פרסונליזציה – מדוע חשוב להיעזר בדיוורים וניוזלטר

דוורים
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

פרסונליזציה – מה הן הפעולות שביצענו בדוורים של הלקוח שגרמו לעלייה של 37% ביחס הפתיחה לאחר 3 חודשים

יחס פתיחה

עלה בממוצע מ-24% ל-32.8%

יחס הקלקה

עלה בממוצע פי 4

כמות ההמרות

גידול של 63%

בפתיחת נמענים רדומים

עלייה ב-36% בפתיחת נמענים שלא פתחו מעל שנה

מה מצאנו

מה עשינו

פרסונאליזציה

הדוור אינו פרסונלי שמי

יש חשיבות גבוהה לדוור פרסונאלי שמי –הוספת שם בתחילת כל דוור בנושא / בפתיח של המייל

הדוור אינו מותאם להתנהגות לקוח

יש להתאים ללקוח את המוצרים שהקליק עליהם בעבר ולא רכש או הצעת קרוסל למוצרים משלימים שרכש בעבר /הטבה ייחודית למוצרים שהתעניין ולא רכש 

אופטימיזציה

אין התייחסות לימים ושעות

  1. יש לבצע תמידית  אופטימיזציה לפי שעות/ימים/ ניסוחים
  2. יש לבצע שליחה חכמה בתזמון חכם בהתבסס שעת פתיחה על פי התנהגות קיימת של גולש

אין שליחה למי שלא פתח

יש לשלוח דוור למי שלא פתח עם נושא אחר / עיצוב שונה / יום ושעה אחרת

אין AB Testing לפני נושא/עיצוב

בניית כלל קמפיינים עם AB Testing לבחינת נושא וגריד מנצח על 10% מהדאטה ובחירת שליחת הפורמט המנצח לכל היתר

לא נעשה ניסיון עם מערכת דוורים נוספת לבחינת תוצאות AB Testing  לפחות על דאטה שלא פתחו מעל X  זמן ו/או מעולם

יש לבצע ניסיון על מערכת דוורים אחרת לטובת אלו שלא פתחו אף פעם ומי שלא פתח בחצי שנה אחרונה

אופטימיזציה ON GOING לא קיימת

ניתוח ניהול סטטיסטיקות בשוטף כולל ניתוח המרת פגישות בפועל/מכירות מכל דיוור

פורמטים

הדוורים חדגוניים – מייצר אדישות. מייצר תחושה של “זה נראה שכבר ראיתי את הדוור הזה”

יצירת גאנטים ועיצובים אחרים בין פורמטים ושימוש בתמונות / סרטונים שונים כל הזמן

פורמטים גרידים ארוך קצר – לא קיים בצורה נכונה

עיצוב גריד מחדש לתבניות שונות לסוגי תכנים שונים

בתחתית של כל דוור אין בלוקים לתכנים נוספים בהתאמה אישית

בתחתית של כל דיוור יש לייצר רשימה של בלוקים עפי ניתוחים וממצאים שנעשו על ידנו

אוטומציה

אין אוטומאציות חכמות – פרטי ועסקי

בניית אוטומאציות חכמות מפורטות במערכת בהתאם לקהל היעד
תבניות סדורות עם יצירת אמון : מסע המשלב תכנים מקצועיים, וידאו, קייס סטדי וכו’

לנמען שרכש מוצר X  חסרה אוטומציה חכמה

הצעת מוצרים משלימים

לנמען שלא פתח מאז 3 חודשים אחרונים אין אוטומציה חכמה

שלב א – שליחה דוור חכם (יום/שעה/גריד/נושא)
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג’ – שיחות יזומות

לנמען שלא פתח אף פעם + לא פתח חצי שנה אחורה

שלב א -לבחון מערכת דוורים אחרת +כתובת מייל אחרת
שלב ב  – שליחת הודעת ווטסאפ/SMS
שלב ג’ – שיחות יזומות

פותחים דוורים אך לא רוכשים

טיפול במי שפותח דוורים ולא רוכש אחת לתקופה מוגדרת. דוור מיוחד עם הטבה בלעדית/ הודעה או שיחה יזומה

נמען שלא פתח דוור אחרון – אין שליחה חוזרת חכמה אוטומאטית

יש לתזמן בכל דוור –שליחה חוזרת אוטומאטית למי שלא יפתח עם נושא אחר/עיצוב שונה/שעה אחרת

דאטה חדשה

לא מייצרים קהלים /דאטה חדשה

קמפיין לטובת הדאטה
יש לייצר תוכנית סדורה עם יעדים ותגמולים לנרשמים חדשים מקמפיין, מרצפת מכירה, ממוקד, מאנשי שטח

תכנית סדורה

חסרה תכנית אב סדורה קדימה לקוחות פרטיים + עסקיים

  1. בניית גאנט פעילות דוורים שוטפת ברמה שבועית ל-3 חודשים קדימה
  2. בניית יעדים, ניתוח הסקת מסקנות ותובנות לדוורים הבאים כל הזמן –בתדירות של אחת לחודש לפחות

תדירות

תדירות שליחת הדוורים

יש לבחון תדירות שליחת דוורים ללקוח חדש/קיים/נטש על מנת למנוע הטרדות/מסע לקוח נכון וחכם

פוטנציאל

אחוזי פתיחה גבוהים

פוטנציאל אדיר! לייצר ערכים והנעות לפעולה

כלים ופיצ’רים שלא בשימוש

מוצרי חודש/יומי/שבועי?

מוצר החודש /מוצר השבוע

פרסונליזציה – דוגמאות למסרים ממירים – B2C

אפקט העדר

  • “המוני לקוחות מתים על הפריטים הללו”
  • “אנשים מסתכלים על הפריטים האלה עכשיו”
  • “בואו לראות את המוצרים שלקוחות אחרים אוהבים”
  • “אנחנו מתים על הפריטים האלו”
  • “פריטים XXXXX שאנחנו אוהבים”
  • “בואו לראות מה אחרים רוכשים בכמויות”
  • “347 קנו את המוצר הזה רק בשבוע האחרון”

הנחות ומבצעים

  • “מעל 50% הנחה על הפריטים הכי חמים”
  • “עד 40% הנחה עכשיו ב….”
  • “הכל בפחות מ 5$”
  • “הגיעו מבצעים מיוחדים – אסור לוותר”
  • “התראה על ירידת מחר/מבצע

נוטש עגלה בשעה עד היום הראשון

  • “אסף, כדאי להשלים את ההזמנה…”

נחרצות + קריאה לפעולה

  • “אל תחמיצו”
  • יוסי – כדאי לך לראות את זה עכשיו”
  • “מה שאתם צריכים”

בהצלחה

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן