הביצועים בארגון תקועים – טיפים לזיהוי ‘מוקשים’

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

מה הסיבה האמתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד ביעדים העסקיים שלהם? יש שיגידו בגלל המשאב האנושי, אחרים יציינו בגלל התחרות העזה, יש שיגידו גם בגלל שיווק חלש ועוד סיבות שרובן רחוקות מן המציאות…

בעידן שבו השוק תחרותי יותר מתמיד ואף מאתגר , מנכ”לים מוצאים עצמם בחיפוש אינסופי אחר דרכים לשפר את הביצועים ולקדם צמיחה.  מנהיגים מצליחים הבינו כי המפתח לשיפור ביצועים ושבירת תקרת הזכוכית אינו מצוי רק במכירות או פיתוח מוצר, אלא ביכולת לשלב ולאזן בין מגוון  תחומים – סוג של גישה הוליסטית  לצמיחה אורגנית!

רוב הארגונים והחברות כיום לא מגיעים למטרות והיעדים העסקיים שהציבו לעצמם בגלל שלוש סיבות עיקריות:

  1. חסר להם תשתיות ותהליכים עסקיים בריאים, שלמים ומלאים במגוון תחומי ליבה עסקיים
  2. ניהול לקוי – מנהלים שאינם מכווני מטרה ודרייב, ללא יכולות ומיומנויות ובעיקר ללא כלים להנהיג את העובדים שלהם וללא שליטה ניהולית אמיתי על תהליכים
  3. הארגון אינו מכוונן ואינו משרת את המכירות – מחלקת המכירות היא עדיין משרתת חלקית מחלקות אחרות.

ההסתכלות, הגישה ודרך הפעולה חייבת להשתנות, מה שעבד לפני מספר שנים לא יעבוד היום וגם לא בשנים הקרובות-  התחרות היום היא הרבה יותר עזה, הלקוחות והצרכנים הרבה יותר בררנים. מה שהיה טוב הפך לבינוני והיום אתם חייבים להיות מצוינים, לבלוט מעל על שאר המתחרים אתם צריכים לייצר GAME CHANGER  בתחומי הליבה העסקיים שלכם, אתם חייבים לשנות קונספציה ב 3 תחומים עיקריים:

  1. תשתיות ותהליכים – ודאו שיש לכם אסטרטגיה עסקית, היא אם התשתיות וכפועל נגזר אסטרטגיה לכל אחד מתחומי הליבה העסקיים :אסטרטגית מכירות תתמקד בלקוחות קיימים ולקוחות חדשים, אסטרטגיית שירות בשירות יוזם, מגיב ומוכר וכיו’….
    יישום עבודה על פי שגרות עבודה ושגרות ניהול. הקורונה והמלחמה רק חידדו זאת, אסור להסתמך יותר על כוח האינרציה, בשביל לייצר סקיילביליות חייבים תשתית חזקה וגמישה.
     כחלק מהתשתיות הארגוניות התייחסו גם למערכות, דיגיטציה , מסעות לקוח, טיפול בדאטה ועוד.

  2. שיפור תוצאות לאורך זמן ובאופן מיטבי מחייב תמיכת ממשקים: תפעול, שירות ושיווק חזקים הם חלק מהגישה להפוך את הארגון למוטה ותומך מכירות. כולם עובדים עבור המכירות. אז בשביל לשפר תוצאות לא רצים ישר  למכירות. הגישה הישנה הישירה של שיפור תוצאות באופן ישיר על ידי המכירות     התחלפה בגישה עדכנית מוכחת המחזקת ומדגישה את מה שתומך במכירות. אנשי המכירות אמורים להביא  נטו מכירות ועסקאות ולהפסיק  להתעסק כל מה שמסיט אותם מהמטרה העיקרית שלהם.

  3. חיזוק וקידום שדרת הניהול – המנהלים שלכם הם זרוע ניהולית מקצועית שלוקחת אחריות ואמורה לדעת לנהל ולהוביל לאורך זמן , כלל המנהלים הופכים לנכס החשוב ביותר בחברה . זה שינוי גישה מהותית מהתייחסות של מוצר/לקוחות/ משאב אנושי כנכס החשוב ביותר שלכם עד כה…ודאו שיש למנהלים     
    שלכם את המיומנויות והכלים להצליח ואם אין להם – ספקו להם. מחקרים רבים מייחסים קשר ישיר וברור בין רמות הניהול הגבוהות לתרבות שיפור ביצועים מתמדת.

    כאשר אתם בתור מנהלים בכירים  מתמקדים ב 3 התחומים הללו, אתם לא  רק משפרים את הביצועים הכלליים של החברה אלא גם מבטיחים עמידה בפני אתגרים עתידיים.

בהצלחה!

במסגרת ההתפתחות הטבעית שלנו לאחר 14 שנים מפרות,
אנו שמחים להציג את שלב ההתחדשות הבא במסע שלנו : השקת השם החדש שלנו – Game Changer
השם מחייב אותנו להמשיך להוביל בשינוי המשיק בעולם העסקי עבור חברות שבחרו בנו ולהוביל את לקוחותינו להצלחות חדשות.

GAME CHANGER – מקבוצת Marketing Solutions
פתרונות ותהליכים לתוצאות
משנים תוצאות בחברות וארגונים בתוך חודשים בודדים

לפניי שאתם בוחרים ומתייעצים עם יועצים/אנשי מקצוע תבדקו שהם גיים ציינג’רים שבאים לשנות  לפי הדרישות של עולם העסקי החדש 😊 ולתקופה קצרה תכליתית ופרקטית עם ערך אמיתי

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן