CASE STUDY | מקסום עבודת מחלקת המכירות

שוק מקומי (ישראל) ועבודת המת"לים-חברה מובילה בתחום פתרונות טכניים, ענן ומחשוב בארץ ובחו"ל

רקע על הארגון

  • חברה מובילה בתחום פתרונות טכניים, ענן ומחשוב בארץ ובחו”ל
  • עלות שירות – אלפי דולרים בחודש
  • פריסה ארצית – משרדים באזור השרון
  • מספר עובדים (בישראל) – 100 , (כלל עובדים גלובלי כ 3500)
  • משך זמן הליווי – 6 חודשים

מטרה עיקרית

מקסום עבודת מחלקת המכירות שוק מקומי (ישראל) ועבודת המת”לים (5) : מעבר של מחלקה מקצועי שירותית -טכנית למחלקת מכירות

ה  -Game changers שלנו:

  • חידוד ודיוק אסטרטגית מכירות
  • הגדרה, בנייה ויישום תכנית עבודה לאסטרטגית לקוחות קיימים
  • גיבוש והטמעת תהליך “ממקצועיות למכירה מקצועית”
  • מיפוי מיומנויות מכירה קיימות ונדרשות
  • בניית תהליך הכשרה והדרכת מכירות B2B לכלל צוות המכירות – מתן כלים ואלמנטים מכירתיים לצוות המת”לים
  • עבודה נכונה ומיטבית עם לידים נכנסים ולידים קרים
  • גיבוש צוות המכירות ליחידה אחת – שפה ומסרים אחידים צוותי
  • בניית מערך תומך מכירות : הגדרת SDR (נציג פיתוח מכירות), גיוס, הכשרה ובניית שגרות עבודה
  • דיוק ומיקוד העבודה השוטפת על מערכת ה CRM, סטטוסים, תיעודים ודוחות
  • בניית סט דוחות עדכני שוטף למת”לים ולסמנכ”ל מכירות
  • בניית אקדמית מכירות פנים ארגונית למחלקת המכירות (הכשרות, סדנאות, ספריית ידע נשלפת, סרטונים ועוד)
  • שדרוג ויישום תכנית הכשרה חדשה למת”לים חדשים
  • מקסום מאגרי רשומות קיימים
  • עבודה על הצעות מחיר שלא נסגרו 24 חודשים אחורה – סגירת 28 עסקאות חדשות ברבעון!
  • ליווי אחד על אחד עם סמנכ”ל המכירות: הגדרות שגרות ניהול, דיווחים ובקרות, ניהול ממוקד עובדים ויעדים, ניהול זמן ומשימות, הנעה ויצירת מוטיבציה, גיבוש צוות המכירות ועוד

 

תוצרים:

  • פיתוח מיומנויות ניהול מכירות לסמנכ”ל מכירות – ייעול שגרות ניהול
  • יישום שגרות עבודה צוותית מקדמות למחלקת המכירות
  • עבודה והטמעת שיטת ניהול ממוקדת יעדים
  • מקצוע מכירתי והפיכת צוות המכירות לסיירת מכירות
  • חיזוק צוות המכירות בדינמיקה הפנים ארגונית

תוצאות:

תוך פרק זמן של 6 חודשים מתחילת יישום התכנית (למול תקופה מקבילה שנה קודמת):

  • גידול של 58% ביחס מתאום פגישה לפגישות מתקיימות
  • גידול של 72% ביחס הסגירה מפגישות מתקיימות
  • גידול של 32% במכירות כספיות
  • גידול של 22% בכמות הלקוחות
  • גידול של 33% בחידוש הסכמים שנתיים

 

דילוג לתוכן