Game Changer

ליווי מערך המכירות

 

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת מומחה לליווי מערך המכירות היא אחת הבחירות הנבונות ביותר שניתן לעשות. כשיש איש מקצוע בעל ניסיון רב שנים בליווי ופיתוח עסקי  לצד הצוות שלך, ניתן למצות את המיטב מכל החוזקות שלך ולהוציא מהצוות שלך יתרונות חדשים. בין אם נדרש לך איש מקצוע עבור ליווי מוקד טלפוני או ייעוץ למוקד מכירות, טווח הפתרונות שהשירות הזה מציע הוא רחב מאוד.

כיצד נדע אילו אפשרויות עומדות לרשותנו ומה חשוב לדעת בתהליך קבלת ההחלטות שלנו? חיברנו עבורך מדריך קצר שיאפשר לך להפיק את המקסימום מהשירות החשוב הזה.

מה כולל ליווי מערך השירות והמכירות על ידי איש מקצוע?

ישנן סיבות רבות להעסיק יועצים למערך המכירות שלך. היצע השירותים הוא מגוון מאוד ועם התאמה נכונה לצרכים ואופי הארגון שלך, ניתן להפיק שלל יתרונות. אלו רק כמה מההיבטים בהם יכול להשתלב יועץ בליווי מערך המכירות.

  • כניסה לשווקים חדשים – איש המקצוע שלך יכול להביא עמו ידע ומיומנות רבה ולסייע לך לגשת לקהלים והשווקים החדשים שלך עם כלים רבים שיאפשרו לך לחתור להצלחה.
  • ביקורות והכשרה – ניתן לבחור אחר איש מקצוע שיעניק ליווי למוקד מכירות. כך יש לרשותך תמיד איש מקצוע שעוקב אחר התנהלות הצוות ומסייע להם לשפר את המיומנויות שלהם. במענה נקודתי ומתמשך ובהדרכות מרוכזות תקופתיות, יהיה לצוות שלך כל מה שנדרש כדי לשפר את הביצועים שלהם.
  • מאפשר לך לנהל – כשיש לך איש מקצוע שאמון על שיפור ביצועי מוקד המכירות שלך ועל ליווי מערך השירות והמכירות באופן כללי, לך יש יותר זמן ופנאי לרקום שיתופי פעולה חדשה, להרחיב את פעילות הארגון ולשמור על מבט העל הנחוץ כל כך כדי לנהל את הארגון ביעילות בכל ההיבטים.
  • הקמת מערך מכירות מאפס – אנשי מקצוע שצברו קילומטראז’ רב בליווי מערך השירות והמכירות מגיעים לרוב עם ידע נרחב ועם חשיבה מחוץ לקופסה. סט הכלים הנרחב שמומחה כזה מביא אתו לארגון חדש יכול לתת לך יתרון רציני בשוק. מגיוס הצוות המנצח והגדרת ובניית תהליכי המכירה הכוללים בניית תסריטי שיחה, הגדרת מדדים ויעדים, ושילוב של הדרכות שוטפות, יש לך מענה מקצועי ורחב היקף שבונה מערך מכירות שפשוט עובד.

כיצד מתבצע ייעוץ למוקד מכירות?

השלב הראשון בכל שירות ליווי ופיתוח מכירות הוא אפיון מדויק של הארגון. היועץ ילמד ויאבחן את הארגון לעומק כדי לזהות, חולשות, אתגרים והזדמנויות במערך המכירות. לאחר בחינת תהליכים קיימים, ניתוח נתונים, ראיון מעמיק עם ההנהלה הבכירה ועם העובדים בשטח כאחד, אוסף היועץ את כלל הממצאים ובונה תוכנית עבור ליווי מערך השירות והמכירות שיספק מענה לכל הדגשים שעלו בשלב האפיון. תהליך האפיון  כולל נוכחות במשרדי ונכסי הארגון, פגישה עם בעלי התפקידים הרלוונטיים והעובדים, ניתוח תהליכי מכירה, שרות, שיווק וניהול, ניתוח דוחות ועיון בשלל חומרים אודות החברה.

לאחר שהיועץ העסקי הבין את אופי פעילות הארגון לעומק, מתחיל שלב ההערכה. כאן, ינסה היועץ לזהות היכן נדרש שינוי ואילו פעולות נדרשות כדי לבצע אותו. בעיות מרכזיות, נקודות תורפה ונקודות חוזק, יתרונות השוק וקהלי היעד הספציפיים וכל הזדמנות אחרת שיזהה היועץ כיצד להגדיל את שורת ההכנסות והרווחים ולקדם את שיפור ביצועי מערך המכירות הם שיעמדו בלב בניית התוכנית של היועץ. כמובן שבשלב הבא, יהיה על היועץ לייעד פתרונות יצירתיים ויעילים לכל אחד מהדגשים הללו. ייתכן, למשל, שלארגון יש מערך שיווק מעולה, אבל מוקד המכירות פשוט לא מצליח לטפל נכון בלידים ולהגיע לסגירה. כאן, ייעוץ למוקד מכירות שיתמקד בתהליך חכם ומדויק יותר המשלב טכניקות מכירה וחתירה לסגירה יהיו יעילות. זוהי הזדמנות חשובה עבור הארגון להגדיל את משאבי השיווק ולהפיק תועלת מצוות המכירות. בשלב זה חשוב שהיועץ ועובדי הארגון ישמרו על תקשורת פתוחה וברורה, כדי לבנות תוכנית ליווי למוקד מכירות שתביא לתוצאות.

כיצד נבחר איש מקצוע עבור ליווי מערך השירות והמכירות?

מציאת איש מקצוע המתמחה בייעוץ למערך מכירות היא משימה לא פשוטה כלל. על היועץ להיות בראש ובראשונה בעל ניסיון מוכח בתחום, בעל תשוקה לעבודתו, מחויבות למצוינות וטביעת עין לפרטים הקטנים ביותר. חשוב לבחור בליווי למערך מכירות מאיש מקצוע המתמחה בענף התעשייה שלך או בעל ניסיון בפתרון בעיות מן הסוג עמן הארגון שלך מתמודד. כמו כן, חשוב לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר. הצלחות עבר מגובות בנתונים הן העתודות הטובות ביותר שלך לקבלת בחירה מושכלת.

האם לאיש המקצוע שלך ניסיון מעשי בליווי ופיתוח מכירות?

מדובר בהיבט חשוב מאין כמוהו, בעיקר בעולם העסקים. איש מקצוע שרק סיים את הלימודים וכבר מגדיר את עצמו תחת הטייטל “יועץ”, עשוי להגיע עם ידע אקדמי אל התפקיד, אבל האם הוא בהכרח יודע כיצד הארגון שלך מתנהל טוב ממך? הסיכויים לכך הם קלושים למדי. כשזה מגיע לפעילות עסקית ובעיקר לאסטרטגיות מכירה, הניסיון בשטח חשוב לא פחות מהידע התיאורטי ולכן, חשוב שנבחר במומחה ייעוץ למוקד מכירות  ולמערך מכירות עם ניסיון מוכח בליווי חברות וארגונים

כיצד נדע שהגיע הזמן לקבל עזרה?

ככל שהארגון שלך נקלע לקשיים בכל הקשור למערך המכירות, אם קיימת ירידה בלתי מוסברת ברווחים, אם איבדת לקוחות קבועים או אם שיעור ההמרה שלך נשאר נמוך, ייתכן מאוד שהגיע הזמן להכניס עין חדשה לארגון שלך. ככל שנבחר באיש מקצוע מיומן ומוכשר שצבר ניסיון רב שנים בליווי מערך השירות והמכירות בענף התעשייה שלך, יהיה באפשרותך לקבל כלים רבים שידחפו את העסק שלך קדימה. לעתים, כל מה שקברניט טוב צריך הוא עוד זוג עיניים. לכן, חשוב שנהיה קשובים לסימנים ונשכיל לזהות מתי הסיוע הזה נדרש.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
החשיבות של איסוף משוב מלקוחות ואיך למקסם את התועלת ממנו
משוב מלקוחות הוא כלי שימושי עבור כל חברה או ארגון שרוצה לשפר את התפקוד שלו,…
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
למה חשוב לגרום לחברה להיות מקום שהעובדים אוהבים לעבוד בו?
יצירת סביבה שבה העובדים באמת נהנים לעבוד היא יותר מסתם עניין של חיזוק מורל; זהו…
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
איך לעודד חדשנות ולמנוע סטגנציה בחברה שצוות העובדים שלה נשאר יציב במשך שנים רבות?
למרות שדווקא שמירה על צוות ליבה יציב של עובדים איכותיים ידוע בתור אתגר נפוץ שחברות…
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
מה יכולות חברות לואו-טק יכולות ללמוד מחברות היי-טק בנוגע להתייעלות?
עם כל השינויים שמתרחשים כיום עקב התפתחויות שונות בשווקים רבים, חברות לואו-טק מוצאות את עצמן…
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
השפעת הטכנולוגיה של המאה ה-21 על זרימת העבודה בחברות וארגונים
שימוש בטכנולוגיה המודרניות שינה באופן דרמטי את הנוף התפעולי של חברות וארגונים בארץ ובעולם. זה…
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית - מהי ואיך לבנות אותה נכון
אסטרטגיה עסקית היא הבסיס עליו בנויה כל חברה או עסק בעולם. ככזו, עליה להוות קרקע…
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
איך ייעוץ עסקי יכול להצמיח את העסק שלכם
מנכ”לים ובעלי עסקים? מנהלים בכירים בחברות מובילות? זה הזמן לדעת מה באמת יכול להפוך את…
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
תחום הביג דאטה שהסעיר את העולם
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום,…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ שיווקי
תחום הייעוץ השיווקי מהווה חלק אינטגרלי מתהליכי ליווי עסקי המותאמים ומיועדים לכל סוגי העסקים, בכל…
ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי לעסקים גם כיום, בעידן הדיגיטלי, לשירות ייעוץ שיווקי יכולה להיות חשיבות גבוהה בהתוויית…
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
מהו תפקידו של יועץ שיווק?
תחום השיווק כולל בתוכו מגוון רחב של ערוצי שיווק באמצעותם בתי העסק השונים יכולים לשווק…
שיפור שירות
שיפור שירות
שיפור שירות לקוחות כלקוחות, כל אחד ואחת מאיתנו, מצפה לקבל את השירות הטוב ביוצר מצד…
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני
יועץ ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions תחום הייעוץ הארגוני הוא תחום מקצועי העוסק…
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני
שינוי ארגוני – Game Changer מקבוצת marketing solutions בעולם העסקי הדינמי והתחרותי, הישרדותו של כל…
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
השירותים הניתנים במסגרת ייעוץ עסקי לעסקים
אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר ואולי הכול…
קידום העסק בצורה אסטרטגית
קידום העסק בצורה אסטרטגית
מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
קורס מכירות להכשרת אנשי מכירות
מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
תוכנית עסקית משלכם: כל השאלות
מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת תוכנית עסקית משלכם? אריק יואן הגיע לארה”ב…
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח - המרכיבים האסטרטגיים בתהליך המכירה
איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
פיתוח מנהלים
פיתוח מנהלים
המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
כיצד לבנות אסטרטגיה מנצחת?
מהי אסטרטגיה שיווקית? למי היא נחוצה? סביבת העסקים התחרותית והדינמית, מחייבת את בעלי העסקים שביניכם…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה
מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות של העסק
מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה
על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחה מכירות - כללים עשה ואל תעשה
תסריט שיחת מכירה על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד…
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
יחס המרה - איך מחשבים וכיצד ניתן לשפר אותו?
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו? אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן