Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

 

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות פוטנציאליים שכבר מכוונים לסגירת עסקה?

זה אפשרי!

ללא ספק חלק מהתפתחויות הטכנולוגיות בעולם האינטרנט תרמו ועדיין תורמים למיקסום תהליכי המכירה. טכנולוגיות וטקטיקות חדשות נכנסות במהרה גם לעולם של מכירות B2B. בנוסף לצוותים שלמים של אנשי מכירות/טלמיטינג  שפעם רק נהלו את כל התהליכים הקשורים לאיתור לקוחות פוטנציאליים, שמירה על קשר וכל הפעולות הקשורות והנלוות לטיפול בלידים ולקוחות, קיימים היום כלים טכנולוגיים התומכים בהם ועושים את הפעולות המשלימות ביעילות רבה ודיוק שלא הכרנו קודם. הם אוטומטיים, מנוטרלים מטעויות אנוש עם גישה אנושית.

חשוב לציין כי הכלים הטכנולוגיים אינם מחליפים את תהליכי המכירה, אלא תומכים בהם ומהווים נדבך אסטרטגי  וטקטי חשוב בתהליך חימום הלקוחות וכמובן גם ביצירת חשיפה, תדמית מודעות ובסוף גם לסגירה בקרב 3 סוגי לקוחות עיקריים:

  1. לקוחות קיימים – למטרת שימור הלקוחות והעמקת הקשר עמם
  2. לקוחות פוטנציאליים – לטובת חימום מסע הלקוח
  3. קהלים חדשים ממוקדים ורלוונטיים לארגון

אם בעבר יכולנו להסתפק בפגישה עסקית מוצלחת ושיחת פולו אפ ייחודית , תערוכות, או ארוחות עסקיות היום זה כבר לא מספיק. המציאות מחייבת תהליכים מלאים ושלמים יותר, החל מגיוס לידים חדשים וחימום שלבי תהליכי המכירה עם הלקוחות באמצעות אינטראקציות מובנות.

כך, בשביל להצליח כל ארגון או חברה חייבים לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות כדי לממש את ההצלחה בפועל.

מודלים ליצירת לידים איכותיים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות באינטרנט מייצרים היום לקוחות. טכנולוגיות המאתרות קשרים עסקיים רלוונטיים, מייצרות תשתית לקשרים עסקיים חדשים, מייצרות קשר אישי מקצועי ראשוני  באמצעות אוטומאציות, כל אלו מספקות לידים חמים ,לקוחות פוטנציאליים שמכירים את המוצר ותועלותיו, מעוניינים בו ומוכנים לתאום פגישה  ולעיתים אף להתחיל את תהליך ביצוע רכישה.

במחקר שוק ובדיקה מדגמית שערכנו  בקרב לקוחות קיימים ולקוחות עבר שלנו, בדקנו אילו כלים טכנולוגיים חדשניים הם היעילים ביותר ואיך ומדוע הכלים האלו פועלים. בנוסף ביצענו התאמה של כלים טכנולוגיים מסוימים לסוגים שונים של חברות וארגונים.

ההבחנה הייתה ברורה, מצאנו כי לכל חברה וארגון מכל תחום או סגמנט, ניתן להתאים את השילוב הנכון של הכלים טכנולוגיים שיקדמו לתוצאות הטובות ביותר ויספקו לידים חמים ומוכנים.

הכלים הללו מבוססים על עקרונות הבאים:

  • איסוף, עיבוד וניתוח דאטה: שוק, מתחרים ולקוחות, שיוך לקוחות.
  • התנהגות חזויה של שווקים ו/או לקוחות פוטנציאליים, מיפוי מסע לקוח
  • שיווק אורגני מוביל ושיווק ברשתות חברתיות (דוגמא: לינקדאין)
  • צ'אט-בוטים חכמים מותאמים להתנהגות הלקוח וכן איסוף מידע נוסף אישי וניתוחו, שיוך לקבוצות ויצירת תגובות רלוונטיות
  • ועוד

השלב החשוב ביותר בשימוש בטכנולוגיות ליצירת לידים איכותיים מורכב מניתוח ראשוני, בניית התמהיל הנכון של הטכנולוגיות והתמדה.

ואז… תתארו לכם שברשותכם פלטפורמה מכוונות ומייצרת עבורכם לקוחות פוטנציאליים חדשים 24/7, עובדת שם עבורכם כל הזמן ברקע. הפלטפורמה דואגת לקשר שוטף עם קהל המתעניינים/לקוחות, היא מעבירה מסרים ותכנים מקצועיים בזמן הנכון לקהלים הרלוונטיים שתגדירו.

כך תגיעו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, תשמרו על הקשר איתם, תציגו להם מוצרים או שירותים חדשים שלכם בזמן האידאלי לביצוע רכישה.

כמובן שאסור לשכוח בכל התהליך המפורט את החסכון במשאב האנושי.

בשלב הזה מן הסתם אתם שואלים את עצמכם – כיצד ייתכן שמשרד הפרסום /דיגיטל שלנו לא הכניס אותנו לשם?! ראשית הם לא שם במהות העבודה, סל המוצרים והמיקוד שלהם,  שנית – מדובר על פעילות אורגנית שהינה ללא עלויות מדיה, אז למה להם להתאמץ עבורכם?!

לסיכום:
קיימות לא מעט טכנולוגיות בינלאומיות מקצועיות, איכותיות, אמינות ובעלויות זניחות. הניסיון הרב שלנו מצביע שבמבחן עלות מול תועלת, התועלת גדלה פי כמה עשרות מהעלות .

שווה לבחון ולהתנסות, בהצלחה עם המכונה המשומנת.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
תפיסת הלקוח את חווית השירות

תפיסת הלקוח את חווית השירות

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה מהיר מאוד, בייחוד הלקוחות הצעירים יותר, דור…
האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

האם באמת אפשר לקבל את הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד,…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
דילוג לתוכן