בחינת פעולות שיווקיות תומכות מכירה : דוורים/ניוזלטר, ווטסאפ/הודעות, מייל אישי, פולו אפ , חומרים תומכים -הצעת מחיר, מצגת
בחינת הFlow השיווקי לאורך כל המשפך
בחינת תקציב שיווק ופרסום כולל בחינת פריסת מדיה
בחינת יעדים מדדים ותוצאות כולל אופטימיזציה לכל אורך המשפך
המצב הקיים בנכסים דיגיטליים קיימים (אתר, עמודי נחיתה, קורגים, דוורים, רשתות חברתיות (פייסבוק, אינסטגרם, יו טיוב, לינקדאין)
נראות ומיתוג
מודיעין עסקי מפת מתחרים
חשיפה מודעות ופעילות שוטפת
כלים טכנולוגיים תומכי שיווק ומכירה -מערכת ניהול קשרי לקוחות , מערכות דוורים ואוטומציות חכמות לתקשורת רב ערוצית ( מערכות מולטיצ’אנל, אומניצ’אנל)
שיטת העבודה עם הדאטה הקיימת ודאטה חדשה לחברה
שלב 2 : בניית טקטיקה שיווקית מקיפה כדלהלן:
אסטרטגיה שיווקית – הגדרות קהל מטרה, לקוחות, הצעת ערך, חקר שוק, ניתוחSWOT , PEST, כלי תכנון, מודיעין עסקי ומפת מתחרים, פרסום, תדמית
חידוד וזיקוק הערך המבדל
המלצות לכלל הנכסים הדיגיטליים הקיימים לטובת העבודה השוטפת בגיוס לקוחות: עמודי נחיתה, קורגים, דוורים, רשתות חברתיות (פייסבוק, לינקדאין)
הגדרת כלל הפאנל השיווקי כולל הגדרת מסע לקוח – פעילות שיווקית תומכת מכירה בכל מדיום
כתיבת נושאים רלוונטיים ודגשים לחומרים מקצועיים תומכים שיבואו לידי ביטוי ב: כתבות תוכן, מאמרים מקצועיים, מחקרים, תמונות , נתונים מספריים -דוחות ,גראפיים, טבלאות, מדריכים, וובינרים, e-book, מצגות, קייס סטדי, פודקאסטים, וידאו קצרים, וידאו תדמית
טקטיקה מקיפה לנושא רשתות חברתיות
רעיונות והמלצות לנושא של הקריאייטיב /המסרים השיווקים של החברה בערוצי השיווק הישירים/פרסומיים
המלצות והנחיות לעיצוב חומרים שיווקיים – הנחיות הכוללות גריד ראשוני -ניוזלטר, פוסט, באנר, עמוד נחיתה ועוד
כתיבת מסרים מייל ראשוני, מייל פולו אפ, ווטסאפ -ראשוני+פולו אפ
בניית תקציב פרסום נושם שנתי /רבעוני/חודשי בפריטה לחודשים בהתאם לאסטרטגיות השיווק והמכירה של החברה – יעדים כמותיים ואיכותיים כולל מדדי ביצוע
בניית יעדי שיווק כולל דוחות לניהול ושיפור תוך כדי תנועה לאורך כל המשפך -פרמטרים, יעדים, מדדים
תכנית פריסת מדיה דינמית מבוססת ערוצים ולו”ז המשרתת את יעדי השיווק והמכירות (לגידול בכמות הלקוחות ויחסי המרה)
המלצות לנושא שיפור התהליכים הקיימים עם המערכות הטכנולוגיות שתומכות שיווק ומכירות
אפיון מלא של המערכות (במידת הצורך ובתמחור נפרד)
שלב 3 : ליווי יישום בפועל של טקטיקה שיווקית :
ניהול ובקרה אל מול משרד דיגיטל/פרסום , מתכנת ו/או גורמים טכניים וטכנולוגיים בחברה/ספקים חיצוניים
ליווי בפועל אל מול גורם רלוונטי בחברה לטובת הטמעה ויישום של כלל הטקטיקה השיווקית , כולל התייחסות לנושאים אסטרטגיים שלהלן:
נושא הדאטה :
חשיפה לכלל הפלטפורמות הטכנולוגיות לטובת קצירת קהלים חדשים לפי סינונים חכמים לקהלים רלוונטיים בעולם B2B/B2C
בניית אוטומציה במערכות טכנולוגיות קיימות/חדשות לטובת יישום מסע לקוח חכם שיווקי תומך מכירה : ניוזלטר -דוורים, הודעות, ווטסאפ, עמודי נחיתה, כולל חיבור מלא בין הפיצ’רים השונים
המלצות והנחיות לקבלת חיווי על אינטראקציות חשובות במערכת CRM ומהמערכת CRM במערכות אוטומציה.
בניית אוטומציה – רשתות חברתיות /רשת עסקית לינקדאין: