איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנות-מכירה
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY. זו תקופה שהצרכנים והלקוחות מחכים בכיליון עיניים לבצע רכישות בהתאם להצעות בשוק. 

רוב הארגונים והחברות מודעים לפוטנציאל כוח המכירה הגבוה ולא יכולים לעמוד מנגד ולא לעשות דבר. זו הזדמנות מצוינת להגדיל מכירות ולא רק באון ליין.

אז מה צריך לעשות נכון בשביל להגדיל את המכירות בהזדמנות של BLACK FRIDAY?

  1. ראשית, הבינו והכילו את האירוע כהזדמנות ייחודית להגדיל את המכירות ולתת בוסט בעמידה ביעד השנתי לקראת סוף שנה.
  2. הגדירו את משך זמן תקופת הפעילות החל מהיום ועד סוף החודש (בלאק פריידי כבר לא יום אחד, לפחות שבוע ימים)
  3. תצעקו פנימה – כנסו את מחלקת המכירות שלכם ובשרו להם על המהלך, ציידו אותם בכל הכלים, הדגישו את חשיבות הזמן, המאמץ, מחויבות ועמידה ביעדים. במקביל תקשרו לכלל הגורמים והממשקים בארגון על המהלך ועל ההתגייסות הנדרשת מכולם לטובת ההצלחה.
  4. תצעקו החוצה– מקדו חשיפה לפעילות במגוון ערוצי מדיה ורשתות חברתית: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, אתר הבית, דוורים ועוד. השתמשו בקרייאטיב מזמין, גרמו לקהל המתעניינים ליצור עמכם קשר כאן ועכשיו. השקיעו בפרסום בקמפיינים ממומנים. השיווק והפרסום שלכם חייב להתרכז בשלב הזה רק בפעילות הנוכחית. 
  5. הגדירו את הפעילות הנדרשת – הנחות, מבצעים, תשלומים, באנדלים ועוד
  6. הגדירו את הגבול המינימום התחתון שלכם במחיר, רווחיות, תשלומים, תנאים, אחריות ועוד
  7. חשבו קצת אחרת מהמתחרים שלכם ונסו דווקא עכשיו להעניק ערך מוסף ייחודי או מספר ערכים מעבר למחיר ולמה שהענקתם עד כה בשוטף ( אחריות, שירות מותאם אישי….)
  8. הגדירו יעדי מכירות חדשים לפרק זמן הפעילות נ”ל, היעדים חייבים להיות גבוהים בעשרות אחוזים ויותר בהתאם לכמות המשאבים שאתם מקצים. מצד שני – אל תגדירו יעד דמיוני
  9. הגדירו גם את הדרך כיעדים איכותיים בפעילות ( כמות שיחות ,כמות לידים, כמות פגישות, כמות הצעות….)
  10. מקסמו את המשאב האנושי בתקופת הפעילות, האריכו את שעות הפעילות של אנשי ונציגי המכירות שלכם, אתם צריכים כמה שיותר ידיים עובדות. ודאו שיש לכולם תעסוקה!
  11. קבעו כבר עכשיו 2 מרתוני מכירות ימים שלמים שבו כלל הארגון מתגייס לטובת הפעילות, כולם מוכרים באווירה חגיגית.
  12. נהלו את הפעילות כפעילות מבצעית עם פתיחת יום מרוכזת לצוות המכירות וסגירת יום מולו, השתמשו בדוחות ומספרים ונסו ליצור מעורבות, אנרגיה ודריכות גבוהה מצד העוסקים במכירה כל הזמן.
  13. שלבו בנוסף תחרות אישית ותגמול עמידה ביעד קבוצתי – התגמולים יכולים להיות בצורת מענק כספי, או כל פרס אחר.
  14. לקוחות פוטנציאלים צריכים להבין שהפעילות מוגבלת בזמן עד סוף החודש ומי שלא רוכש עכשיו מפספס בגדול, יש להדגיש זאת מול הלקוח יותר מפעם אחת בשיחה  : “חבל שתפספס”, ” הזדמנות שלא תחזור” , ” יש פה הנחה והצעה יוצאת דופן…..”  ועוד 

        נחרצות ודחיפות בשיחות הללו הן המרכיבים העיקריים.

  1. זו ההזדמנות מצוינת עבורכם לגעת מחדש בכל הלקוחות הפוטנציאלים שנפסלו בעבר מסיבות של מחיר ולפנות אליהם שוב בהצעת ערך ומחיר – אלו שיחות קצרות של כן /לא, אין צורך להשקיע פה יותר מדי מאמץ ומשאבים
  2. מומלץ גם לפנות לכל מי שנמצא במעקב חודשי קדימה מכל סיבה שהיא, גם אלו שיחות קצרות של כן /לא.
  3. זו הזדמנות מצוינת לשדרוג השכר החודשי של אנשי המכירות – מנפו זאת מולם!
  4. נסו להגדיל הפניות של לקוחות קיימים. מחקרים מצביעים כי דווקא בתקופת פעילות זו אנשים אוהבים לשתף ולהפנות הרבה יותר מכל תקופה אחרת.
  5. נגישות – ודאו מקסימום נגישות בכל אמצי המדיה: אתר, בוט, ווטסאפ, רשתות חברתיות… ודאו גם שאתם משתמשים במספר ערוצי מכירה  במקביל: טלפוני, ישיר, נקודות מכירה, און ליין, משולב.
  6. הזמן – חזרו ללקוחות מתעניינים כמה שיותר מהר . זכרו – אתם לא לבד בתקופה הזו, אתם מתמודדים מול מתחרים ישירים שלכם ומול מתחרים על כספו של הלקוח. 
  7. אל תשכחו להעניק תמיכה מהירה ומלאה לאחר המכירה, העניקו חווית לקוח ושירות מקסימלית עם טעם של עוד.

          

           בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
AI בתהליכים עסקיים: כך מתחילים נכון ובשלבים
AI בתהליכים עסקיים: כך מתחילים נכון ובשלבים
AI הוא כבר לא טרנד—הוא סטנדרט תחרותי. במאמר תגלו איך לשלב AI בתוך תהליכי ליבה…
שירות פנים ארגוני
שירות פנים ארגוני
שירות פנים-ארגוני הוא הדרך שבה מחלקות ועובדים מאפשרים לעבודה להתקדם מהר, ברור ובלי מלחמות. המאמר…
העצמת עובדים
העצמת עובדים
בארגונים רבים “השליטה חוזרת למעלה”: העובד מציף בעיה, המנהל פותר, והאחריות נתקעת אצל המנהל. המאמר…
גם מנכ"לים ומנהלים חייבים לנהל את הזמן ואת המשימות שלהם....
גם מנכ"לים ומנהלים חייבים לנהל את הזמן ואת המשימות שלהם....
אם היומן שלך מלא אבל הדברים החשובים לא זזים—זו לא בעיית “ניהול זמן”, זו בעיית…
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו? האם אתם נופלים למלכודות של חוסר סבלנות…
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים. כשלא לוקחים בחשבון את המשאב האנושי,…
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית. האם אתם מוכנים לסיים את…
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
ארגונים רבים מכתירים מנהלים מוקדם מדי - ואז משלמים ביוקר בהחלטות שנתקעות, היררכיה לא ברורה…
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
אם הייתם יכולים להוסיף עוד 15% למחזור השנתי בתוך חודשיים-הייתם עושים את זה. המאמר מציע…
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
אבטלה סמויה פוגעת ישירות ברווחיות, במורל ובתרבות הארגונית-כי משלמים שכר מלא על תרומה חלקית, והמצטיינים…
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
כשאין ניהול משאבי אנוש מקצועי, הארגון משלם על זה ביוקר: תחלופה גבוהה, ירידה במורל, קונפליקטים…
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
ברוב הארגונים “זורקים למים” אנשי מכירות חדשים ואז מתפלאים למה התוצאות מתעכבות. במאמר תקבלו מסגרת…
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
רוב הארגונים נופלים בגיוס איש מכירות כי מדלגים על בסיס: הגדרת סוג המכירה, מודל העבודה,…
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום הוא המהלך שמייצר ללקוח תחושת “הם איתי” עוד לפני שנוצרה בעיה—ולכן הוא מעלה…
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
מנכ״לים רבים נופלים על אותם מוקשים: אין תכנית עבודה שנתית, מתעלמים מהמשאב האנושי בזמן אמת,…
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
אם אתם רוצים לצמוח מהר יותר-אתם חייבים לעבור מניהול אינטואיטיבי לניהול מבוסס נתונים. במאמר תקבלו…
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי -אנחנו לוחצים שוב ושוב על כפתור שכבר דולק - לא כי אנחנו לא…
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
השקעתם באוטומציה כדי לחסוך זמן ולשפר ביצועים-אבל עדיין קורים “נפילות” שמבזבזות כסף, זמן ומוניטין. המאמר…
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
המציאות בישראל מחייבת כל מנכ״ל/ית ומנהל/ת בכיר/ה להיערך לתרחיש של “ניהול תחת אש”: עובדים נעדרים,…
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
המאמר מסביר למה ולמי נכון לפתח פעילות B2B בנוסף ל-B2C: כשהמוצר כבר מבוסס, יש תשתיות…
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
המעבר שיקפיץ את ביצועי מחלקת המכירות הוא מעבר ממנהל “תפעול מכירות” למנהל מכירות שמוביל אנשים,…
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
ברוב הארגונים הגבייה נופלת בין הכיסאות: המכירות לא רוצות “לקלקל” יחסים, הבק-אופיס מטפל כשיש זמן,…
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
מחקר על שיחות מכירה מגלה שכמעט **4 מתוך 10 לידים “לא רלוונטיים” שהוגדרו על ידי…
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
רובם של המנהלים הבכירים במשק מתמקדים במדדים המסורתיים (מכירות, הכנסות, רווחים) ומזניחים גורם אחד שעשוי…
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
המאמר הזה הוא קצת שונה, אנחנו רוצים להציג את אחד הכלים היותר טובים ויעילים עבורכם…
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
העובד המוערך, שהתבלט לאורך השנים בזכות ביצועים גבוהים, קיבל קידום והופך להיות מנהל בפעם הראשונה.…
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!
רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?
שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡
דילוג לתוכן