Game Changer
שיווק
  • אסטרטגיה שיווקית – הגדרות קהל מטרה, לקוחות, הצעת ערך, חקר שוק, ניתוחSWOT , PEST, כלי תכנון, יעדי שיווק, מיפוי מצב קיים, מודיעין עסקי ומפת מתחרים, פרסום, תדמית
  • בניית תקציב שיווק שנתי (קשיח/נושם/דינמי) בפריטה לחודשים בהתאם לאסטרטגיות השיווק והמכירה של החברה – יעדים כמותיים ואיכותיים כולל מדדי ביצוע
  • תכנית פריסת מדיה דינמית מבוססת ערוצים ולו"ז המשרתת את יעדי השיווק והמכירות (לגידול בכמות הלקוחות ויחסי המרה)
  • שפה תקשורתית – קריאייטיב ומסרים שונים בערוצי המדיה השונים, התאמת בריף שיווקי ממוקד לקריאייטיב
  • אופטימיזציה של ערוצי המדיה עפ"י ביצועי המכירות
  • מיפוי מקורות ויצירת טרגוט חכם לדאטה בהתאם למפת הלקוח כולל אבני דרך לביצוע
  • מקסום נכסים דיגיטליים -אתר, עמודי נחיתה, קורגים, דוורים, רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, לינקדאין), בלוג , ווטסאפ, ,הודעות
  • עבודה והתנהלות ישירה מול כלל ספקי הלידים ונותני השרות המובילים בתחום, כולל הנחיות וכלים לשיטות הניהול מול הספקים
  • מערך פרפורמנס עצמאי ליצירת לידים
  • ביסוס תכנים מקצועיים ומסרים מותאמים לקהל היעד והמטרות
  • אסטרטגיה מיתוגית ושפה עיצובית תומכת התואמת את ערכי המותג הכוללת מיתוג נראות ושפה חזותית
  • שת"פים עסקיים ושיווקיים מול גופים חיצוניים כולל דרכי פעולה
  • חווית ומסע לקוח –  אוטומציה שיווקית דיגיטלית ואנושית ממירה בהתאם למיפוי תהליך השיווק והמכירות  – יצירת עצי פעולה לסטטוסים ואינטראקציות שונות לפני, ברכישה ואחרי רכישה
חץ למטה

תוצאות

  • שיווק מוביל תוצאה מדידה
  • הוזלת עלות ההרכשה השיווקית
  • מקסום, מיקוד ואופטימיזציה
  • לערוצי שיווק קיימים וחדשים
  • תהליכי שיווקי דיגיטליים
  • מיטביים תומכי מכירה דיגיטליים
  • תהליכים אוטומטיים משפרי יחסי המרה (כלים טכנולוגיים)
  • ניהול מיטבי של תקציבי שיווק ומדיה
  • נכסים דיגיטליים ממותגים וממירים
  • מקסום חומר גלם- הקטנת אחוז לידים לא רלוונטיים
  • יצירת סינרגיה ושפה משותפת אחת בין השיווק למכירות
  • יעילות כלל ממשקי השיווק כולל ספקים וחסכון במשאבי השיווק לאורך זמן
חץ למעלה
דילוג לתוכן