marketing b2b – כל השלבים להגיע לכמות לידים משגשגת

more-leads
 

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות פוטנציאליים שכבר מכוונים לסגירת עסקה?

b2b marketing - הדגשים החשובים ליצירת מחזור של לידים

ללא ספק חלק מהתפתחויות הטכנולוגיות בעולם האינטרנט תרמו ועדיין תורמים למיקסום תהליכי המכירה. טכנולוגיות וטקטיקות חדשות נכנסות במהרה גם לעולם של מכירות B2B. בנוסף לצוותים שלמים של אנשי מכירות/טלמיטינג  שפעם רק נהלו את כל התהליכים הקשורים לאיתור לקוחות פוטנציאליים, שמירה על קשר וכל הפעולות הקשורות והנלוות לטיפול בלידים ולקוחות, קיימים היום כלים טכנולוגיים התומכים בהם ועושים את הפעולות המשלימות ביעילות רבה ודיוק שלא הכרנו קודם. הם אוטומטיים, מנוטרלים מטעויות אנוש עם גישה אנושית.

חשוב לציין כי הכלים הטכנולוגיים אינם מחליפים את תהליכי המכירה, אלא תומכים בהם ומהווים נדבך אסטרטגי  וטקטי חשוב בתהליך חימום הלקוחות וכמובן גם ביצירת חשיפה, תדמית מודעות ובסוף גם לסגירה בקרב 3 סוגי לקוחות עיקריים:

  1. לקוחות קיימים – למטרת שימור הלקוחות והעמקת הקשר עמם
  2. לקוחות פוטנציאליים – לטובת חימום מסע הלקוח
  3. קהלים חדשים ממוקדים ורלוונטיים לארגון

אם בעבר יכולנו להסתפק בפגישה עסקית מוצלחת ושיחת פולו אפ ייחודית , תערוכות, או ארוחות עסקיות היום זה כבר לא מספיק. המציאות מחייבת תהליכים מלאים ושלמים יותר, החל מגיוס לידים חדשים וחימום שלבי תהליכי המכירה עם הלקוחות באמצעות אינטראקציות מובנות.

כך, בשביל להצליח כל ארגון או חברה חייבים לרכוש ידע ומיומנויות טכנולוגיות כדי לממש את ההצלחה בפועל.

מודלים ליצירת לידים איכותיים המבוססים על טכנולוגיות חדשניות באינטרנט מייצרים היום לקוחות. טכנולוגיות המאתרות קשרים עסקיים רלוונטיים, מייצרות תשתית לקשרים עסקיים חדשים, מייצרות קשר אישי מקצועי ראשוני באמצעות אוטומאציות, כל אלו מספקות לידים חמים ,לקוחות פוטנציאליים שמכירים את המוצר ותועלותיו, מעוניינים בו ומוכנים לתאום פגישה  ולעיתים אף להתחיל את תהליך ביצוע רכישה.

במחקר שוק ובדיקה מדגמית שערכנו  בקרב לקוחות קיימים ולקוחות עבר שלנו, בדקנו אילו כלים טכנולוגיים חדשניים הם היעילים ביותר ואיך ומדוע הכלים האלו פועלים. בנוסף ביצענו התאמה של כלים טכנולוגיים מסוימים לסוגים שונים של חברות וארגונים.

ההבחנה הייתה ברורה, מצאנו כי לכל חברה וארגון מכל תחום או סגמנט, ניתן להתאים את השילוב הנכון של אסטרטגיה עסקית בליווי כלים טכנולוגיים שיקדמו לתוצאות הטובות ביותר ויספקו לידים חמים ומוכנים.

הכלים הללו מבוססים על עקרונות הבאים:

  • איסוף, עיבוד וניתוח דאטה: שוק, מתחרים ולקוחות, שיוך לקוחות.
  • התנהגות חזויה של שווקים ו/או לקוחות פוטנציאליים, מיפוי מסע לקוח
  • שיווק אורגני מוביל ושיווק ברשתות חברתיות (דוגמא: לינקדאין)
  • צ'אט-בוטים חכמים מותאמים להתנהגות הלקוח וכן איסוף מידע נוסף אישי וניתוחו, שיוך לקבוצות ויצירת תגובות רלוונטיות
  • ועוד

השלב החשוב ביותר בשימוש בטכנולוגיות ליצירת לידים איכותיים מורכב מניתוח ראשוני, בניית התמהיל הנכון של הטכנולוגיות והתמדה.

ואז… תתארו לכם שברשותכם פלטפורמה מכוונות ומייצרת עבורכם לקוחות פוטנציאליים חדשים 24/7, עובדת שם עבורכם כל הזמן ברקע. הפלטפורמה דואגת לקשר שוטף עם קהל המתעניינים/לקוחות, היא מעבירה מסרים ותכנים מקצועיים בזמן הנכון לקהלים הרלוונטיים שתגדירו.

כך תגיעו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם, תשמרו על הקשר איתם, תציגו להם מוצרים או שירותים חדשים שלכם בזמן האידאלי לביצוע רכישה.

כמובן שאסור לשכוח בכל התהליך המפורט את החסכון במשאב האנושי.

בשלב הזה מן הסתם אתם שואלים את עצמכם – כיצד ייתכן שמשרד הפרסום /דיגיטל שלנו לא הכניס אותנו לשם?! ראשית הם לא שם במהות העבודה, סל המוצרים והמיקוד שלהם,  שנית – מדובר על פעילות אורגנית שהינה ללא עלויות מדיה, אז למה להם להתאמץ עבורכם?!

לסיכום:
קיימות לא מעט טכנולוגיות בינלאומיות מקצועיות, איכותיות, אמינות ובעלויות זניחות. הניסיון הרב שלנו מצביע שבמבחן עלות מול תועלת, התועלת גדלה פי כמה עשרות מהעלות .

שווה לבחון ולהתנסות, בהצלחה עם המכונה המשומנת.

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחת קיימים
אסטרטגית לקוחת קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן