דיאגנוסטיקה -אבחון מיפוי וניתוח מקיף -שיווק ודאטה

דיאגנוסטיקה בתחום שיווק ודאטה עם Game Changer


במסגרת שיפור הביצועים בחברות וארגונים, הGame Changer  הראשון שלנו הוא שלב הלמידה והאבחון הכלל הארגוני עסקי שאנו מבצעים. אנו מבצעים אבחון ארגוני וצוללים גם לתחומים הרלוונטיים לפי צרכי הלקוח : מכירות, שיווק, שירות, ניהול, הון אנושי, מערכות.

במרבית המקרים אנו מבצעים אבחון למספר תחומים במקביל וזאת על פי תפיסתנו המוכחת שמקור הצלחה עסקית הוא בסינרגיה ותמיכה של כלל ממשקים ותחומים בארגון.

בתור גוף אובייקטיבי ובלתי תלוי כ “אורח לרגע שרואה כל פגע” אנו ממפים ומנתחים את המצב הקיים הכולל תהליכים וגורמים חסרים/מעכבים/מקולקלים.

שלב זה אורך עד חודש וחצי והוא תלוי בגודל הארגון והתחומים הרלוונטיים ומתבצע עלי ידי צוות היועצים המנוסה שלנו.

אנו פוגשים את המשאב האנושי, לומדים את השירות /מוצר, את המחלקות השונות, אופן צורת העבודה, תשתיות עסקיות ואף מנסים להתחבר ולהבין את ייחודיות התרבות והדנ”א הארגוני.

בסיום השלב אנו מרכזים את הממצאים עבור המלצות אופרטיביות לשיפור והשבחת הקיים באמצעות חידוד ודיוק האסטרטגיות ותכניות הפעולה הרלוונטיות להמשך.

מה אנחנו בודקים בשלב האבחון הראשוני בתחום השיווק והדאטה?

 

  • מדיניות ואסטרטגיה שיווקית
  • משאב אנושי
  • יעדים ומדדים
  • בקרות
  • סינרגיה וממשקים בין המחלקה למחלקות אחרות
  • פגישה אחד על אחד עם המשאב האנושי הרלוונטי
  • לקוח סמוי דיגיטלי
  • בחינת תהליכי עבודה, שגרות עבודה, שגרות ניהול
  • תהליך גיוס והכשרה
  • אוגדן מחלקה/תחום
  • סביבת עבודה
  • תכנית עבודה על ציר הזמן השנתי (בהתאם למטרות ויעדי החברה)
  • חומרים שיווקיים, מסרים וקרייאטיב
  • נכסים דיגיטליים
  • תמהיל שיווקי – פרפורמנס, חשיפה, תדמית, מיתוג
  • פלטפורמות פרסומיות, ספקים ומקורות הגעה (ערוצים)
  • תקציב ופריסת מדיה ופעילות
  • שפה תקשורתית
  • ניתוח עלויות וביצועים , משפך מדדים
  • דוחות שוטפים
  • הפאנל השיווקי
  • יח”צ וקד”מ
  • שיווק גרילה
  • כנסים/ימי עיון
  • שתפ”ים קיימים
  • תכנית נאמנות/מועדון לקוחות
  • תהליך Marketing Automation מסע לקוח
  • אופן ניהול העבודה עם הדאטה הקיימת (הווה ועבר)
  • אנליזה הדאטה והגדרת
  • PCDP
  • Scoring

צריכים דיאגנוסטיקה מקצועית לחברתכם?

דילוג לתוכן