הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...
|
אז מהן 5 הטעיות השכיחות ביותר, שאנו ב Game Changer, חווינו עם מנכ”לים ומנהלים בכירים שליוונו בשנים האחרונות?
1. היעדר תכנית עבודה שנתית מקיפה
זה בא לידי ביטוי בעיקר בהסתמכות על “תחושת בטן”, תוכנית חלקית או התנהלות מעכשיו לעכשיו בעיקר חודשית.
ההשלכה: פערים בין היעדים לביצוע בפועל, דברים נתקעים, חוסר תיאום בין המחלקות וחוסר מיקוד בתהליכים ובקרב המשאב האנושי.
סקר של Turnaround Management Society מצא כי 55% מהכישלונות העסקיים נגרמים מהסיבה שמנהלים ממשיכים לנהל אסטרטגיה שכבר אינה עובדת.
2. התעלמות מהמשאב האנושי בזמן אמת
זה בא לידי ביטוי במיקוד בתוצאות בלבד, תוך הזנחת תחושות השחיקה, התסכול או חוסר הוודאות של העובדים. ניהול ממוקד יעדים הוא הכרחי להצלחה רק עם משלבים איתו יחד עם ניהול ממוקד עובדים
ההשלכה: ירידה בפרודוקטיביות, תחלופה גבוהה, חוסר נאמנות פנימית, עובדים מתוסכלים וממרומים שאינם מגיעים אפילו ל 75% מהפוטנציאל שלהם.
3. ניהול מכירות ישן ולא מותאם לשוק המשתנה
זה בא לידי ביטוי בהתבססות על שיטות ישנות לניהול מכירות, חוסר במדדים ובקרות איכותיים, הסתמכות יתר על אנשי המכירות (חלקם שחוקים, או לא מתאימים), חוסר בתהליכי דיגטציה תומכי מכירה ו AI
ההשלכה: ירידה במכירות, אי עמידה ביעדים, אובדן לידים איכותיים, חוסר יעילות בהמרה לסגירה.
4. חוסר מדידה וניהול נתונים (ניהול סטטיסטיקה)
זה בא לידי ביטוי בעיקר בקבלת החלטות מתחושות מהמקום האמוציונלי במקום לפי עובדות, נתונים (דאטה).
ההשלכה: ניהול לא מדויק בלשון המעטה, בזבוז תקציבים, החמצת הזדמנויות.
5. העדר תהליכי שיפור בשוטף
הסתפקות ב”שגר ושכח” -אין הסתכלות ארוכת טווח של תרבות שיפור ביצועים, לא באמת לומדים ומתקנים, אין הטמעת שיפורים לאורך זמן.
ההשלכה: הארגון לא מתייעל, נשאר מאחור ונכשל בהתמודדות עם תחרות.
לסיכום,
בהצלחה!