Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל – כל מה שרציתם לדעת

חברה לייעוץ אסטרטגי
 

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו להבטיח לעצמכם את שירותיה של חברת ייעוץ מובילה בתחומה? כל מה שצריך וחשוב על תחום הייעוץ האסטרטגי בעמוד שלפניכם.

תחום הייעוץ האסטרטגי בישראל נמנה על אחד מתחומי הייעוץ המקצועיים המתפתחים ביותר במהלך השנים האחרונות, וזאת לנוכח הצורך ההולך וגובר בקבלת שירותי ייעוץ אסטרטגי מצד חברות מסחריות ועסקים בסדרי גודל שונים. יחד עם זאת, חשוב לציין את העובדה שתחום הייעוץ האסטרטגי מאגד בתוכו מגוון רחב של תחומים הקשורים לאופן ניהולה וקידומה של כל חברה עסקית, ולכן, היקף השירותים המוצעים לכם על ידי חברות ייעוץ שונות בתחום, משתנה מחברה לחברה בהתאם להתמחותה בתחום הייעוץ האסטרטגי.

מה החשיבות של ייעוץ אסטרטגי?

ייעוץ אסטרטגי הוא שירות ייעוץ מקצועי המיועד לצרכי התווית אסטרטגיות שונות בעולם העסקי, וזאת בהתאמה מלאה לתנאי השוק וסביבת התחרות בה פועל בית העסק המסתייע בשירות. אסטרטגיה על פי הגדרתה היא תכנית פעולה להשגת מטרות כאלו ואחרות, ולכן, ייעוץ אסטרטגי בתחום העסקי מתמקד בבניית תכנית פעולה המותאמת למטרות וליעדים העסקיים שקביעתם מהווה אף הוא חלק בלתי נפרד משירותי הייעוץ האסטרטגי המוצע כיום על ידי חברות ייעוץ מובילות בתחום לקהל לקוחותיהן.

ייעוץ אסטרטגי – למי הוא מיועד?

כאשר מדברים על ייעוץ אסטרטגי בתחום העסקי, מדברים למעשה על שירותי ייעוץ עסקי מורחבים המותאמים באופן פרטני לכל סוגי העסקים, החברות והארגונים המעוניינים לקדם את עסקיהם ולפעול בהתאם לתנאי השוק והסביבה בה הם פועלים.

בחלק גדול מהמקרים, שירותי הייעוץ האסטרטגי נדרשים לחברות, עסקים וארגונים המתמודדים עם שינויים כאלו ואחרים בתנאי השוק או סביבת התחרות בה הם פועלים, כאשר מטרת השירות במקרים אלו היא להתאים את האסטרטגיה העסקית – שיווקית של החברה, בית העסק או הארגון לתנאי השוק המשתנים. כמו כן, חברות מסחריות ועסקים שונים, פונים לקבלת שירותי ייעוץ אסטרטגי לצורך פיתוח עסקי וחדירה לשווקים חדשים.

בנוסף, עסקים וחברות מסתייעים בשירותי ייעוץ אסטרטגי לנוכח משבר כזה או אחר עימו הם מתמודדים, בין אם מדובר במשבר כלכלי הנובע מניהול לקוי ובין אם מדובר במשבר תדמיתי או כל משבר אחר המטיל צל על המשך הפעילות העסקית, לרבות, ירידה במכירות לנוכח ריבוי מתחרים וכדומה. מעבר לכל אלו, שירותי הייעוץ האסטרטגי מיועד גם לחברות מסחריות ועסקים המעוניינים לבחון את דרכי הפעולה בהן הם נוקטים וזאת לצורך שיפור מתמיד בביצועיהם העסקיים בכל פרמטר אפשרי.

אם כך, מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לבין שירותי הייעוץ האסטרטגי?

ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי בא לידי ביטוי במספר היבטים, כאשר ההיבט המרכזי הוא נושא הייעוץ העיקרי בו מתמקד השירות: במסגרת שירותי ייעוץ אסטרטגי נושא הייעוץ העיקרי הוא התמקדות בתנאי השוק, המתחרים, קהלי המטרה ופרמטרים נוספים המשפיעים בצורה כזו או אחרת על הסביבה בה פועל בית העסק, החברה או הארגון, ומנגד, שירותי הייעוץ הארגוני מתמקדים בעיקר בנושאים הקשורים לפעילות הארגון כלפי פנים, כלומר, מבנה הארגון, תפקידי מפתח בארגון, האצלות סמכויות בארגון וכדומה.

חברות ייעוץ אסטרטגי

חברות ייעוץ אסטרטגי

כפי שציינו בפתיחה, תחום הייעוץ האסטרטגי מאגד בתוכו מגוון רחב של תחומים ונושאים הקשורים לאופן ניהולו וקידומו של בית העסק המסתייע בשירות, ולכן, גיבוש האסטרטגיה העסקית עבור בית העסק נעשית באמצעות כלים מקצועיים שונים במסגרתם ניתן לאפיין את מצבו הנוכחי של בית העסק ולגבש המלצות לצורך קביעת מטרות עסקיות וגיבוש תוכניות פעולה (אסטרטגיות) לצורך השגתן. ברשימת הכלים המקצועיים בהם נעשה שימוש במסגרת שירותי ייעוץ הניתנים על ידי חברות ייעוץ אסטרטגי כאלו ואחרות תוכלו למצוא:

  • מחקרי שוק מקיפים בתחום העסקי הרלוונטי
  • ניתוח דו"חות כלכליים ופיננסיים המעניקים תמונת מצב ברורה ומדויקת בעל הנוגע למצבו הכלכלי של בית העסק
  • אפיון ממוקד של קהלי המטרה הרלוונטיים
  • מיפוי תהליכי מכירה ובחינת התאמתם לצרכי המכירה הרלוונטיים
  • הטמעת כלי ניהול מתקדמים לצורך איתור כשלים ובעיות כאלו ואחרות ביכולות התפעוליות של בית העסק

וכלים מקצועיים נוספים שמטרתם איסוף מידע מקדים אודות פעילותו של בית העסק, החברה או הארגון. מידע זה משמש את היועץ האסטרטגי לצורך קביעת יעדים ומטרות לטווח הקצר, הבינוני והארוך, וכל זאת בהתאמה מלאה לאופן מימוש הפוטנציאל של בית העסק לאורך זמן.

בהמשך, שירותיו של היועץ האסטרטגי כוללים התווית דרכי פעולה (אסטרטגיות) לצורך מימוש הפוטנציאל והשגת המטרות והיעדים שנקבעו בשלב המקדים. במקביל, הייעוץ האסטרטגי מתמקד בבניית מערך בקרה ומדידה המאפשר למקבלי הייעוץ לבחון את תוצאות הפעילות בכל רגע נתון ולבצע אי – אילו התאמות אסטרטגיות במידת הצורך.

כלים מקצועיים של ייעוץ אסטרטגי

בחירתה של חברת ייעוץ בתחום שירותי הייעוץ האסטרטגי, חייבת להיות מבוססת על מספר פרמטרים מקצועיים מרכזיים וביניהם:

  • ניסיון מקצועי ומוכח בתחום שירותי הייעוץ האסטרטגי
  • היקף שירותי הייעוץ המוצעים לכם והתאמתם למטרות ויעדי השירות לאורך זמן
  • התמחות ענפית בתחום העסקי הרלוונטי לגביכם
  • היקף הכלים המקצועיים בהם החברה עושה שימוש לצורך גיבוש אסטרטגיות עסקיות כאלו ואחרות

וכמובן, קבלת המלצות אובייקטיביות מלקוחותיו בהווה ובעבר של היועץ האסטרטגי שאת שירותיו אתם מתכוונים לשכור. לצורך כך, מומלץ ליזום פנייה ללקוחותיו של היועץ וזאת לצורך קבלת חוות דעת בנוגע לשביעות רצונם מיכולותיו המקצועיות של היועץ האסטרטגי. פרמטר חשוב נוסף אליו מומלץ להתייחס בתהליך בחירת חברות ייעוץ בתחום הייעוץ האסטרטגי הוא נושא הזמינות של נציגי החברה בכל הנוגע למתן שירות מלא עבורכם.

ייעוץ אסטרטגי מהווה כבר שנים רבות, כשירות חיוני עבור חברות ועסקים בכל סדרי הגודל – ולכן, חשוב שכל בעל עסק, מכל ענף יכיר את היתרונות הטמונים בו.
המטרה של הייעוץ האסטרטגי היא לסייע בגיבוש תוכנית אסטרטגית, לטווח הקרוב והרחוק יותר (עד כ-5 שנים קדימה), אשר לוקחת בחשבון את צרכי הארגון, סביבת הארגון ושמה דגש על הצבת מטרות ויעדים, קביעת משימות, חלוקת תפקידים, המשאבים המוקצים עבור המטרה ולוחות הזמנים.

שירותי ייעוץ אסטרטגי יכולים להתאים כאמור, עבור כל סוגי החברות והעסקים, כאשר, חברה מקצועית אשר מתמחה בתחום זה, תדע להתאים את השירות שלה באופן פרטני, לצרכי העסק, החברה או הארגון.
הצורך בשירותי ייעוץ אסטרטגי יכול לעלות במגוון רחב של מצבים שונים ובין היתר:

 

  • כאשר מתקיימים שינויים בתנאי השוק בו החברה פועלת ועולה תורך לבצע התאמות.
  • כשעולה רצון או שאיפה לצאת להליך של פיתוח עסקי או להטמיע של שינויים.
  • כאשר, העסק נמצא בתחילת דרכו, הדרישה תהיה ליצור תכנית מסודרת. תוכנית זו תאפשר להיטיב את פעילותו העסק, ובמקביל לבדל אותו מהמתחרים ולפתוח צוהר לצמיחה.
  • במקרים בהם העסק נקלע למשבר כלכלי ויש צורך לבדוק מה הגורם לאותו המשבר ומה ניתן לעשות על מנת להתגבר עליו.
  • ייעוץ אסטרטגי יכול לטמון בחובו תועלות רבות עבור אותה החברה, בכל מחזורי חייה – כאשר, בהליך הייעוץ מתבצעת התאמה לזמנים ולתנאי השוק השונים.

 

כמובן, שבכדי ליהנות מכל התועלות הרבות אשר מהוות חלק משירותי ייעוץ אסטרטגי, קיימת כאמור, חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את החברה אשר תעניק את השירות ולוודא שיש ברשותה את הניסיון, הרקע המקצועי והיכולות להעניק את הייעוץ ברמה המצופה.

עולם הייעוץ האסטרטגי עוסק במגוון רחב של תחומים לכן, מי שמעניק שירותים בתחום, חייב להיות בעל ידע נרחב ומקיף במגוון רחב של תחומים ולהחזיק בכלים מקצועיים מגוונים.
בין השירותים/ הפעולות אותם יועץ אסטרטגי אמור להציע: הבנת הדרישות, הצרכים והציפיות של הלקוחות, ביצוע של מחקרי שוק מקיפים, ניתוח של דו"חות כלכליים ופיננסיים, אפיון קפדני של קהלי היעד, מיפוי תהליכי מכירה, הטמעה של ידע וכלי ניהול חדשניים המותאמים לעסק.
כל השירותים הללו ניתנים במטרה להציב יעדים ומטרות ולוודא שהעסק אכן יעמוד בהם.  
חשוב לציין, שתהליך העבודה מול היועץ האסטרטגי אמור להיות ארוך, כאשר, במהלך הדרך, על היועץ להקפיד על שימוש ויישום של כלי בקרה ומדידה על מנת לוודא שהעסק אכן משיג תוצאות – ובמידה ולא, לבצע שינויים וההתאמות רלוונטיות.

לבחור נכון

אם גם אתם זקוקים לשירותי ייעוץ אסטרטגי חשוב שתקפידו לבחור בתבונה את היועצים ולוודא שיש ברשות את הידע, הכלים והיכולות לייעץ וללוות את העסק לאורך כל הדרך.
בהליך הבחירה, כדאי לשים דגש על הניסיון של החברה בתחום הייעוץ האסטרטגי, על סיפורי ההצלחה עליהם היא חתומה (כדאי לוודא שהחברה העניקה שירותי ייעוץ לעסקים או חברות בתחומי עיסוק קרובים או דומים לזה שלכם), על תודעת השירות ועל הזמינות ללקוחות ועל כל פרמטר אחר, אשר יכול להבטיח לכם את הבחירה הנכונה ולאפשר לכם שקט נפשי, בידיעה שאתם עתידים לקבל את השירותים האיכותיים ביותר.

לסיכום

ייעוץ אסטרטגי מצריך ניסיון רב, ידע נרחב במגוון רחב של תחומים וארגז כלים איכותי. במקום הזה בדיוק, חברת Marketing Solutions נכנסת לתמונה ומציעה לכם שירותי ייעוץ איכותיים, גמישים ומותאמים אישית.

ייעוץ אסטרטגי מהווה כשירות רב ערך עבור עסקים, חברות וארגונים, בכל סדרי הגודל ומכל ענפי המשק.
בכדי להבטיח שהשירות אשר יתקבל, אכן יענה על מלוא הציפיות ממנו ויאפשר לעסק להציב יעדים ומטרות ולהשיג אותם, קיימת חשיבות גבוהה לבחור את החברה הרלוונטית בצורה מושכלת ונבונה.

בהליך בחירת החברה ההמלצה תהיה לשים על מספר דגשים מרכזיים ובין היתר:

  • ניסיון – ההמלצה היא לבחור חברה עם שנות ניסיון רבות בתחום. שנות הניסיון יכולות להעיד הן על הרמה המקצועית, אמינות ושירות של החברה. כאשר, לאורך שנים של הניסיון, החברה סייעה למגוון רחב של עסקים וחברות והתמודדה עם אינספור אתגרים, מה שאומר שהיא ערוכה להעניק שירות מקיף ואיכותי.
  • רזומה – מי היו לקוחות החברה לאורך השנים? האם אותה החברה חתומה על "סיפורי הצלחה" רבים? האם הלקוחות הקודמים מסכימים לספק המלצות וחוות דעת חיוביות על אותה החברה? בחירה בחברה עם מוניטין ורזומה מפואר בתחום, יכולה להסב תחושת ביטחון ושקט נפשי בכל מה שנוגע לאותה החלטה.
  • היקף השירותים – שירותי ייעוץ אסטרטגי אמורים לגעת במגוון רחב של תחומים ובין היתר: נושאים כלכליים, שיווקיים ועוד.. השירותים אמורים להינתן לאורך תקופת זמן ארוכה ולכלול גם הצבת מטרות ויעדים וליווי אישי איכותי, בדרך להשגתם.
    כל חברה אשר מעניקה שירותי ייעוץ אסטרטגי יכולה לעבוד בצורה מעט שונה ולכן, בטרם מבצעים את הבחירה, כדאי להבין בצורה מעמיקה איך החברה פועלת ומתנהלת לאורך כל התקופה בה היא מעניקה את השירותים שלה.
  • יחס העלות תועלת – מיותר לציין כי עלות השירות משפיעה על הבחירה – בכל זאת, לכל עסק או חברה יש את גובה התקציב אותו הם יוכלו להקצות לטובת המטרה. יחד עם זאת, התועלת אשר תושג, ללא כל ספק יכולה להחזיר את ההוצאה והרבה יותר מכך. לכן, חשוב כמובן לשים דגש על עלות השירות, אך גם לקחת בחשבון את שאר הפרמטרים – במקרים רבים, שווה לשלם קצת יותר, על מנת ליהנות משירות אשר יינתן ע"י חברה מנוסה, אשר ערוכה להביא תוצאות.

דגש על כל הפרמטרים הללו, יאפשר לבחור בסופו של דבר את החברה המתאימה ביותר למתן ייעוץ אסטרטגי ולכן, כדאי לשים עליהם דגש ולדאוג לשאול את השאלות הנכונות – כאשר, התשובות עליהן, יאפשרו לגבש את ההחלטה הטובה ביותר.

הליך הייעוץ האסטרטגי אמור לקחת בחשבון מגוון רחב של נושאים, אשר המשותף ביניהם זאת העובדה שהם מתקשרים באופן פרטני לניהול השוטף ולקידום העסק, במגוון רחב של היבטים.
כחלק מכך, בכדי לגבש אסטרטגיה מקיפה ואיכותית, חשוב לעשות שימוש במגוון רחב של כלים, כאשר, בשלבים הראשוניים יש לאפיין את מצב העסק, את החוזקות שלו ואת הנקודות ה"רגישות" שלו. כאשר, בהתבסס על המידע הראשוני, ניתן יהיה להתקדם לשלבים הבאים, של הצבת יעדים, קביעת מטרות וגיבוש של התוכנית האסטרטגית – אשר אמורה להיות רלוונטית לתקופה של בין 3 ל-5 שנים.

לסיכום

אם אתם מחפשים אחר חברות ייעוץ אסטרטגי, המטרה שלכם תהיה לבחור בחברה המקצועית ביותר, אשר ערוכה להעניק שירותים בסטנדרטים בלתי מתפשרים, המותאמים באופן פרטני לדרישות ולצרכים.

לא מעט בעלי עסקים מבקשים לשפר, לקדם ולשדרג את העסק ובשלב כזה או אחר, מגלים שהדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה מצריכה שירות של יועץ אסטרטגי חיצוני – שהינו איש מקצוע מנוסה ומקצועי.
תפקידו של היועץ האסטרטגי הוא לבחון בצורה מעמיקה את העסק במגוון רחב של היבטים, להבין מהן החוזקות והחולשות שלו ולתכנן כיצד לפעול, על מנת להוביל את העסק לצמיחה ולעבר הגדלה של היקף המכירות.

יועץ אסטרטגי

יש לקחת בחשבון כי היועץ האסטרטגי אמור לבסס את עבודתו על שלבים שונים, כאשר, לכל אחד מאותם השלבים אמורה להיות חשיבות והשפעה על הצלחת התהליך.
בין אותם השלבים:

  • איסוף נתונים – על היועץ ללמוד להכיר את העסק, את הסביבה בה הוא פועל ולחקור את פועלו בהיבטים שונים. כאשר, בין הפעולות אותם הוא אמור לבצע בשלב זה, אמורות לכלול בין היתר: ניתוח של המתחרים, היכרות ובדיקה של קהלי היעד, בחינת אסטרטגיית השיווק הקיימת ופעולות נוספות.
  • בניית אסטרטגיה – בשלב זה ובהתבסס על המידע אשר נאסף בשלב הקודם, היועץ אמור לבנות אסטרטגיה עסקית, אשר מתבססת על היבטים שונים.
  • שלב הליווי – מגיע השלב של יישום האסטרטגיה שנבנתה ובשביל לוודא שאכן האסטרטגיה טובה ומתאימה, יש צורך ללוות את העסק למשך תקופת זמן ארוכה ובמידת הצורך, להכניס שינויים לאסטרטגיה הקיימת.

חשוב לציין, שכל יועץ עובד בצורה מעט אחרת וכחלק מכך, גם שלבי העבודה שלו יכולים להיות שונים – לכן, בעת בחירת היועץ, כדאי להעמיק בפרטים.

למה לא מומלץ לוותר על שירותי ייעוץ אסטרטגי?

לכל עסק או חברה יש מטרה משותפת והיא למצות את יכולותיהם והפוטנציאל הגלום בהם בצורה האופטימאלית וכמובן, לשאוף לעבר צמיחה והגדלה של המכירות.
יועץ אסטרטגי אמור להחזיק בידע נרחב ובכלי מחקר מתקדמים, אשר בכוחם לסייע באיתור של הזדמנויות עסקיות וכמובן, להוביל את העסק להתפתחות, לצמיחה ולהצלחה.
חשוב לציין, שכל עסק, ארגון או חברה, עלול למצוא את עצמו עם לא מעט אתגרים וקשיים אשר מונעים ממנו להשיג את המטרות שלו ולממש את הפוטנציאל שלו ובין היתר: פערי ידע, פערי ביצוע, או פשוט היעדר תכנית עסקית מפורטת וברורה.

בחירת היועץ המתאים

כאמור, ייעוץ אסטרטגי מהווה שירות חשוב ומשמעותי, אשר בכוחו להתוות את הדרך לצמיחה ולהגדלה משמעותית במחזורי המכירות/ הרווחים.
יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים אשר טמונים בשירות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את היועץ.
יש לוודא שמדובר ביועץ אסטרטגי מקצועי ומנוסה, אשר אוחז ברזומה מפואר בתחום וחתום על "סיפורי הצלחה" בזכות הסיוע שלו לחברות, עסקים וארגונים.
כמובן, שגם שיחה אישית מקדימה עם אותו היועץ, תאפשר להבטיח את הבחירה הנכונה – כאשר, מומלץ להכין רשימת שאלות מסודרת כאשר, התשובות על אותן השאלות, יאפשרו לקבל את התמונה המלאה לגבי היכולות והכישורים של היועץ כמו גם לגבי תודעת השירות שלו והחיבור האישי המתקיים מולו.
דגש על כל הפרמטרים הללו יאפשר לבצע בסופו של דבר את הבחירה הטובה ביותר באותו היועץ.

לסיכום

אם אתם תרים אחר יועץ אסטרטגי, אין שום סיבה שתתפשרו על פחות מהיועץ המקצועי והמנוסה בנמצא.
לכן, פנייה לחברה בעלת שם ומוניטין בעולם הייעוץ לעסקים כמו Marketing Solutions, תהווה ללא כל ספק כצעד חכם.
החברה אוחזת ברזומה מרשים של ייעוץ אסטרטגי, שיווקי ועסקי לחברות, ארגונים ועסקים מכל העסקים.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות? כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן