Game Changer

ייעוץ שיווקי

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

ייעוץ שיווקי לעסקים

גם כיום, בעידן הדיגיטלי, לשירות ייעוץ שיווקי יכולה להיות חשיבות גבוהה בהתוויית הדרך של העסק לעבר הצלחה. אז זה אומנם נכון, כי כל בעל עסק יכול לבצע פעולות שיווק בצורה פשוטה בלחיצת כפתור. מכיוון שגם התחרות הינה גדולה, בכדי להתבלט על פני המתחרים, קיימת חשיבות גבוהה שכל עסק, חברה או ארגון, ישקול לעומק את הנושא של קבלת ייעוץ איכותי ומקצועי.

שירות של ייעוץ שיווקי אמור להתמקד במגוון רחב של נושאים ובין היתר: ניהול תקשורת שיווקית, אסטרטגיית שיווק, כתיבת תוכנית שיווקית, ניהול השיווק ועוד..
כמובן, שבכדי לקצור את כל הפירות אותם השירות טומן בחובו – ובראש ובראשונה, את השגת מטרת העל – הגדלת המכירות, קיימת חשיבות גבוהה לבחור בתבונה את היועץ הרלוונטי.

הליך העבודה או ההתנהלות מול היועץ השיווקי אמור להתבסס על מספר שלבים, אשר יכולים להשתנות בין יועץ שיווקי אחד לאחר.

בין השלבים החיוניים בתהליך:

  • פגישת היכרות – מטרתה של פגישה זו היא לאפשר ליועץ להכיר בצורה מעמיקה את העסק, הארגון או החברה, את המבנה הארגוני וכמובן, גם את בעל העסק/ מנכל החברה ואת מטרותיו וציפיותיו מהתהליך המשותף.
  • ניתוח פעילותו השיווקית של העסק ויצירת זהות עסקית וארגונית, קביעת חזון ויצירת בידול – שלב חיוני אשר ישפיע במידה רבה על ההמשך, על בחירת ערוצי הפרסום הרלוונטיים ועל נושאים נוספים, המהווים חלק מהשלב אשר יגיע לאחר מכן – שלב יצירת התוכנית השיווקית.
  • בניית תוכנית שיווקית – בהתבסס על המידע והנתונים אשר נאספו בשלבים הקודמים, ניתן להתקדם לשלב הבא ולבנות תוכנית שיווקית מעמיקה ומקיפה, אשר כוללת: אפיון מוצרים, אפיון לקוחות, אסטרטגיה, הגדרת המטרות והיעדים לעתיד הקרוב והרחוק יותר ועוד..
  • ליווי לאורך יישום התוכנית – אחרי שנבנתה התוכנית השיווקית המתאימה, מגיע הזמן ליישם אותה ובכדי שהיישום יתבצע בצורה המצופה, על היועץ ללוות את הלקוחות שלו לכל אורך השלבים הרלוונטיים.


    אחד הפרמטרים החשובים והמשמעותיים ביותר בייעוץ השיווקי

    נוגע לנושא של הליווי האישי. גם אחרי שהתקבלו מגוון רחב של החלטות שיווקיות והוצבו יעדים ומטרות, יש צורך לוודא שאותה התוכנית אכן משיגה את מטרותיה – כי אחרת, כל ההשקעה יכולה לרדת לטמיון.
    מהסיבה הזאת, חשוב מאוד שהיועץ השיווקי הנבחר, יהיה בעל ניסיון וכחלק מכך, יחזיק ביכולות להתמודד עם אתגרים אשר יכולים לעלות בשטח.
    מעבר לכך, הוא חייב להיות בעל גמישות ויכולות יצירתיות, אשר יאפשרו לו לבצע שינויים שונים ב”זמן אמת” (במידה ומתגלה שהתוכנית לא משיגה את מטרתה וכחלק מכך, עולה צורך בהטמעה של אותם השינויים).
    ככלל, הדרך עם היועץ השיווקי היא דרך אשר אמורה להיות מותאמת אישית לצרכי העסק, הארגון או החברה – לכן, בהליך בחירת היועץ השיווקי, ההמלצה תהיה לשים דגש על החיבור האישי עם היועץ – כאשר, יש לוודא שמדובר באדם אדיב, שירותי וכזה אשר ניתן לסמוך עליו בידיעה, שהוא יודע בדיוק מה הוא עושה.


    לסיכום

    אם אתם זקוקים לשירות ייעוץ שיווקי קיימת חשיבות גבוהה, שלא תתפשרו על פחות מיועץ מנוסה ומקצועי, אשר מחזיק בידע ובכלים המקצועיים המתאימים.

    במקום הזה בדיוק, נכנסת לתמונה חברת גיים צ’יינג’ר מקבוצת marketing solutions המקצועית והמנוסה אשר אוחזת ברזומה מרשים הכולל מתן ייעוץ למגוון רחב של חברות, ארגונים ועסקים, בסדרי גודל שונים ומענפים שונים במשק.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
משוב מלקוחות הוא כלי שימושי עבור כל חברה או ארגון שרוצה לשפר את התפקוד שלו,…
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
יצירת סביבה שבה העובדים באמת נהנים לעבוד היא יותר מסתם עניין של חיזוק מורל; זהו…
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
למרות שדווקא שמירה על צוות ליבה יציב של עובדים איכותיים ידוע בתור אתגר נפוץ שחברות…
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
עם כל השינויים שמתרחשים כיום עקב התפתחויות שונות בשווקים רבים, חברות לואו-טק מוצאות את עצמן…
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
שימוש בטכנולוגיה המודרניות שינה באופן דרמטי את הנוף התפעולי של חברות וארגונים בארץ ובעולם. זה…
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית היא הבסיס עליו בנויה כל חברה או עסק בעולם. ככזו, עליה להוות קרקע…
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
מנכ”לים ובעלי עסקים? מנהלים בכירים בחברות מובילות? זה הזמן לדעת מה באמת יכול להפוך את…
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום,…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
תחום הייעוץ השיווקי מהווה חלק אינטגרלי מתהליכי ליווי עסקי המותאמים ומיועדים לכל סוגי העסקים, בכל…
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
תחום השיווק כולל בתוכו מגוון רחב של ערוצי שיווק באמצעותם בתי העסק השונים יכולים לשווק…
שיפור שירות
שיפור שירות
שיפור שירות לקוחות כלקוחות, כל אחד ואחת מאיתנו, מצפה לקבל את השירות הטוב ביוצר מצד…
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions תחום הייעוץ הארגוני הוא תחום מקצועי העוסק…
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions בעולם העסקי הדינמי והתחרותי, הישרדותו של כל…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר ואולי הכול…
קידום העסק בצורה אסטרטגית
קידום העסק בצורה אסטרטגית
מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת תוכנית עסקית משלכם? אריק יואן הגיע לארה”ב…
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
פיתוח מנהלים
פיתוח מנהלים
המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
מהי אסטרטגיה שיווקית? למי היא נחוצה? סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם…
ליווי מערך המכירות
ליווי מערך המכירות
כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק
מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחת מכירה על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו? אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן