פרסונליזציה – מדוע חשוב להיעזר בדיוורים וניוזלטר

דוורים
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

פרסונליזציה – מה הן הפעולות שביצענו בדוורים של הלקוח שגרמו לעלייה של 37% ביחס הפתיחה לאחר 3 חודשים

יחס פתיחה

עלה בממוצע מ-24% ל-32.8%

יחס הקלקה

עלה בממוצע פי 4

כמות ההמרות

גידול של 63%

בפתיחת נמענים רדומים

עלייה ב-36% בפתיחת נמענים שלא פתחו מעל שנה

מה מצאנו

מה עשינו

פרסונאליזציה

הדוור אינו פרסונלי שמי

יש חשיבות גבוהה לדוור פרסונאלי שמי –הוספת שם בתחילת כל דוור בנושא / בפתיח של המייל

הדוור אינו מותאם להתנהגות לקוח

יש להתאים ללקוח את המוצרים שהקליק עליהם בעבר ולא רכש או הצעת קרוסל למוצרים משלימים שרכש בעבר /הטבה ייחודית למוצרים שהתעניין ולא רכש 

אופטימיזציה

אין התייחסות לימים ושעות

  1. יש לבצע תמידית  אופטימיזציה לפי שעות/ימים/ ניסוחים
  2. יש לבצע שליחה חכמה בתזמון חכם בהתבסס שעת פתיחה על פי התנהגות קיימת של גולש

אין שליחה למי שלא פתח

יש לשלוח דוור למי שלא פתח עם נושא אחר / עיצוב שונה / יום ושעה אחרת

אין AB Testing לפני נושא/עיצוב

בניית כלל קמפיינים עם AB Testing לבחינת נושא וגריד מנצח על 10% מהדאטה ובחירת שליחת הפורמט המנצח לכל היתר

לא נעשה ניסיון עם מערכת דוורים נוספת לבחינת תוצאות AB Testing  לפחות על דאטה שלא פתחו מעל X  זמן ו/או מעולם

יש לבצע ניסיון על מערכת דוורים אחרת לטובת אלו שלא פתחו אף פעם ומי שלא פתח בחצי שנה אחרונה

אופטימיזציה ON GOING לא קיימת

ניתוח ניהול סטטיסטיקות בשוטף כולל ניתוח המרת פגישות בפועל/מכירות מכל דיוור

פורמטים

הדוורים חדגוניים – מייצר אדישות. מייצר תחושה של “זה נראה שכבר ראיתי את הדוור הזה”

יצירת גאנטים ועיצובים אחרים בין פורמטים ושימוש בתמונות / סרטונים שונים כל הזמן

פורמטים גרידים ארוך קצר – לא קיים בצורה נכונה

עיצוב גריד מחדש לתבניות שונות לסוגי תכנים שונים

בתחתית של כל דוור אין בלוקים לתכנים נוספים בהתאמה אישית

בתחתית של כל דיוור יש לייצר רשימה של בלוקים עפי ניתוחים וממצאים שנעשו על ידנו

אוטומציה

אין אוטומאציות חכמות – פרטי ועסקי

בניית אוטומאציות חכמות מפורטות במערכת בהתאם לקהל היעד
תבניות סדורות עם יצירת אמון : מסע המשלב תכנים מקצועיים, וידאו, קייס סטדי וכו’

לנמען שרכש מוצר X  חסרה אוטומציה חכמה

הצעת מוצרים משלימים

לנמען שלא פתח מאז 3 חודשים אחרונים אין אוטומציה חכמה

שלב א – שליחה דוור חכם (יום/שעה/גריד/נושא)
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג’ – שיחות יזומות

לנמען שלא פתח אף פעם + לא פתח חצי שנה אחורה

שלב א -לבחון מערכת דוורים אחרת +כתובת מייל אחרת
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג’ – שיחות יזומות

פותחים דוורים אך לא רוכשים

טיפול במי שפותח דוורים ולא רוכש אחת לתקופה מוגדרת. דוור מיוחד עם הטבה בלעדית/ הודעה או שיחה יזומה

נמען שלא פתח דוור אחרון – אין שליחה חוזרת חכמה אוטומאטית

יש לתזמן בכל דוור –שליחה חוזרת אוטומאטית למי שלא יפתח עם נושא אחר/עיצוב שונה/שעה אחרת

דאטה חדשה

לא מייצרים קהלים /דאטה חדשה

קמפיין לטובת הדאטה
יש לייצר תוכנית סדורה עם יעדים ותגמולים לנרשמים חדשים מקמפיין, מרצפת מכירה, ממוקד, מאנשי שטח

תכנית סדורה

חסרה תכנית אב סדורה קדימה לקוחות פרטיים + עסקיים

  1. בניית גאנט פעילות דוורים שוטפת ברמה שבועית ל-3 חודשים קדימה
  2. בניית יעדים, ניתוח הסקת מסקנות ותובנות לדוורים הבאים כל הזמן –בתדירות של אחת לחודש לפחות

תדירות

תדירות שליחת הדוורים

יש לבחון תדירות שליחת דוורים ללקוח חדש/קיים/נטש על מנת למנוע הטרדות/מסע לקוח נכון וחכם

פוטנציאל

אחוזי פתיחה גבוהים

פוטנציאל אדיר! לייצר ערכים והנעות לפעולה

כלים ופיצ’רים שלא בשימוש

מוצרי חודש/יומי/שבועי?

מוצר החודש /מוצר השבוע

פרסונליזציה – דוגמאות למסרים ממירים – B2C

אפקט העדר

  • “המוני לקוחות מתים על הפריטים הללו”
  • “אנשים מסתכלים על הפריטים האלה עכשיו”
  • “בואו לראות את המוצרים שלקוחות אחרים אוהבים”
  • “אנחנו מתים על הפריטים האלו”
  • “פריטים XXXXX שאנחנו אוהבים”
  • “בואו לראות מה אחרים רוכשים בכמויות”
  • “347 קנו את המוצר הזה רק בשבוע האחרון”

הנחות ומבצעים

  • “מעל 50% הנחה על הפריטים הכי חמים”
  • “עד 40% הנחה עכשיו ב….”
  • “הכל בפחות מ 5$”
  • “הגיעו מבצעים מיוחדים – אסור לוותר”
  • “התראה על ירידת מחר/מבצע

נוטש עגלה בשעה עד היום הראשון

  • “אסף, כדאי להשלים את ההזמנה…”

נחרצות + קריאה לפעולה

  • “אל תחמיצו”
  • יוסי – כדאי לך לראות את זה עכשיו”
  • “מה שאתם צריכים”

בהצלחה

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק ב'
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק ב'
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק א
נטישה ושימור לקוחות ותיקים- חלק א
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן