הצלחה בפעילות הפרפורמנס שלכם

Background
 

כלים וטיפים חשובים להצלחה בפעילות הפרפורמנס /לידים שלכם:

מחיר הליד, איכות הליד, מקור הליד, הכמות, הלידים המחולקים, אופליין? או אונליין? רמת השליטה של המפרסמים, כמות הפסילות, יחס ההמרה ,עלות ההרכשה השיווקית והמכירתית – כל אלו ועוד מהווים פרמטרים שמנהלים את כלל המפרסמים מידיי בחודש

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

אז איך למקסם את פעילות הפרפורמנס שלכם בשוטף?

  1. נתחיל מהתחלה- תקבעו מראש תקציב שבבסיס שלו הוא החלטה על עלות ההרכשה המכירתית, קרי כמה הארגון מוכן להשקיע על סגירת לקוח. בעלות ההרכשה המכירתית לוקחים מראש את כל ההוצאות מעבר להוצאות השיווקיות כגון עלות עובדים, עמלות, הוצאות תפעול, עלויות פחת וביטול ועוד.
    החשוב מכל הוא לגזור מעלות הרכישה מכירתית , קרי עלות גיוס הלקוח את עלות ההרכשה השיווקית : תקציב עלות גיוס הלידים חלקי כמות הסגירות בפועל. הגדרת עלות ההרכשה השיווקית היא הכרחית לפני תחילת עבודה. זהו הבסיס לעבודה מול ספקים וערוצים . זהו אחד המדדים העיקריים עבור מחלקת השיווק
  2. תקבעו מחיר ריאלי לליד, על פי הערוץ ולפי כישורי ויכולות אנשי המכירות שלכם וההיסטוריה .תבחנו מה עלות ההרכשה השיווקית שלכם בכל ערוץ ואפיק שיווקי. זו נקודת המוצא שלכם : תגזרו את כמות הלידים הנדרשת, מחיר לליד, כמות הפגישות/המכירות וכמובן את אחוז הגידור.
    תנו לספקים שלכם כלים להצליח – וודאו שהחומרים והמסרים השיווקיים מגיעים בעיצובים וקריאטיביים שונים בעמודי נחיתה , בבאנרים, בטקסט לינקים ובכל חומר פרסומי אחר. תשקיעו בזה, זה משמעותי לתת לספקים שלכם חלופות (שימוש במודל AB TESTING)
  3. לא מעט לידים מיוצרים כיום באוף ליין באמצעות מוקדים ייעודיים לשיחות יזומות . במקום להילחם בהם, בואו נעזור להם להצליח. ישנם כיום לא מעט מוקדים העובדים עם דאטה מטורגטת ומפולחת , שלא פחות טובה וממירה מזו הנרכשת בדיגיטל. חשוב להגדיר ולתאם צפיות מראש לגבי אופן הפניה הטלפונית, מסרים, וזה בא לידי ביטוח בעיקר ביצירת תסריט שיחה מקצועי וממוקד יותר.
  4. זה הזמן לבחון כיוון ישן ואיכותי, לראות מה ב”אוף ליין” מניב איכויות גבוהות יותר ומתברר שיש, דוגמה למדיום, שעובד אצל כמה מלקוחותינו מתוך האפשרויות קבלו אחת מפתיעה. רדיו ארצי. מדיה שאינה יקרה, הנוגעת במעל למיליון אוזניים ביום. קהל מטרה בגלאי 38 ומעלה (חשוב לצייו כי היא לא מתאימה לכל מפרסם) מדיה המפעילה 2 מנגנונים: התקשרות מיידית וחיפושים אורגניים בגוגל תוך כדי מיתוג ויצירת זכירות.מדיה שבאופן מפתיע יחס ההמרה בין פונה לרוכש בה הוא לרוב דו סיפרתי.
    שאתם רוצים לייצר בוסט יומי אחת לשבוע או יותר של לידים נכנסים זו המדיה. אסור לשכוח שצריך להיות מוכנים לקבלת השיחות , להכשיר צוות שיודע לקבל , לטפל בשיחות נכנסות ולהניע לפעולה. שיחה יוצאת ושיחה נכנסת היא לא אותו הדבר. לא במכוונות, לא במסרים וביחוד לא בתהליך טיפול.
