Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

יועץ שיווק דיגיטלי

אם אנו חוזרים 20 שנה אחורה בזמן אנו רואים כי כל אחד מן החברות והארגונים היה מחזיק "מנהל פיתוח עסקי", או "מנהל אסטרטגי" לשם קידום וניהול החזון העסקי של החברה. אבל אנחנו כבר לא שם, ב – 20 שנה האלו קרו לא מעט מהפכות – באג 2000, החלפת החנויות הפרונטליות בחנויות מקוונות, עליית הדיגיטל וגם עזיבתו של ליאו מסי את ברצלונה. במציאות בה אנו חיים היום כל העסקים מתנהלים וצריכים לנשום את הדיגיטל בצורה מושלמת, מי שלא נמצא בדיגיטל לא קיים ולפעמים גם מי שנמצא לא יודע איך למצוא את הדרך הנכונה אל לב הקהל – בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. יועצי השיווק של MS החליטו לעשות עצירה קטנה מבניית אסטרטגיות שיווקיות ולענות לכם על כל השאלות הרלוונטיות.

מה זה יועץ שיווק דיגיטלי בעצם?

רובנו מכירים את שיטות השיווק המסורתיות – רדיו, טלוויזיה, עיתונים, כרזות, דיסקים וכו'. כאשר אנחנו מדברים על שיווק דיגיטלי אנו מדברים על עולם שלם שלא נגמר, קיימות לא מעט פלטפורמות כאשר כל פלטפורמה תעזור לכם להגיע אל קהל יעד אחר ולחשוף את המוצר שלכם ואת עצמכם בצורה קצת שונה. בעזרת שיווק דיגיטלי אתם יכולים למקד את עצמכם אל קהלים ממוקדים מראש באמצעות טרגוט נכון, לא לבזבז כסף על תהליכי שיווק מיותרים ולעשות הכל "לפי הספר" (זה מונח מסורתי שלפחות עוד נשאר לנו היום…)

יועץ שיווק דיגיטלי

יועץ שיווק

אם אתם מנהלים עסק, חברה או אפילו חלק מארגון גדול בישראל אנו מאמינים שאתם מקבלים לפחות עשרה שיחות בשבוע על שיווק, קידום ודומיהם. לא מעט אנשים שואלים אותנו "האם הם צריכים יועץ שיווק?" או שהם מרגישים שהם לא במקום הזה. נתחיל ונאמר שאם אתם מרגישים שאתם "לא במקום הזה" אתם חייבים יועץ שיווק שיפקס אתכם ויוביל אתכם אל המקום הזה אחרת אתם גם אף פעם לא תגיעו אליו. למעשה, כל אחד מאיתנו צריך יועץ שיווקי בין אם הוא מחזיק חנות פרונטלית, חנות דיגיטלית, נותן שירות בתחומים כמו: משכנתאות, עריכת דין ואפילו אמנים וכוכבי רשת – אין אחד שלא צריך!

כאשר אנו עובדים עם יועץ שיווקי אנו יודעים כי קיימת לנו תוכנית עבודה מוכנה מראש ולפיה אנו עובדים, כמו כן אנו מקדמים את עצמנו צעד אחד קדימה אל המקום בו אנו רצינו להיות.

יועץ שיווק – מה הוא יכול  להציע לכם?

עד עכשיו הבנו מה זה בעצם שיווק דיגיטלי ומי מאיתנו צריך יועץ שיווק, אך עדיין לא נגענו בכל אמצעי הפרסום בדיגיטל. אנו מאמינים ששמעתם לא מעט פעמים ביטויים כמו: קידום אורגני, קידום ממומן, משפכים שיווקים, דפי נחיתה, תוכן שיווקי ועל קידום ברשתות חברתיות. אבל מה כל אלו למעשה אומרים?

  • קידום אתרים אורגני (SEO)

כאשר אנו מדברים על קידום אתרים אורגנית (SEO), אנו מדברים על מספר פעולות הנעשות מחוץ לאתר שלכם ובתוך האתר שלכם אשר מטרתם לקחת את האתר שלכם צעד אחד קדימה במנועי החיפוש. אנחנו פוגשים את מנועי החיפוש כמעט בכל מצב ביום – שאנחנו מחפשים אחר חדשות, שאנחנו מחפשים שאלות באינטרנט, שאנחנו רוצים לקבל מידע, כתובות ו/או כל דבר אחר. אנחנו תמיד נמצאים בגוגל. עצרו רגע ותסתכלו על היסטוריית החיפושים שלכם (אנחנו בטוחים שלא ראיתם שם שום דבר עקבי מאחר וכל היום והתהיות שלכם מסתכמות במנוע החיפוש). תוך כדי תהליך קידום אתרים לוקחים את האתר קדימה במנועי החיפוש עד למצב בו הוא מופיע בעמוד הראשון ואף במיקומים הראשונים – מה שמעלה את כמות החשיפה באתר משמעותית וכתוצאה מכך גם את כמות ההמרות. קידום אתרים אורגני הוא תהליך מבוקר אשר לוקח זמן, אנו מתייחסים אליו כאל ריצת מרתון.

  • קידום אתרים ממומן (PPC)

קידום אתרים ממומן הוא למעשה ערוץ שיווקי אשר במהלכו תוכלו לקדם את האתר שלכם בצורה ממומנת, זו אגב גם הסיבה שהוא נקרא PPC – בתרגום פשוט לאנגלית Pay Per Click. בשיטה זו איש השיווק לוקח את האתר שלכם ובאמצעות טרגוט נכון של קהלי יעד מזרים לכם כמות גדולה של כניסות לאתר באופן מידי ומהיר בהתאם לתקציב אותו נתתם מראש. אלו הם למעשה התוצאות הראשונות ו/או האחרונות שאתם רואים בעמוד בגוגל ולידם תראו את הכיתוב "ממומן". להבדיל מקידום אתרים אורגני שנחשב למרתון, קידום אתרים ממומן נחשב בעיניי רבים לספרינט כי ניתן לראות את התוצאות כאן ועכשיו, אך תמיד צריך "לתדלק" את תקציב הפרסום מה שמהווה עבור לא מעט אנשים גם בעיה לא קטנה. צריך לדעת למצוא את האיזון הנכון בין השניים.

קידום ברשתות חברתיות

כאשר אנחנו מדברים על רשתות חברתיות אנו יכולים לראות את טוויטר, פייסבוק, לינקדאין, אינסטגרם וטיקטוק אשר נחשבות לרשתות החברתיות המובילות ביותר בעולם כרגע. לא מעט אנשים בוחרים לקדם את עצמם באמצעות רשתות חברתיות על מנת להגיע לקהל יעד גדול ורלוונטי של אנשים. כאשר אנחנו מדברים על טיק-טוק ואינסטגרם אנו רואים יותר "תוכן ויזואלי" ומהיר, בלינקדאין אנו נמצא יותר תכנים עסקיים ובעלי ערך ואילו בפייסבוק וטוויטר אנו נראה מיקס של כולם. קידום ברשתות חברתיות הוא מלאכת מחשבת של ממש ויש לעשות אותו בצורה נכונה ובהתאמה אישית אל העסק ואל המוצר שאתם רוצים לקדם.

  • דף נחיתה

אנו מאמינים שיצא לכם לשמוע לא מעט פעמים על המושג "דף נחיתה", דף נחיתה הוא למעשה דף הנוצר לשם קידום מטרה מסוימת, מותג או מוצר/שרות. העמוד נכתב יחד עם תוכן שיווקי במטרה אחת – להביא כמה שיותר מכירות. לרוב כאשר אנו נפתח דף נחיתה הוא יהיה בקישור נפרד מן האתר שלנו ויבוא לשים את הדגש על משהו אחד – קורס, מוצר או אפילו את דעתכם המקצועית על נושא מסוים. לרוב כאשר אנו נפעיל דף נחיתה אנו נרצה שכמות גדולה של אנשים תגיע אליו תוך זמן קצר ונצטרך להשתמש באמצעי שיווק כמו: קידום אתרים ממומן וקידום אתרים ברשתות חברתיות נבחרות בהתאם לרשימת המטרות שלנו.

יועץ שיווק

ייעוץ שיווקי

אנו בMS  לא מציעים לכם שירותים של "קידום ושיווק", אלא מציעים לכם מעטפת שלמה הנותנת לכם ייעוץ, שיווק וליווי בכל התהליך תוך כדי הצבת מטרות ברורים ותכניות לטווח הארוך. אנו מאמינים כי השיטה של לפנות אל בעל מקצוע ומה שיהיה יהיה היא כבר לא חלק מן העולם הזה וגרמה ללא מעט מן לקוחותינו להפסיד מאות אלפי שקלים בעבר. אנו מאמינים בבניית תוכנית שיווקיות לטווח הארוך אשר מתכתבות בצורה מושלמת והגיונית עם התוכניות העסקיות. כמו כן, אנו מאמינים בבניית תמהיל פיננסי נכון ומחלקים את התקציב הקיים בצורה אשר תתאים לצרכים ולחזון של העסק במגבלות התקציב.

ייעוץ שיווקי – לבנות תוכנית לטווח הארוך

כאשר אנחנו מדברים על עולם הדיגיטל אנו מדברים על עולם דינאמי במיוחד שמשתנה כל שעה, למעשה כל סיפור חדש יכול להסעיר את הרשת ולגרום לאנשים לגמרי לשכוח ולשים אותנו בצד. הכל עניין של תזמון נכון והבנה נכונה של המערכת. יועץ שיווקי טוב ידע לנתח את התמונה בראיית מאקרו ומיקרו, כך שגם אם לא יתקבלו תוצאות התואמות את התוכנית הקיימת הוא ידאג לעשות שינוים בזמן אמת למצב הקיים על מנת למנוע הפסד כספי ובאותה הנשימה לעמוד ביעדי הפיתוח הארגוני אותם הצבתם מבעוד מועד.

להישאר עם היד של MS על הדופק

לנהל עסק או חברה זה לא דבר קל (אנחנו לגמרי מבינים אתכם), לא מעט בעלי עסקים ומנהלים בחברות מעדיפים להשקיע כמה שפחות "זמן" מבחינתם בדיגיטל מאחר והוא גוזל להם את הזמן והופך אותם לפחות פרודוקטיביים בעבודה שהם באמת טובים בה, כך שמצד אחד הם מאבדים לקוחות בעבודה שלהם ומצד שני גם בדיגיטל מאחר והם לא ממש יודעים מה הם עושים. הלקוחות של MS יודעים שהם יכולים להיות רגועים ואנו תמיד נמצאים עם היד על הדופק לגבי כל התהליכים הארגוניים שלהם, כמו כן אנו דואגים לעדכן בצורה תמידית לגבי כל עדכון, עצה, הארה/הערה תוך כדי מנטרה שהולכת איתנו במשך שנים – ההצלחה שלכם, היא גם ההצלחה שלנו.

ייעוץ שיווקי

מה הם היתרונות בעבודה עם יועץ שיווק דיגיטלי?

כאשר אנחנו מדברים על עבודה עם יועץ שיווק דיגיטלי אנו רואים מספר יתרונות:

  • האצלת סמכויות

כבר לא צריך להתעסק בשיווק הדיגיטלי לבד, יש יועץ שיווק שעושה עבורנו הכל תחת מטרייה אחת.

  • בניית אסטרטגיה שיווקית

יועץ שיווק דיגיטלי יבנה לנו אסטרטגיה שיווקית המותאמת במיוחד לצרכים העסקיים שלנו, אלו יעזרו לנו למדוד בצורה נכונה את השינוי שנעשה כל חודש ואת הקרבה שלנו ליעד.

  • דוחות והסקת מסקנות

יועץ שיווק דיגיטלי יקח את כל הדוחות והמסקנות שלו מן הקמפיינים ופעולות השיווק השונות שעשינו בדיגיטל ויסיק את המסקנות המתבקשות לשם קידום העסק שלנו וניצול מירבי של התקציב

  • מעקב אחר המתחרים

מעקב קבוע אחר המתחרים כדי לא להגיע למצב בו אתם נשארים מאחור

  • ידע וניסיון שמובילים אותנו רחוק

ידע וניסיון הם כוח, על אחת כמה וכמה אם אנחנו מדברים על עולם הדיגיטל. כאשר אנו עובדים עם חברה בעלת ידע וניסיון אנו יכולים להיות רגועים ולדעת כי התהליכים העסקיים מתקתקים כראוי ובקרוב אנחנו עומדים להגשים את החזון העסקי שלנו.

לא נשארים אחורה בדיגיטל: בוחרים MS

אם הגעתם עד לפה סימן שאתם רואים את המתחרים שלכם רק מתקדמים במרוץ העכברים ואתם לא מוכנים ללכת אחורה, בדיוק בשביל זה אנחנו בMS כאן בשבילכם. יחד איתכם אנו נבנה תוכנית שיווקית מורכבת בה אנו נלמד על הארגון, על המטרות של הארגון , נציב יעדים ריאליים ונתאים אותה בהתאמה אל מגבלות התקציב והאפיקים בהם יהיה הכי כדאי למתג אותנו ואת המוצר שלנו. יחד עם שנים של ניסיון ומוניטין ועבודה אל מול גופים רבים אנו בטוחים שאנחנו יכולים לקחת אתכם קדימה. בוחרים נכון – בוחרים MS!

רוב בעלי החברות והעסקים מבינים כיום, את החשיבות הגבוהה של הכנסת יועץ שיווק דיגיטלי לתמונה.
למעשה, בימנו אנו, עסק, חברה או ארגון, אשר לא נמצא בדיגיטל או בוחר להתעלם מקיומו, יתקשה מאוד למצה את מלוא הפוטנציאל הרווחי השיווקי אשר גלום בו – ויש אשר יגידו, גם לשרוד בתחרות הגדולה, אשר קיימת בכל ענפי המשק.

מי שמסיבה כזאת או אחרת מתלבט אם להסתייע בשירותיו של יועץ שיווקי דיגיטלי, חשוב שיכיר תחילה את היתרונות הרבים של השירות ובין היתר, את הבאים:

  • ייעוץ שיווקי בתחום הדיגיטלי, יתאים את העסק לתקופה ובכוחו להפוך אותו להרבה יותר עדכני ורלוונטי.
  • הייעוץ מאפשר לבעל העסק ליהנות מפתרונות שיווק יעילים, אשר כרוכים בעלויות כספיות נמוכות (בהשוואה לשיטות פרסום מסורתיות).
  • ייעוץ שכזה, כולל בתוכו שורה של פעולות אשר יכולות לתרום תרומה גדולה לצמיחת העסק כמו: ניתוח השוק, היכרות עם קהלי לקוחות ועוד.. כאשר, הנתונים הללו, יכולים לטמון בחובם תועלות עבור בעל העסק, במגוון רחב של אספקטים.
  • מכיוון שכולם נמצאים כיום ברשת האינטרנט (כל קהלי היעד, בכל קשת הגילאים), אין כל ספק כי שיווק דיגיטלי יכול לסייע בהרחבת קהלי היעד הקיימים ובסופו של דבר, גם בהגדלת המכירות של העסק – מטרה שהינה משותפת לכל בעלי החברות והעסקים באשר הם.

בהליך הייעוץ השיווקי הדיגיטלי, מתבצעת למעשה בנייה של אסטרטגיה שיווקית, לפרסום העסק ברשתות החברתיות השונות כמו: פייסבוק, אינסטגרם וכיוצא בזה..
ההחלטות היכן וכמה להשקיע בפרסום בכל אחת מאותן רשתות, אמורה להתבסס על מגוון רחב של פרמטרים ולאחר ניתוח מקיף של העסק, היכרות עם המתחרים ופילוח קהלי היעד הרלוונטיים.
כמובן, שיש לא מעט פרמטרים אשר ישפיעו על יצירת האסטרטגיה ובין היתר גובה התקציב אשר יוקצה למטרה, מי הם קהלי היעד של אותו העסק וכיוצא בזה.

כיצד לבחור את היועץ המתאים?

ייעוץ שיווקי דיגיטלי הוא שירות חיוני בתקופה בה אנו חיים, יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות הרבים ששירות זה טומן בחובו, קיימת חשיבות גבוהה להפקיד על בחירה מושכלת ביועץ המתאים, כאשר, בהליך הבחירה, ההמלצה תהיה לשים דגש על פרמטרים כמו: הניסיון של אותו היועץ בתחום השיווק בכלל ובתחום הדיגיטל בפרט, צורת העבודה של היועץ (יש לבקש מידע ופרטים לגבי שלבי העבודה ומה כולל כל שלב שכזה, מה שיאפשר את קבלת התמונה המלאה לגבי התהליך).
כדאי גם לבדוק את הרזומה והמוניטין הן של היועץ עצמו והן של החברה אשר עומדת מאחוריו – כאשר, אם יש אפשרות לקבל "קבלות" לגבי סיפור הצלחה של שירותי הייעוץ, דבר זה יכול לסייע במידה רבה בקבלת ההחלטה.
כמובן, שפגישת ייעוץ ראשונית עם אותו היועץ, יכולה לסייע במידה רבה לבצע את הבחירה – כאשר, כדאי להגיע לפגישה עם רשימת שאלות, אשר התשובות עליהן יאפשרו להבטיח שאכן מדובר בבחירה הנכונה.

לסיכום

יועץ שיווק דיגיטלי חייב להיות איש מקצוע מנוסה, בעל ידע נרחב בעולם הדיגיטל – ומכיוון שמדובר בתחום שכל הזמן מתחדש ומתרחב, עליו גם להיות עם "יד על הדופק".

מהסיבה הזאת, אם גם אתם מעוניינים בשירותי ייעוץ שיווקי דיגיטלי ומבקשים לא להתפשר על פחות מהשירות המקצועי והאיכותי ביותר אותו תוכלו לקבל, מוזמנים ליצור קשר כבר היום עם חברת Marketing Solutions.
החברה המקצועית והמנוסה, ערוכה להעניק לכם שירותי ייעוץ מקיפים ומותאמים אישית לדרישות ולצרכים.

אנחנו חיים בתקופה, בה לשירותיו של יועץ שיווק יש חשיבות גבוהה במיוחד. הסיבה לכך, נעוצה בעובדה ההתחרות בין חברות ועסקים בכל הענפים היא כה גדולה שלנושא השיווק בכלל והשיווק הדיגיטלי בפרט, יש חשיבות והשפעה גבוהה מאי פעם.
לכן, יועץ המתמחה בתחום השיווק, יהווה כתובת נכונה עבור כל עסק, אשר מעוניין להרחיב את קהלי היעד, לבדל את עצמו מהמתחרים ובשורה התחתונה, להגדיל את המכירות.

אחד הדגשים החשובים בהליך בחירת יועץ שיווק, בדגש על השירותים אשר ניתנים על ידו. כאשר, השירותים יכולים לכלול בין היתר:

  • ניתוח מקיף של השוק ושל המתחרים – מי המתחרים הישירים והעקיפים של העסק.
  • אפיון קהלי היעד – כל בעל עסק חייב להכיר בצורה מעמיקה את קהלי היעד אליהם הוא מעוניין לפנות.
  • גיבוש תכנית שיווקית מקיפה – תכנון המטרות והיעדים השיווקיים עבור העסק.
  • תכנון תקציב שיווק ופרסום – בהתאם לגודל העסק, להכנסותיו וכמובן, גם למטרותיו העתידיות של בעל העסק.
  • מיתוג העסק – שלב אשר חשוב לצורך יצירת בידול של העסק מהמתחרים.
  • בחירת ערוצי הפרסום המתאימים – יצירת תכנית הכוללת את בחירת ערוצי הפרסום המתאימים והנכונים עבור העסק, הן ערוצים דיגיטליים והן ערוצים מסורתיים.
  • הקמה וניהול של מועדוני לקוחות
  • שיפור תהליכי המכירה – בחינת תהליכי המכירה הנוכחיים והטמעת שיפורים ושיטות מכירה חדשות ומתאימות.

כאן חשוב לציין שכל יועץ יכול לעבוד בצורה מעט שונה ולשים דגש על נושאים שונים. לכן, בהליך בחירת היועץ, כדאי לשים דגש משמעותי על הליך העבודה, ולוודא שאכן יש התאמה בין הדרישות  והצרכים של הלקוחות לבין השירותים המוצעים על ידי אותו היועץ.

שירותי ייעוץ שיווקי יכולים להתאים למעשה לחברות ועסקים, מכל הענפים ובכל סדרי הגודל.
בין היתר, יזמים אשר נמצאים לפני הקמת עסק, יוכלו להסתייע ביועץ השיווק, על מנת להכין תכנית שיווקית מקיפה, אשר תאפשר להם להתחיל את הדרך בעולם העסקי, על רגל ימין. עסקים אשר מתמודדים עם היקף מכירות נמוך או כאלו אשר חוו ירידה לאחרונה בהיקף המכירות, יוכלו להיעזר בשירותי הייעוץ, על מנת להגדיל את המכירות. עסקים אשר מבקשים להגדיל את קהלי היעד אליהם הם פונים, יוכלו להסתייע בייעוץ על מנת להטמיע טכניקות שיווקיות מתאימות, לצורך השגת המטרה. ולמעשה, כל בעל עסק או חברה, אשר מבקש להגדיל את מכירותיו יוכל לצעוד לעבר השגת המטרה, על ידי קבלת סיוע מיועץ שיווקי מקצועי.

בחירת היועץ המתאים

ייעוץ שיווקי מהווה כשירות חשוב ומשמעותי, אשר בכוחו להוביל את העסק לצמיחה ולהגדלת המכירות. יחד עם זאת, בכדי ליהנות מכל היתרונות של השירות, חשוב לשים דגש על מספר פרמטרים אשר יבטיחו עבודה עם יועץ מקצועי ומנוסה, אשר ערוך להעניק שירותי ייעוץ בסטנדרטים בלתי מתפשרים ותוך התאמה לדרישות ולצרכים.
לכן, בהליך הבחירה, כדאי לשים דגש על נושאים כגון: שנות ניסיון בתחום, הרזומה של אותו היועץ ומי הלקוחות עמם הוא עבד במהלך שנות פעילותו, תודעת השירות – כאשר, מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית, על מנת להכיר את היועץ בצורה טובה יותר ולוודא שמתקיים חיבור אישי איתו.  

לסיכום

כאמור, קיימת חשיבות גבוהה שכל מי שמעוניין בשירותיו של יועץ שיווק, יקפיד לבחור ביועץ מקצועי ומנוסה, אשר מחזיק בידע ובכלים המקצועיים, להתאמת השירותים לצרכי העסק ולדרישות הבעלים.
במקום הזה בדיוק, נכנסת חברת Marketing Solutions לתמונה. החברה המקצועית והמנוסה, ערוכה להעניק שירותי ייעוץ מקיפים ואיכותיים, אשר יובילו לתוצאות.

גם כיום, בעידן הדיגיטלי, לשירות ייעוץ שיווקי יכולה להיות חשיבות גבוהה בהתוויית הדרך של העסק לעבר הצלחה. אז זה אומנם נכון, כי כל בעל עסק יכול לבצע פעולות שיווק בצורה פשוטה בלחיצת כפתור. מכיוון שגם התחרות הינה גדולה, בכדי להתבלט על פני המתחרים, קיימת חשיבות גבוהה שכל עסק, חברה או ארגון, ישקול לעומק את הנושא של קבלת ייעוץ איכותי ומקצועי.
שירות של ייעוץ שיווקי אמור להתמקד במגוון רחב של נושאים ובין היתר: ניהול תקשורת שיווקית, אסטרטגיה שיווקית, כתיבת תוכנית שיווקית, ניהול השיווק ועוד..
כמובן, שבכדי לקצור את כל הפירות אותם השירות טומן בחובו – ובראש ובראשונה, את השגת מטרת העל – הגדלת המכירות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את היועץ הרלוונטי.

הליך העבודה או ההתנהלות מול היועץ השיווקי אמור להתבסס על מספר שלבים, אשר יכולים להשתנות בין יועץ שיווקי אחד לאחר.
בין השלבים החיוניים בתהליך:

  • פגישת היכרות – מטרתה של פגישה זו היא לאפשר ליועץ להכיר בצורה מעמיקה את העסק, הארגון או החברה, את המבנה הארגוני וכמובן, גם את בעל העסק/ מנכל החברה ואת מטרותיו וציפיותיו מהתהליך המשותף.
  • ניתוח פעילותו השיווקית של העסק ויצירת זהות עסקית וארגונית, קביעת חזון ויצירת בידול – שלב חיוני אשר ישפיע במידה רבה על ההמשך, על בחירת ערוצי הפרסום הרלוונטיים ועל נושאים נוספים, המהווים חלק מהשלב אשר יגיע לאחר מכן – שלב יצירת התוכנית השיווקית.
  • בניית תוכנית שיווקית – בהתבסס על המידע והנתונים אשר נאספו בשלבים הקודמים, ניתן להתקדם לשלב הבא ולבנות תוכנית שיווקית מעמיקה ומקיפה, אשר כוללת: אפיון מוצרים, אפיון לקוחות, אסטרטגיה, הגדרת המטרות והיעדים לעתיד הקרוב והרחוק יותר ועוד..
  • ליווי לאורך יישום התוכנית – אחרי שנבנתה התוכנית השיווקית המתאימה, מגיע הזמן ליישם אותה ובכדי שהיישום יתבצע בצורה המצופה, על היועץ ללוות את הלקוחות שלו לכל אורך השלבים הרלוונטיים.

אחד הפרמטרים החשובים והמשמעותיים ביותר בהליך הייעוץ השיווקי נוגע לנושא של הליווי האישי. גם אחרי שהתקבלו מגוון רחב של החלטות שיווקיות והוצבו יעדים ומטרות, יש צורך לוודא שאותה התוכנית אכן משיגה את מטרותיה – כי אחרת, כל ההשקעה יכולה לרדת לטמיון.
מהסיבה הזאת, חשוב מאוד שהיועץ השיווקי הנבחר, יהיה בעל ניסיון וכחלק מכך, יחזיק ביכולות להתמודד עם אתגרים אשר יכולים לעלות בשטח.
מעבר לכך, הוא חייב להיות בעל גמישות ויכולות יצירתיות, אשר יאפשרו לו לבצע שינויים שונים ב"זמן אמת" (במידה ומתגלה שהתוכנית לא משיגה את מטרתה וכחלק מכך, עולה צורך בהטמעה של אותם השינויים).
ככלל, הדרך עם היועץ השיווקי היא דרך אשר אמורה להיות מותאמת אישית לצרכי העסק, הארגון או החברה – לכן, בהליך בחירת היועץ השיווקי, ההמלצה תהיה לשים דגש על החיבור האישי עם היועץ – כאשר, יש לוודא שמדובר באדם אדיב, שירותי וכזה אשר ניתן לסמוך עליו בידיעה, שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה.

לסיכום

אם אתם זקוקים לשירות ייעוץ שיווקי קיימת חשיבות גבוהה, שלא תתפשרו על פחות מיועץ מנוסה ומקצועי, אשר מחזיק בידע ובכלים המקצועיים המתאימים.

במקום הזה בדיוק, נכנסת לתמונה חברת Marketing Solutions המקצועית והמנוסה אשר אוחזת ברזומה מרשים הכולל מתן ייעוץ למגוון רחב של חברות, ארגונים ועסקים, בסדרי גודל שונים ומענפים שונים במשק.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

דילוג לתוכן