Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

CRM
 

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות למכירות לשיווק לשירות לתפעול ללוגיסטיקה לכספים עם  תקשורת פנים ארגונית מלאה וסנכרון מלא  כולל אוטומאציות שיווקיות חכמות מלאות למסע לקוח ושיפור חווית לקוח?

החלום הזה משותף כמעט לכל ארגון שאנו מלווים מעל עשור, האם באמת אפשר לקבל פתרון כזה, מה האופציות שעומדות לפניכם?

אז כן, כולנו היינו רוצים מערכת אחת שמאגדת את כל המידע על הלקוחות שלנו הפוטנציאליים דאטה מהעבר עם הגדרת פרמטרים חכמים לתיעדוף הדאטה הקיימת והחדשה , כולל מידע פרסומי מקיף קמפיין לא רק מהיכן הגיע אלא כמה הוא עלה לנו מאיזה באנר ומדיום, עם אוטומציות מלאות כדי לנהל את מסע הלקוח שלנו עם פיצ'רים מלאים כגון -דוורים הודעות ווטסאפ מיילים אישיים, הצעות דיגיטליות סקרים צ’ט בוט מסנגר לינקדאין , עם מערכת פיננסית הנה"ח כספים תפעול לוגיסטיקה , שתיתן גם מענה לתהליכים פנים ארגוניים ותקשורת בין העובדים , וכן שהכל יעבוד על אוטומט -למה לא?
אבל אני לא מתפשר, אני רוצה שגם בכל תחום המערכת תהיה סופר מקצועית כמו שאני מקבלת את זה במערכת שזה הייעוד שלה.

האם זה באמת אפשרי למצוא מערכת כזאת לניהול קשרי לקוחות?  

קיימות מערכות בודדות כאלו שמאפשרות את הכל מהכל אבל.

או שאתם הולכים להיפרד מתקציב אדיר לטובת פיתוח, או שתצטרכו להתפשר על תחומים מקצועיות ומומחיות בתחומים מסוימים במערכת עצמה כי תפרתם חבילה שזה לא היה הייעוד שלה מלכתחילה.

ראינו לאורך עשור עם מעל 300 לקוחות כי לכל מערכת CRM יש את הפורטה שלה וכאשר אתה מנסה להלביש את הכל במערכת אחת אז משהו נפגע.

הנה פתרון שהוא כן נכון כמעט לכל ארגון שראינו זאת לאורך השנים שזה עובד.

להחזיק לפחות 2 מערכות שחשוב שתהיה ביניהם אינטגרציה דו כיווני על הדברים הכי חשובים:

מערכת אחת שמנהלת את הפאנל השיווקי, תומך מכירה ושירות כולל מסעות וחווית לקוח   כולל חיווי מלא לפרסום הדיגיטלי שלכם, כולל מענה לתקשורת פנים ארגונית, ומערכת אחת שהיא מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם – CRM  שהיא למעשה ה- bread and butter שלכם שבה תנהלו את האינטרקציה המלאה עם כל לקוח ולקוח , כולל פיננסים תפעול לוגיסטיקה וכו  -כאשר אליה מגיע המידע שחשוב לנו לדעת מהמערכת אוטומציות.


קיימות חברות שיש גם הפרדה בין מערכת ה-CRM למערכת כספים/לוגיסטיקה תפעול -ERP/priori ty

ואז למעשה אנו מדברים על 3 מערכות שלכל אחת מהן יש את הייעוד והמומחיות משלה.

כל פתרון אחר שתנסו לעשות בו הכלאה של הכל מהכל במערכת אחת יכניס אתכם להרפתקה ארוכה מאוד סבוכה ועם עלויות מאוד גבוהות שלא תדעו איפה הן יסתיימו באמת , שלא בהכרח ייתנו לכם מענה מקיף מקצועי לתחומים מסוימים.
בעולם הפיתוח אתה יודע עם מה אתה מתחיל ולרוב אתה לא יודע איך זה יסתיים הן במשאבי הזמן והן במשאבים פיננסים.

 ובכל זאת, מה אנחנו ממליצים? אין המלצה גורפת -בכל חברה/ארגון ראינו שיש צרכים אחרים תהליכים שונים.
לקביעת פגישות ייעוץ, צרו קשר ונשמח לעזור לכם לאפיין את הפתרון המתאים עבור הצרכים שלכם.

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן