ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

CRM
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות למכירות לשיווק לשירות לתפעול ללוגיסטיקה לכספים עם  תקשורת פנים ארגונית מלאה וסנכרון מלא  כולל אוטומאציות שיווקיות חכמות מלאות למסע לקוח ושיפור חווית לקוח?

החלום הזה משותף כמעט לכל ארגון שאנו מלווים מעל עשור, האם באמת אפשר לקבל פתרון כזה, מה האופציות שעומדות לפניכם?

אז כן, כולנו היינו רוצים מערכת אחת שמאגדת את כל המידע על הלקוחות שלנו הפוטנציאליים דאטה מהעבר עם הגדרת פרמטרים חכמים לתיעדוף הדאטה הקיימת והחדשה , כולל מידע פרסומי מקיף קמפיין לא רק מהיכן הגיע אלא כמה הוא עלה לנו מאיזה באנר ומדיום, עם אוטומציות מלאות כדי לנהל את מסע הלקוח שלנו עם פיצ’רים מלאים כגון -דוורים הודעות ווטסאפ מיילים אישיים, הצעות דיגיטליות סקרים צ’ט בוט מסנגר לינקדאין , עם מערכת פיננסית הנה”ח כספים תפעול לוגיסטיקה , שתיתן גם מענה לתהליכים פנים ארגוניים ותקשורת בין העובדים , וכן שהכל יעבוד על אוטומט -למה לא?
אבל אני לא מתפשר, אני רוצה שגם בכל תחום המערכת תהיה סופר מקצועית כמו שאני מקבלת את זה במערכת שזה הייעוד שלה.

האם זה באמת אפשרי למצוא מערכת כזאת לניהול קשרי לקוחות?  

קיימות מערכות בודדות כאלו שמאפשרות את הכל מהכל אבל.

או שאתם הולכים להיפרד מתקציב אדיר לטובת פיתוח, או שתצטרכו להתפשר על תחומים מקצועיות ומומחיות בתחומים מסוימים במערכת עצמה כי תפרתם חבילה שזה לא היה הייעוד שלה מלכתחילה.

ראינו לאורך עשור עם מעל 300 לקוחות כי לכל מערכת CRM יש את הפורטה שלה וכאשר אתה מנסה להלביש את הכל במערכת אחת אז משהו נפגע.

הנה פתרון שהוא כן נכון כמעט לכל ארגון שראינו זאת לאורך השנים שזה עובד.

להחזיק לפחות 2 מערכות שחשוב שתהיה ביניהם אינטגרציה דו כיווני על הדברים הכי חשובים:

מערכת אחת שמנהלת את הפאנל השיווקי, תומך מכירה ושירות כולל מסעות וחווית לקוח   כולל חיווי מלא לפרסום הדיגיטלי שלכם, כולל מענה לתקשורת פנים ארגונית, ומערכת אחת שהיא מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם – CRM  שהיא למעשה ה- bread and butter שלכם שבה תנהלו את האינטרקציה המלאה עם כל לקוח ולקוח , כולל פיננסים תפעול לוגיסטיקה וכו  -כאשר אליה מגיע המידע שחשוב לנו לדעת מהמערכת אוטומציות.


קיימות חברות שיש גם הפרדה בין מערכת ה-CRM למערכת כספים/לוגיסטיקה תפעול -ERP/priori ty

ואז למעשה אנו מדברים על 3 מערכות שלכל אחת מהן יש את הייעוד והמומחיות משלה.

כל פתרון אחר שתנסו לעשות בו הכלאה של הכל מהכל במערכת אחת יכניס אתכם להרפתקה ארוכה מאוד סבוכה ועם עלויות מאוד גבוהות שלא תדעו איפה הן יסתיימו באמת , שלא בהכרח ייתנו לכם מענה מקיף מקצועי לתחומים מסוימים.
בעולם הפיתוח אתה יודע עם מה אתה מתחיל ולרוב אתה לא יודע איך זה יסתיים הן במשאבי הזמן והן במשאבים פיננסים.

 ובכל זאת, מה אנחנו ממליצים? אין המלצה גורפת -בכל חברה/ארגון ראינו שיש צרכים אחרים תהליכים שונים.
לקביעת פגישות ייעוץ, צרו קשר ונשמח לעזור לכם לאפיין את הפתרון המתאים עבור הצרכים שלכם.

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן