכזיים בחברות וארגונים הוא אחוז הנטישה הגבוה של אנשי מכירות ושירות. שימור עובדים הוא נקודה חשובה בכל

קרא עוד
שימור לקוחות
שימור לקוחות

שימור לקוחות עסקיים ופרטיים במציאות התחרותית של היום חברות וארגונים משקיעים לא מעט משאבים בגיוס לקוחות חדשים ולעיתים שוכחים את הנכס היקר להם מכל –

קרא עוד
הצלחה בפעילות הפרפורמנס שלכם

כלים וטיפים חשובים להצלחה בפעילות הפרפורמנס /לידים שלכם: מחיר הליד, איכות הליד, מקור הליד, הכמות, הלידים המחולקים, אופליין? או אונליין? רמת השליטה של המפרסמים, כמות

קרא עוד
אסטרטגיה שיווקית
אסטרטגיית שיווק

בניית אסטרטגיית שיווק מנצחת כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?". כולנו היינו שם. האמת הפשוטה היא

קרא עוד
טלטלה בעולם הביטוח

חברת ביטוח, סוכנות או סוכן עצמאי שלא יהיו יצירתיים פשוט לא יהיו!!!זה המצב היום בשוק הביטוח. על רקע התמורות והשינויים שענף הביטוח עבר ועובר בעת האחרונה,

קרא עוד
ייעוץ עסקי
ייעוץ עסקי

אילו יעדים ניתן להשיג עם ייעוץ עסקי? כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים, שינויים שנראים מבט

קרא עוד
דילוג לתוכן