Game Changer

הביצועים בארגון תקועים – טיפים לזיהוי 'מוקשים'

מאמר השקה
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם? יש שיגידו בגלל המשאב האנושי, אחרים יציינו בגלל התחרות העזה, יש שיגידו גם בגלל שיווק חלש ועוד סיבות שרובן רחוקות מן המציאות…

בעידן שבו השוק תחרותי יותר מתמיד ואף מאתגר , מנכ"לים מוצאים עצמם בחיפוש אינסופי אחר דרכים לשפר את הביצועים ולקדם צמיחה.  מנהיגים מצליחים הבינו כי המפתח לשיפור ביצועים ושבירת תקרת הזכוכית אינו מצוי רק במכירות או פיתוח מוצר, אלא ביכולת לשלב ולאזן בין מגוון  תחומים – סוג של גישה הוליסיטית  לצמיחה אורגנית!

רוב הארגונים והחברות כיום לא מגיעים למטרות והיעדים העסקיים שהציבו לעצמם בגלל שלוש סיבות עיקריות:

  1. חסר להם תשתיות ותהליכים עסקיים בריאים, שלמים ומלאים במגוון תחומי ליבה עסקיים
  2. ניהול לקוי – מנהלים שאינם מכווני מטרה ודרייב, ללא יכולות ומיומניות ובעיקר ללא כלים להנהיג את העובדים שלהם וללא שליטה ניהולית אמיתי על תהליכים
  3. הארגון אינו מכוונן ואינו משרת את המכירות – מחלקת המכירות היא עדיין משרתת חלקית מחלקות אחרות.

ההסתכלות, הגישה ודרך הפעולה חייבת להשתנות, מה שעבד לפני מספר שנים לא יעבוד היום וגם לא בשנים הקרובות-  התחרות היום היא הרבה יותר עזה, הלקוחות והצרכנים הרבה יותר בררנים. מה שהיה טוב הפך לבינוני והיום אתם חייבים להיות מצוינים, לבלוט מעל על שאר המתחרים אתם צריכים לייצר GAMCE CHANGER  בתחומי הליבה העסקיים שלכם, אתם חייבים לשנות קונספציה ב 3 תחומים עקריים:

  1. תשתיות ותהליכים – ודאו שיש לכם אסטרטגיה עסקית, היא אם התשתיות וכפועל נגזר אסטרטגיה לכל אחד מתחומי הליבה העסקיים :אסטרטגית מכירות תתמקד בלקוחות קיימים ולקוחות חדשים, אסטרטגיית שירות בשירות יוזם, מגיב ומוכר וכיוב….
    יישום עבודה על פי שגרות עבודה ושגרות ניהול. הקורונה והמלחמה רק חידדו זאת, אסור להסתמך יותר על כוח האינרציה, בשביל לייצר סקיילביליות חייבים תשתית חזקה וגמישה.
     כחלק מהתשתיות הארגוניות התייחסו גם למערכות, דיגיטציה , מסעות לקוח, טיפול בדאטה ועוד.

  2. שיפור תוצאות לאורך זמן ובאופן מיטבי מחייב תמיכת ממשקים: תפעול, שירות ושיווק חזקים הם חלק מהגישה להפוך את הארגון למוטה ותומך מכירות. כולם עובדים עבור המכירות. אז בשביל לשפר תוצאות לא רצים ישר  למכירות. הגישה הישנה הישירה של שיפור תוצאות באופן ישיר על ידי המכירות     התחלפה בגישה עדכנית מוכחת המחזקת ומדגישה את מה שתומך במכירות. אנשי המכירות אמורים להביא  נטו מכירות ועסקאות ולהפסיק  להתעסק כל מה שמסיט אותם מהמטרה העיקרית שלהם.

  3. חיזוק וקידום שדרת הניהול – המנהלים שלכם הם זרוע ניהולית מקצועית שלוקחת אחריות ואמורה לדעת לנהל ולהוביל לאורך זמן , כלל המנהלים הופכים לנכס החשוב ביותר בחברה . זה שינוי גישה מהותית מהתייחסות של מוצר/לקוחות/ משאב אנושי כנכס החשוב ביותר שלכם עד כה…ודאו שיש למנהלים     
    שלכם את המיומנויות והכלים להצליח ואם אין להם – ספקו להם. מחקרים רבים מייחסים קשר ישיר וברור בין רמות הניהול הגבוהות לתרבות שיפור ביצועים מתמדת.

    כאשר אתם בתור מנהלים בכירים  מתמקדים ב 3 התחומים הללו, אתם לא  רק משפרים את הביצועים הכלליים של החברה אלא גם מבטיחים עמידה בפני אתגרים עתידיים.

בהצלחה!

במסגרת ההתפתחות הטבעית שלנו לאחר 14 שנים מפרות,
אנו שמחים להציג את שלב ההתחדשות הבא במסע שלנו : השקת השם החדש שלנו – Game Changer
השם מחייב אותנו להמשיך להוביל בשינוי המשיק בעולם העסקי עבור חברות שבחרו בנו ולהוביל את לקוחותינו להצלחות חדשות.

GAME CHANGER – מקבוצת Marketing Solutions
פתרונות ותהליכים לתוצאות
משנים תוצאות בחברות וארגונים בתוך חודשים בודדים

לפניי שאתם בוחרים ומתייעצים עם יועצים/אנשי מקצוע תבדקו שהם גיים ציינג'רים שבאים לשנות  לפי הדרישות של עולם העסקי החדש 😊 ולתקופה קצרה תכליתית ופרקטית עם ערך אמיתי

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחת קיימים
אסטרטגית לקוחת קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
תהליכים פנים ארגונים מקדמים
אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
דילוג לתוכן