הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... |
יצירת לידים איכותיים
כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים.
כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות איכותי יותר, בין אם מכוונים ללקוח הפרטי או ללקוח העסקי ? כן, יש המון שיטות ודרכים אבל הנה לכם 2 שיטות יעילות
הנה 2 שיטות יעילות וחשובות:
שיטה 1:
בחירת והטמעת מספר פרמטרים חשובים ללקוח הקובעים את רמת איכות הליד, זה יכול להיות אצל לקוח B2C : איזור ג”ג, גיל, שכיר/עצמאי ועוד
את הפרמטרים הללו מטמיעים למילוי בעמוד נחיתה ובעמוד התודה .
ליד שהגיע ללא מילוי הפרמטרים הללו מקבל הודעה אוטומטית להשלמה באמצעות ווטסאפ
בנוסף אנו מעודדים לשלב שדה מילוי נוסף והוא מועד חזרה לליד ומאפשרים בשדה 3 מקטעים של היממה – שעות הבוקר/ שעות צהריים/שעות אחה”צ- ערב. בהתאם לפעילות הארגון.
נכון שככל שאנו מוסיפים פרמטרים למילוי בעמוד הנחיתה כמות הלידים פוחתת יחד עם זאת איכות הליד עולה באופן משמעותי. תבחרו באיכות על גבי הכמות.
מה יוצא לכם מזה?
- הגדלת יחס הענות ראשוני
- פרטים מלאים יותר, ליד איכותי יותר
- טיפול מהיר יותר בליד איכותי יותר – ובהכרח מניב לאחוזי סגירה גבוהים יותר
- חסכון במשאבים של המשאב האנושי
- והכי חשוב – אנשי המכירות שלכם נוחלים רצף הצלחות גבוה יותר, מניע ומייצר אצלם אנרגיה ומוטיבציה גבוהה
שיטה 2:
הקפידו על הקריאייטיב והמסרים שלכם לקבלת לידים איכותיים
תשאלו את עצמכם עד כמה המסרים שלכם, הניסוח והמילים הפוגשים את הלקוח הפוטנציאלי בנקודות המפגש מחודדים מזוקקים, מקצועיים, לא שיווקיים מידיי ומדויקים עם הצרכים של הצד השני. בהכרח מסרים שיביאו לכם את הליד איכותי יותר.
הנה לפניכם עובדות כי אין כמו מספרים:
לפניי חודשיים סיימנו לעדכן אצל לקוח שלנו בתחום הפיננסי את עמודי הנחיתה ועמודי התודה בפרמטרים הרלוונטיים עבורו, עדכנו את כלל המסרים בכלל נקודות המפגש – עמודי נחיתה, עמודי תודה, באנרים, טקסטים , מייל, הודעה, דוורים וכו
והתוצאה אחרי שבוע ימים בלבד ובמשך החודש העוקב:
כמות הלידים ירדה בכמעט 30% – כן, המנכ”ל רצה לשבור לנו את הראש !, אבל אחריי שראה את יתר המספרים והתוצאות – הוא התחרט ובגדול .
רמת איכות הלידים גבוהה יותר משמעותית -מעל 40% יותר רלוונטיים ומבושלים
היחס בין הליד האיכותי לסגירה היה גבוה יותר מעל 17% גידול
אחוז תעסוקה של נציגי המוקד הטלפוני גדל ב 35%
כמות של פגישות שהתקיימו בפועל עם צוות המת”לים גדל ב 40%
תוצאות המכירות גדלו ב 25% – התפוקות עלו באופן משמעותי
קחו מכאן את 2 השיטות ותיישמו בחלק רק כדי לראות מספרים ועובדות
בהצלחה!
למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!