  5. התוכן הוא המלך – ניתן לייצר לידים מלא מעט ערוצי שיווק. אתר הבית, פעילות בפייסבוק, גוגל ממומן ואורגני, דיוורים, שותפים ועוד. יש ערוץ אחד שהוכיח את עצמו בשנים האחרונות והוא נמצא בכל מקום, בייחוד באתרים הגדולים והמובילים וזה התוכן. כתבות התוכן באמצעות הפלטפורמות של האוטבריין וטאבולה מייצרות באז באתרים המובילים, נותנות ערך אמיתי מוסף לגולש . אסור לוותר על התוכן, בייחוד שהוא אסטרטגי לאורך זמן. מגוון מסרים, כותרות וכתבות זה חלק בלתי נפרד מתוכן שנצרך יותר ויותר על ידי הגולשים.
  6. תקצרו את השרשרת – במקום לעבוד מול לא מעט מתווכים כגון רשתות שותפים תבדקו אחת מ 2 האופציות : תעבדו מול גוף אחד גדול שמאגד לכם את כל פעילות הפרפורמנס ומולו תתנהלו או לחלופין תקימו פעילות פרפורמנס בתוך הבית ותנהלו אותו בצורה ישירה מול כלל הספקים והשותפים הישירים שלכם. זה לא ממש קשה כמו שחושבים, אם עושים את זה בצורה נכונה ומושכלת.
  7. המוקד שלכם – הכל נכון ויפה אבל אם המוקד הטלפוני שלכם לא מספיק מקצועי כל העבודה שלכם תרד לטמיון. יש לבקר כל העת ולשפר את איכות הטיפול בליד, אם זה ביעילות הטלפונית בכל הקשור למדדי SLA שיחה ראשונה, שיחת פולו אפ ואם זה באיכות שיחת המכירה באמצעות הצגת התועלות והפתרון של המוצר/שירות , פתרון והצפת הצורך לצד השני המתעניין.
    האזנות, משובים , לקוח סמוי, סקרי לקוחות כל אלו מהווים כלים לשיפור יחס ההמרה.
  8. בקרה ודוחות – הבקרה השוטפת וההיזון החוזר מהמכירות לשיווק, הם הכרחיים. היכולת לבקר ולבצע אנליזה לאיכות הלידים והערוצים השיווקיים, הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת קמפיין הצלבה של לידים שנסגרו/נמצאו פסולים/ללא מענה למול הערוצים, הצלבה של נציגים למול ערוצים עם ירידה לסטטוס הליד ועוד לא מעט ניתוחים ואנליזות, הן לא בהכרח נמצאים במיקוד העבודה השוטפת וחבל על כך. באמצעות ניתוח נכון ניתן לעלות מהר מאוד על ערוצים לא יעילים, טיפול לא יעיל או כמובן על נציגים שאינם מקצועיים מספיק.
  9. רוצים לשפר את ההמרה הערוצים פחות איכותם? תמיד יהיו ערוצים שממירים פחות, יחד עם זאת עדיין שווה להפעיל את הערוצים הללו בגלל עלויות נמוכות יחסית. בכדי להגדיל את יחס ההמרה בערוצים אלו ,יש לפעול בשני מישורים – אחד זה המישור הניהולי להבין ולחקור כל הזמן הם הטיפול בלידים המגיעים מערוצים אלו עוברים תהליך של מקסום ,האם יש צורך לשנות תסריטי שיחה, להשתמש עם שפת מסרים שונה, לקצר/להאריך שיחה ועוד ובמישור השני ההנעתי יש לייצר הנעה מתגמלת. בלא מעט מקרים הוכח כי תגמול גבוה יותר/ בונוס מענק על סגירה גבוהה יותר מהערוצים הללו עשה את שלו.יש חברות שמאמצות גם מישור שלישי בו אינם מאפשרים לנציגי המכירות לראות את מקור הליד (הערוץ השיווקי) ומנסים למוסס את מרכיב ההטיה

 

בהצלחה!

כותבת המאמר: מיטל הדר

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן