Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

small business smb
 

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים

אם גם אתם מנהלים עסק קטן של 5 עובדים ומעלה ורוצים לשפר את הביצועים שלכם זה לא בשמיים, אין הבדל בין עסק קטן לארגון עסקי גדול, העקרונות הן אותן עקרונות רק בהתאמה הנכונה.

אז מהו המתכון לשיפור ביצועים  בהצלחה בעשרות אחוזים ?

לנצל את היתרונות והייחודיות של העסק, לחזקם ולדייקים ובמקביל לאמץ את מה שהגדולים עושים ולהתאימם. 

אז מהם היתרונות הבולטים של העסקים הקטנים (למול החברות והארגונים הגדולים)? 

1. קשר אישי עם הלקוחות

2. גמישות ויכולת התאמה לשינויים

3. קבלת החלטות מהירה יותר

4. הטמעת כלים ומערכות עזר באופן שלם יותר

5. מחוברות ומחויבות של עובדים לעסק

6. מוטת שליטה מצומצמת

7. ללקוחות יש סימפטיה לעסקים קטנים

אז איך אתם באמת מחזקים ומבדלי את היתרונות הללו?, איך אתם מביאים אותם לידי ביטוי בשיפור התוצאות שלכם? לא מעט באמצעות 3 מודלים שכיחים הקיימים בארגונים הגדולים יותר, שאתם כבר חייבים לאמץ ! 

מודל SWOT

במודל זה תוכלו להעריך את נקודות החוזקה ,החולשה, ההזדמנויות והאיומים העסקיים שלכם, בכך תוכלו לקבוע כיוונים אסטרטגיים וטקטיים לביצוע ולשיפור הפעילות העסקית  
בסיום העבודה עם המודל, תדייקו את התכנית האסטרטגית שלכם, את תכניות הפעולה בדגש על  יתרונות והזדמנויות למול חולשות ואיומים.

מודל  SMART

אחד המודלים היעילים כיום בהצבת יעדים, מטרות ומימושים בפן הניהולי. זו הדרך הנכונה והמדויקת ביותר שיש. הצבת יעדים/מטרות באופן אפקטיבי מתבצעת על יד 5 פרמטרים: 

היעד חייב להיות ספציפי, ברור, בלי הכללות, המגדיר בצורה מדויקת את התוצאה שאליה רוצים להגיע, הוא חייב להיות מדיד – ניתן למדוד ולכמת אותו: מספר, כמות, אחוזים, תאריכים וזמנים.  

היעד חייב להיות בר השגה –הגיוני וריאלי , חייב להיות רלוונטי ובר ביצוע למטרה הכללית אותה יש להשיג. וכמובן חייב להיות תחום בזמן מדויק –אנו חייבים את הדד-ליין ראשית בשביל המדידה, שנוכל לעקוב אחר קצב ההתקדמות. בנוסף, תחימת הזמן מונעת דחיינות ומניעה אותנו לפעול מהר יותר. 

מודל פארטו (20/80) 

המודל מתייחס לעקרון המגדיר כי ברוב המקרים כ-80% מהתוצאות מגיעות מכ-20% מהמקורות.  

בהיבט העסקי אחד העקרונות הבולטים הוא- כ-80% מהרווחים בעסקים מקורם ב-20% מהלקוחות. מודל זה מייצר הבנה חשובה בסדרי עדיפויות והשקעה במשאבים שלכם, מחייב אתכם להתמקד ולהבחין בגורמים החשובים ביותר על מנת להשפיע על התוצאה הרצויה ולהקטין השקעה ומשאבים בגורמים הזניחים.  

עסק קטן, כמו ארגון גדול, מתנהל עם תחומים עסקיים, ההבדל המהותי הוא בדיוק ובכלים שעסק קטן צריך לאמץ ולחדד בכדי לשפר את התוצאות שלו: 

ניהול 

  • מבנה ארגוני והגדרות תפקיד 
  • שגרות וניהול 
  • תכניות עבודה   
  • תכנון מטרות ויעדים 
  • מדידה (ו (KPIבקרה שוטפת באמצעות דוחות ודיווחים 

מכירות 

  • הגדרת ובניית מחלקת מכירות
  • יעדים כספיים וכמותיים 
  • הדרכות מקצועיות ומכירתיות 
  • תמחור נכון ורווחי 
  • מגוון לקוחות – קיימים/חדשים/עבר/פוטנציאלים 
  • יצירת הזדמנויות מכירה 

שיווק 

  • הגדרת וניצול תקציב שיווק ופרסום 
  • קמפיינים שיווקיים (לידים, חשיפות, מודעות, מיתוג) 
  • בחירת מקורות וערוצי שיווק מתאימים 
  • מדידת תוצרים- עלויות הרכשה שיווקיות, רלוונטית לידים, יחסי המרה, כמות ועלויות  
  • שת"פ 
  • פעילות מועדון לקוחות/קהילה/תכנית נאמנות  

שירות 

  • שירות מגיב 
  • שירות יוזם 
  • שירות מוכר 


אז מה
אתם עושים מפה
? מתחילים ליישם את מה שהגדולים עושים ומצליחים… 

בהצלחה! 

רוצים להתייעץ ולקבל עוד תובנות שיעזרו לכם לשפר ביצועים?
אנו מעניקים חצי שעה ייעוץ בפגישת זום עמנו ללא עלות בנושא שיפור ביצועים אצלכם.
הבחירה שלכם 🙂

להלן לינק לתאום פגישה http://www.bit.ly/3Y30Az4

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY.…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן