בקרה איכותית שתוביל לשיפור ביצועים של העסק : 

כל מנהל מוקד/ צוות באשר הוא שואף לשפר וללטש את היכולות של אנשיו, כל העת. הוא מנסה באופן רציף לבחון את רמת יכולותיהם, לבדוק עד כמה הם יעילים ומקצועיים בעבודתם ולדחוף אותם קדימה, לשיאים חדשים.

הבעיה: הוא בעצמו עמוס עד מעל לראש במשימות, ואין לו באמת זמן ומשאבים לבצע בקרה מלאה. נכון, הוא יכול לעשות זאת רנדומלית, אך בהיקף מוגבל – ולא נשכח את ההטייה המובנית בכך שהוא עצמו מבקר את העובדים שאיתם יש לו היכרות אישית. אין ספק שבמציאות כזו ניטור, בקרה ובחינה אובייקטיבית של ביצועי העובדים יהיו לוקים בחסר.

אם אותו מנהל היה מקבל את הכלים הנכונים – כלים שמתבססים על מערכות שקיימות בכל ארגון, בעצם – הוא היה עושה זאת כבר אתמול. ומה הם אותם כלים נכונים? מערכות המאפשרות לו ללמוד מהעובדים שלו ומהלקוחות שלו, המספקות לו פלטפורמה לשיפור ולייעול עבודת הצוות תוך כדי תנועה, ויצירת חוויית בקרה ושיפור שתביא לשיפור ביצועים, עד למקסימום.
אלו כלים מהותיים, משום שבעזרתם אפשר לשפר באופן מתמיד את יחסי ההמרה ואת שביעות רצון הלקוחות, להחזיר לידים אבודים, להבין מה הם נקודות החולשה שצריך לחזק – ובאופן כללי להשתפר ללא הפסקה. זה מה שכל ראש צוות שואף אליו, זה מה שכל ארגון רוצה ודורש.

לבקרה וללמידה הרציפה ישנה חשיבות גם מהיבט אחר, שלא דובר עד כאן: שימור העובדים. באמצעות אותם כלים אופרטיביים העובדים מקבלים משובים תכופים ומשתפרים בצורה מתמדת – דבר המשפיע על שביעות הרצון של עובד ועל שימורו לאורך זמן, נוסף על כך, כלי זה מספק למנהל הזדמנות לזהות עובדים מוכשרים לקידום או להאצלת סמכויות, וכן זיהוי עובדים שאולי כדאי לשקול לוותר על שירותיהם.

להאזין, לנתח, לבקר ולסקור:

ניהול ממוקד עובדים
הגדלת יחס ההמרה
אופטימיזציה בתהליכים ובשגרות

כך תביאו לשיפור ביצועים של הצוות בזמן אמת  : 

בעידן מערכות ה־CRM והטלפוניה המשוכללת, כל ארגון ממוצע מחזיק בידיו מאגר הנתונים שלא יסולא בפז. מביני העניין יודעים שזהו אוצר של ממש, אם יודעים כיצד להשתמש בו נכון. אם כן, מהי הדרך לנצל אותו כהלכה? ישנן כמה תועלות שניתן להפיק ממאגר הידע העצום הזה:

  • ניתוח ובקרת שיחות: ברוב המוחלט של הארגונים הגדולים השיחות המתבצעות במרכזייה הטלפונית, בטח ובטח אלו של צוות המכירות והטלמרקטינג, מוקלטות באופן אוטומטי. יש לכך סיבות רבות, אך מדוע לא לנצל זאת לטובת האזנה, ניתוח ובקרה של השיחות? מרכז ניתוח ובקרה מקצועי חיצוני ( בלתי תלוי) יוכל לעבד את המידע ולהפיק עבור הארגון דו”חות מפורטים ומקצועיים ברמה שוטפת, שבעזרתם ניתן לשפר וללטש את עבודת הצוות הקיים בלי סוף. שיחה שהתארכה מעבר לרצוי? ניסוח לא מדויק? איתור צרכים לקוי? טיפול בהתנגדות לקוח? הפנייה לגורם הלא נכון? כל רגע כזה הוא פתח להסקת מסקנות ולהפקת לקחים שישפרו את עבודת הארגון כולו בעתיד הקרוב והרחוק
  • טבלת שליטת מיומנויות כלי ניהולי ייחודי בסרגל התפתחות המקצועי של כל נציג הממפה ומרכז את כלל היכולות והמיומנויות הנדרשות .בכך ניתן לאתר מגמות, נקודות הדורשות שיפור, לגבש הוראות עשה ואל תעשה, לבסס הדרכות, לבצע סימולציות, להעניק משוב און ליין, לגבש בנק שאלות והתנגדויות ועוד. כל זה מאפשר חסכון עצום בזמן עבור המנהלים, לטובת עבודה שוטפת ומעודדת מכירה.
  • סקרים טלפוניים בקרב לקוחות: סקרי שביעות רצון ודעת קהל בקרב שלושה קהלים מרכזיים – לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאליים (לקוחות מן העבר) ולקוחות נוטשים. הסקרים הללו מגובשים ומותאמים לצורכי הארגון, ומאפשרים לו להבין יותר על הלקוח: מה היה חסר לו? איך הייתה חווית המכירה? מה בתהליך המכירה לא היה מיטבי? ומה הוא רוצה באמת?סקרים אלו תורמים רבות לשביעות הרצון של הלקוחות ולשיפור חווית הלקוח, לשיפור מתמיד בעבודת הצוות ומעל לכול – להקטנת אחוז הנטישה ולהחזרת לקוחות שעזבו. הסקרים נעשים בידי צוות סוקרים מקצועי, לאחר אפיון המטרות וקהל היעד.

כשבידיו של ראש הצוות כלים מדויקים ואפקטיביים כל כך, הוא יכול להמשיך ולהתמקד בעבודה השוטפת, ולעמוד לצד  הצוות בכל עניין – בזמן שהבקרה ובחינת הביצועים נעשים דרך קבע, לשיפור ביצועים מתמיד וארוך טווח בכל המישורים הנוגעים לעבודת צוות המכירות.

 

שיפור ביצועים עסקיים – מפתח לצמיחה עסקית

כלי הניתוח והבקרה המוזכרים לעיל הם בגדר חובה בכל ארגון המעוניין בשיפור ביצועים עסקיים, קל וחומר כשניתן להשתמש בהם בהתבסס על הטכנולוגיה הקיימת בארגון . כל גוף ששואף להשתפר ולהתמקצע – בעבודת הצוות השוטפת, בעבודה הפרטנית של הנציגים והן מבחינת שביעות רצון הלקוחות ,יוכל להפיק רבות משימוש קבוע ומתמשך בכלים אלו, שיספקו לו תמונת מצב מדויקת ועדכנית בכל רגע נתון.

 

מה אומרים עלינו...

“נמשיך ברוח Game Changer מקבוצת marketing solutions עשיתם עבודה מצוינת, בוצעו תהליכים מקצועיים שתרמו למקצועיות של הצוות :אוגדן המכירות, תהליכי עבודה מסודרים , מדידה ובקרה מדויקים, ההנחיה הצמודה, מעריך מאוד את עבודתכם ותרומתכם ועל כך מגיע לכם יישר כוח “.

שלמה בן גל

מנכ"ל המרכז האקדמי לוינסקי וינגייט

“תהליך עבודה מובנה ויסודי, מעורבות מעמיקה, הבנה מהירה של דרישות וצרכים, פתרונות יצירתיים, ליווי צמוד מותאם לכל תפקיד, הכול באנרגיות טובות בחיוך, מכל הלב, רותמים את העובדים לשינויים הנדרשים. Game Changer מקצוענים”

אופירה

סמנכ"לית שיווק

“אנו באגד פנינו לחברת Game Changer על מנת לשפר את הליך הטיפול בלידים המגיעים למכללות אגד ולהעלות את יחס ההמרה מליד לתלמיד אנשי MS הפגינו מקצועיות גבוהה ותרמו לשיפור משמעותי בהליך הטיפול בלידים. מעבר למקצועיות חווינו אוזן קשבת ותמיכה 24/7 ”

צביקה דגן

מנהל מכללות , אגד

“Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס אתם אלופים ,אין מילים . ממליצה בחום! אור: מקצוענים ברמה הגבוהה ביותר! גם אסף וגם מיטל זמינים בכל שלב לייעוץ ובעיות, וכבר בשלב מוקדם מאוד הצליחו לייעל הרבה מאוד תהליכים אצלנו, תודה

נאווה מלכה

מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.

“יש הרבה חברות בתחום הזה אבל חברה כמו שלכם יש רק אחת, צוות שמלווה לא רק מקצועית אלא גם אישית, מלווים צעד אחרי צעד, עם סבלנות, יכולת לקבל את הרעיונות ולהבין את הצורך והבעיה ויוצרים פתרונות מגוונים ומתאים בדיוק לצורך של העסק, מתן כלים ולמידה של תחומים

גיא גרניאק

מנכ"ל ניגא

המקצוענות והשירותיות הם אבן דרך עיקרית בעבודה מול Game Changer. כמי שבוחנת בדקדקנות כל ספק אני חייבת להמליץ על מיטל ואסף, לא מפספסים שום פרט, מצויינים ומצטיינים בתחום שלהם וזמינים בכל שלב ובכל שעה גם שהחוזה מסתיים. תודה!”

ליבי נניקשווילי

סמנכ"לית מכירות ג'ובמאסטר

“מבקש להמליץ בחום רב על חברת גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס ,למרות נסיוננו הרב בשיווק ומכירות (אנו קיימים מאז 1989) חברת גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס (בעזרת אנשיה היקרים ) הצליחו להאיר את עיננו בתחומים רבים – מאקרו, ניהול מוקד, דטאות וכו וליצור חשיבה מרעננת ששיפרה את השיווק והמכירות שלנו .אנו ממליצים על גיים צ’יינג’ר מקבוצת מרקטינג סולושנס לכל חברה שרוצה לשפר את השיווק והמכירות”.

יואב סוכרי

מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי

“יצא לי לעבוד עם מרקטינג סולושיינס בפרוייקט מיצוי דטאות ושיפור % המרה של דאטה קרה. מדובר בשני אנשים עם יכולת העמקה, אשר אינם סולדים מטבילת ידיהם בעשיה ובנתונים. הם מקדישים שעות להבנה אמיתית של העסק ועושים זאת מכל הלב. בהמלצותיהם משולבת חשיבה ונסיון. פעילות הניתוח והטמעת המסקנות חשובה לכל עסק בימנו.נהנתי מעבודתי עמם”
שיפור רשומות דאטה ומקסום טיפול בלידים בחברת שחל להגדלת יחס המרה

עדי גל

סמנכ"לית שיווק שחל

” זמן טוב להביע תודה והערכה על הליווי התמיכה המקצועיות שלכם. בכמה מילים על התהליך. התהליך עצמו היה מקצועי ונכון תוך בירור צרכים ,הבנת המכניזם בענף, הכרת ההיסטוריה וגלגוליו השונים של מוקד סוהו לאורך השנים, הבנת התרבות של החברה ומתוך זה נגזרו פעולות תוך שינוי ייעוד ממוקד עם אוריינטציה תפעולית למוקד מכוון מכירות . ..הצלחנו מאז דצמבר(חודש ההשקה ) להעלות בצורה משמעותית את קצב גיוס ההסכמים תוך בניית ממשק חכם והדוק בין מוקד סוהו (נציגות המכירות) למול מערך מכירות שטח . שבא לידי ביטוי בשיפור תפוקות ומדדים”

רועי הכוכבי

סמנכ"ל דור אלון אנרגיה בישראל (1988) בע"מ

“חברת Game Changer מקבוצת מרקטינג סולושנס ביצעו עבורנו תהליך דיאגנוסטי מקצועי ומאוד יסודי . ירדנו לפרטים הקטנים בתהליכי עבודה ושיטות עם תוכנית המלצות ועבודה אופרטיבית ביישום -ממליץ בחום!”
שיפור תהליכים ומקצוע המשאב האנושי והמערכות בחברת אקרשטיין

כפיר סהר

סמנכ"ל אקרשטיין

מומלץ לקרוא מאגר ידע

מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך

דילוג לתוכן