דף הבית » קייס סטאדיס » CASE STUDY | אפיון מערכת CRM – ניהול קשרי לקוחות
חברה ותיקה העוסקת במכירה והשכרה של ציוד כבד לתעשיית הבנייה, עם פעילות מסחרית רחבה הכוללת מספר סניפים בארץ וקשרים עם ספקים בינלאומיים. החברה חוותה גידול משמעותי בשנים האחרונות, אך נתקלה בקשיים בניהול לקוחות וספקים, מה שהוביל לפגיעה בתהליכי המכירה והשיווק וחוסר אחידות בתהליכים ובניהול קשרי הלקוחות.
לשפר תהליכי המכירה, השיווק , השירות והתחזוקה, ולאפשר ניהול תיעוד וארגון דאטה בצורה מיטבית עבור כלל מחלקות החברה.
מערכת אחידה לניהול קשרי ספקים המאפשרת מעקב אחר הזמנות, תשלומים ושירותים שסופקו.
שיפור בתיאום בין מחלקות התפעול, השירות והמכירות, עם שקיפות מלאה של המידע.
תוך פרק זמן של 4 חודשים מתחילת יישום התכנית:
עלייה של 30% ביכולת ניהול מכירות חוזרות ללקוחות קיימים.
הפחתה של 20% בתקלות ניהול המלאי בעקבות שיפור התיאום בין המחלקות.
גידול של 15% בשביעות רצון הלקוחות, לפי סקרי שביעות רצון לאחר הטמעת המערכת.
הפרויקט הוכיח את עצמו כהצלחה מלאה, והוביל לייעול משמעותי בתפעול החברה והגברת שביעות רצון הלקוחות והספקים.