הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...
|
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם? יש שיגידו בגלל המשאב האנושי, אחרים יציינו בגלל התחרות העזה, יש שיגידו גם בגלל שיווק חלש ועוד סיבות שרובן רחוקות מן המציאות…
בעידן שבו השוק תחרותי יותר מתמיד ואף מאתגר , מנכ”לים מוצאים עצמם בחיפוש אינסופי אחר דרכים לשפר את הביצועים ולקדם צמיחה. מנהיגים מצליחים הבינו כי המפתח לשיפור ביצועים ושבירת תקרת הזכוכית אינו מצוי רק במכירות או פיתוח מוצר, אלא ביכולת לשלב ולאזן בין מגוון תחומים – סוג של גישה הוליסיטית לצמיחה אורגנית!
רוב הארגונים והחברות כיום לא מגיעים למטרות והיעדים העסקיים שהציבו לעצמם בגלל שלוש סיבות עיקריות:
- חסר להם תשתיות ותהליכים עסקיים בריאים, שלמים ומלאים במגוון תחומי ליבה עסקיים
- ניהול לקוי – מנהלים שאינם מכווני מטרה ודרייב, ללא יכולות ומיומניות ובעיקר ללא כלים להנהיג את העובדים שלהם וללא שליטה ניהולית אמיתי על תהליכים
- הארגון אינו מכוונן ואינו משרת את המכירות – מחלקת המכירות היא עדיין משרתת חלקית מחלקות אחרות.
ההסתכלות, הגישה ודרך הפעולה חייבת להשתנות, מה שעבד לפני מספר שנים לא יעבוד היום וגם לא בשנים הקרובות- התחרות היום היא הרבה יותר עזה, הלקוחות והצרכנים הרבה יותר בררנים. מה שהיה טוב הפך לבינוני והיום אתם חייבים להיות מצוינים, לבלוט מעל על שאר המתחרים אתם צריכים לייצר GAMCE CHANGER בתחומי הליבה העסקיים שלכם, אתם חייבים לשנות קונספציה ב 3 תחומים עקריים:
- תשתיות ותהליכים – ודאו שיש לכם אסטרטגיה עסקית, היא אם התשתיות וכפועל נגזר אסטרטגיה לכל אחד מתחומי הליבה העסקיים :אסטרטגית מכירות תתמקד בלקוחות קיימים ולקוחות חדשים, אסטרטגיית שירות בשירות יוזם, מגיב ומוכר וכיוב….
יישום עבודה על פי שגרות עבודה ושגרות ניהול. הקורונה והמלחמה רק חידדו זאת, אסור להסתמך יותר על כוח האינרציה, בשביל לייצר סקיילביליות חייבים תשתית חזקה וגמישה.
כחלק מהתשתיות הארגוניות התייחסו גם למערכות, דיגיטציה , מסעות לקוח, טיפול בדאטה ועוד. - שיפור תוצאות לאורך זמן ובאופן מיטבי מחייב תמיכת ממשקים: תפעול, שירות ושיווק חזקים הם חלק מהגישה להפוך את הארגון למוטה ותומך מכירות. כולם עובדים עבור המכירות. אז בשביל לשפר תוצאות לא רצים ישר למכירות. הגישה הישנה הישירה של שיפור תוצאות באופן ישיר על ידי המכירות התחלפה בגישה עדכנית מוכחת המחזקת ומדגישה את מה שתומך במכירות. אנשי המכירות אמורים להביא נטו מכירות ועסקאות ולהפסיק להתעסק כל מה שמסיט אותם מהמטרה העיקרית שלהם.
- חיזוק וקידום שדרת הניהול – המנהלים שלכם הם זרוע ניהולית מקצועית שלוקחת אחריות ואמורה לדעת לנהל ולהוביל לאורך זמן , כלל המנהלים הופכים לנכס החשוב ביותר בחברה . זה שינוי גישה מהותית מהתייחסות של מוצר/לקוחות/ משאב אנושי כנכס החשוב ביותר שלכם עד כה…ודאו שיש למנהלים
שלכם את המיומנויות והכלים להצליח ואם אין להם – ספקו להם. מחקרים רבים מייחסים קשר ישיר וברור בין רמות הניהול הגבוהות לתרבות שיפור ביצועים מתמדת.כאשר אתם בתור מנהלים בכירים מתמקדים ב 3 התחומים הללו, אתם לא רק משפרים את הביצועים הכלליים של החברה אלא גם מבטיחים עמידה בפני אתגרים עתידיים.
בהצלחה!
במסגרת ההתפתחות הטבעית שלנו לאחר 14 שנים מפרות,
אנו שמחים להציג את שלב ההתחדשות הבא במסע שלנו : השקת השם החדש שלנו – Game Changer
השם מחייב אותנו להמשיך להוביל בשינוי המשיק בעולם העסקי עבור חברות שבחרו בנו ולהוביל את לקוחותינו להצלחות חדשות.
GAME CHANGER – מקבוצת Marketing Solutions
פתרונות ותהליכים לתוצאות
משנים תוצאות בחברות וארגונים בתוך חודשים בודדים
לפניי שאתם בוחרים ומתייעצים עם יועצים/אנשי מקצוע תבדקו שהם גיים ציינג’רים שבאים לשנות לפי הדרישות של עולם העסקי החדש 😊 ולתקופה קצרה תכליתית ופרקטית עם ערך אמיתי
בהצלחה!