שירות וחווית לקוח

שירות וחווית לקוח

המיקוד שלנו ב:

אנו משפרים את שירות וחווית הלקוח במוקדים טלפונים, בשיח והנגיעה הפרונטלית, און ליין ובמסגרת רב ערוציות (Omni Chanel)

נגן וידאו

דיוק, שיפור והשבחה:

  • זיהוי עובדים על פי סגנונות תקשורת
  • ת
  •  
 
 

תוצרים

  • הנעה לסגירה
  • AFTER SALE
  • חיזוקי מכירה
  • מסננת רגשית, רציונלי
  • פולו אפ איכותי
  • שפת גוף
  •  

מה אומרים עלינו...

אז איך זה נעשה?

אנו מגדירים יחד את המטרות, יעדים, תכנים ולוחות זמנים לאורך גאנט הפעילות. זה נעשה כמובן יחד עם צוותי ההדרכה/פיתוח ארגוני/מנהלי משאבי אנוש והמנהלים ישירים.

אנו בונים יחד עמכם תכניות עבודה ומערכים סדורים המותאמים לצרכי הארגון העדכניים ולראייה ארוכת טווח.
הכול נעשה תוך תאום ושיתוף פעולה מלא למול מנהלים ישירים בארגון ורק אחרי בירור צרכים יסודי, ניתוח והכרת האתגרים הקיימים, פערים, הבנה מעמיקה של התרבות והשפה הארגונית.

דילוג לתוכן