Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

אסטרטגיית שימור לקוחות – האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

 

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות למכירות לשיווק לשירות לתפעול ללוגיסטיקה לכספים עם  תקשורת פנים ארגונית מלאה וסנכרון מלא  כולל אוטומאציות שיווקיות חכמות מלאות למסע לקוח וחווית שירות ללקוח?

החלום הזה משותף כמעט לכל ארגון שאנו מלווים מעל עשור, האם באמת אפשר לקבל פתרון כזה, מה האופציות שעומדות לפניכם?

אז כן, כולנו היינו רוצים מערכת אחת שמאגדת את כל המידע על הלקוחות שלנו הפוטנציאליים דאטה מהעבר עם הגדרת פרמטרים חכמים לתיעדוף הדאטה הקיימת והחדשה , כולל מידע פרסומי מקיף קמפיין לא רק מהיכן הגיע אלא כמה הוא עלה לנו מאיזה באנר ומדיום, עם אוטומציות מלאות כדי לנהל את מסע הלקוח שלנו עם פיצ'רים מלאים כגון -דוורים הודעות ווטסאפ מיילים אישיים, הצעות דיגיטליות סקרים צ’ט בוט מסנגר לינקדאין , עם מערכת פיננסית הנה"ח כספים תפעול לוגיסטיקה , שתיתן גם מענה לתהליכים פנים ארגוניים ותקשורת בין העובדים , וכן שהכל יעבוד על אוטומט -למה לא?
אבל אני לא מתפשר, אני רוצה שגם בכל תחום המערכת תהיה סופר מקצועית כמו שאני מקבלת את זה במערכת שזה הייעוד שלה.

האם זה באמת אפשרי?  קיימות מערכות בודדות כאלו שמאפשרות את הכל מהכל אבל.

או שאתם הולכים להיפרד מתקציב אדיר לטובת פיתוח?
או שתצטרכו להתפשר על תחומים מקצועיות ומומחיות בתחומים מסוימים במערכת עצמה כי תפרתם חבילה שזה לא היה הייעוד שלה מלכתחילה?

ראינו לאורך עשור עם מעל 300 לקוחות כי לכל מערכת יש את הפורטה שלה וכאשר אתה מנסה להלביש את הכל במערכת אחת אז משהו נפגע.

הנה פתרון שהוא כן נכון כמעט לכל ארגון שראינו זאת לאורך השנים שזה עובד.

לפחות 2 מערכות : מערכת אחת שמנהלת את הפאנל השיווקי, תומך מכירה ושירות כולל מסעות וחווית לקוח   כולל חיווי מלא לפרסום הדיגיטלי שלכם, כולל מענה לתקשורת פנים ארגונית, ומערכת אחת שהיא מערכת ניהול קשרי הלקוחות שלכם – CRM  שהיא למעשה ה- bread and butter שלכם שבה תנהלו את האינטרקציה המלאה עם כל לקוח ולקוח , כולל פיננסים תפעול לוגיסטיקה וכו  -כאשר אליה מגיע המידע שחשוב לנו לדעת מהמערכת אוטומציות.

אבל הכי חשוב שתהיה ביניהם אינטגרציה דו כיווני על הדברים הכי חשובים.

קיימות חברות שיש גם הפרדה בין מערכת ה-CRM למערכת כספים/לוגיסטיקה תפעול -ERP/priori ty
ואז למעשה אנו מדברים על 3 מערכות שלכל אחת מהן יש את הייעוד והמומחיות משלה.

כל פתרון אחר שתנסו לעשות בו הכלאה של הכל מהכל במערכת אחת יכניס אתכם להרפתקה ארוכה מאוד סבוכה ועם עלויות מאוד גבוהות שלא תדעו איפה הן יסתיימו באמת , אגב שלא בהכרח ייתנו לכם מענה מקיף מקצועי לתחומים מסוימים.
בעולם הפיתוח אתה יודע עם מה אתה מתחיל ולרוב אתה לא יודע איך זה יסתיים הן במשאבי הזמן והן במשאבים פיננסים, ובכל זאת, מה אנחנו ממליצים? אין המלצה גורפת -בכל חברה/ארגון ראינו שיש צרכים אחרים תהליכים שונים.

בהצלחה!

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן