Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

אסטרטגיה עסקית

עמידה ביעדים
 

בניית אסטרטגיה עסקית

פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או ארגון – צעד, אשר בכוחו לפתוח צוהר לצמיחה, להגדלת הרווחים ולהתנהלות נבונה יותר בעתיד, בכל האספקטים.
האסטרטגיה העסקית אמורה להתבסס על היכרות מקדימה עם החברה, עם הסביבה בה היא פועלת, עם המשאבים אשר ברשותה ועם היכולות שלה.
פיתוח אסטרטגיה שכזאת, יכול כאמור, להתוות לאותה החברה את הדרך בה היא תצעד בעתיד הקרוב ולכן, כדאי שכל חברה תשקול בחיוב לקיחה של צעד שכזה.

מהם המרכיבים של אסטרטגיה עסקית?

בכדי להכיר בצורה טובה יותר את האסטרטגיה העסקית ואת מטרתה, חשוב להבין תחילה מהם המרכיבים של אותה האסטרטגיה. כאשר בין אותם המרכיבים:

  • היכרות מקיפה עם השוק – בכדי לבנות אסטרטגיה, יש צורך להכיר בצורה מעמיקה את השוק בו החברה פועלת, את המתחרים, את קהלי היעד (כמו גם הצרכים והציפיות שלה), את נקודות החוזקה והחולשה של החברה ועוד.
  • גיבוש חזון – בהתבסס על המידע אשר נאסף בשלב הקודם, יש צורך להתחיל לגבש חזון ולהציב מטרות ויעדים.
  • יצירה של תכנית – בשלב זה, יש ליצור תכנית פעולה, אשר ייעודה להשיג את אותן המטרות אשר הוצבו בשלב הקודם.
  • הוצאת האסטרטגיה אל הפועל – לאחר שיש אסטרטגיה מוכנה צריך להתחיל וליישם אותה בפועל, וכמובן, לוודא שהיא אכן משיגה את  מטרותיה.
  • ביקורת ומדידה – בכדי לוודא שהאסטרטגיה היא אכן טובה ואין צורך להטמיע שינויים, בשלב הזה, יש לבצע הליך של ביקורת ושל מדידה.

חשוב לציין, שכל חברה אשר מציעה שירותי ייעוץ עסקי וכחלק מכך גם בניית אסטרטגיה עסקית, יכולה לבסס עת פעולתה על שלבים השונים מאלו של חברות אחרות – כחלק מכך, אם קיימות דרישות או בקשות פרטניות בנושא זה, כדאי לבדוק את כל אותם הפרטים לפני שמסכמים עם אותה החברה.

אסטרטגיה עסקית תעזור לעסק שלכם להצליח

האסטרטגיה העסקית אמורה להתבסס כאמור, על היכרות מעמיקה עם החברה והבנה צורת פעולתה כמו גם השינויים שיש להטמיע על מנת לקדם אותה.
לכן, חשוב להיות מודעים לעובדה שמדובר בתהליך ממושך ולא בפעולה נקודתית וקצרה – לרוב, בשלבים המקדימים נקבעים לוחות זמנים לצורך השגת מטרות ויעדים.
התהליך אמור לכלול כאמור מספר שלבים שונים, כאשר, לכל שלב כזה יש חשיבות והשפעה על הצלחת התהליך.
מהסיבה הזאת, בהליך בחירת החברה חשוב וכדאי לשאול את השאלות הנכונות לגבי אורך התהליך, לגבי השלבים אשר מהווים חלק ממנו ולגבי מה כל שלב שכזה אמור לכלול בתוכו.

חשיבות המעורבות

כאמור, אסטרטגיה עסקית אמורה לטמון בחובה מגוון רחב של פעולות הנוגעות להיבטים שונים של החברה.
בכדי לוודא שהתהליך אכן ישיג את המטרות שלו, קיימת חשיבות לגילוי מעורבות גבוהה בכל אחד מהשלבים: שאילת שאלות הנכונות ובמידת הצורך לבצע שינויים ב"זמן אמת".
בחירה מושכלת ונבונה באותה חברה אשר תעניק את שירותי הליווי הייעוץ והקפדה על מעורבות גבוהה בכל שלבי התהליך, אשר יהוו פעולות חשובות שיסייעו להשגת התוצאות הרצויות.

לסיכום

אסטרטגיה עסקית יכולה להוביל את העסק לעבר הצלחה, אבל בכדי להשיג את המטרה, קיימת חשיבות גבוהה להכניס לתמונה יועצים אסטרטגיים או עסקיים מנוסים.
חברת Marketing Solutions המקצועית והמנוסה, תהווה ללא ספק כבחירה הטובה ביותר עבור אותה המטרה.
החברה אוחזת ברזומה עשיר הכולל ייעוץ וסיוע ביצירת אסטרטגיה, עבור עסקים, חברות וארגונים מכל הענפים.  


מוזמנים ליצור קשר עם החברה בטלפון – 09-8995650 והצוות המקצועי ישמח להעניק לכם מידע ולהשיב על כל שאלה.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן