ליווי וייעוץ מכירות

 

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת מומחה לליווי מערך המכירות היא אחת הבחירות הנבונות ביותר שניתן לעשות. כשיש איש מקצוע בעל ניסיון רב שנים בליווי ופיתוח מכירות לצד הצוות שלך, ניתן למצות את המיטב מכל החוזקות שלך ולהוציא מהצוות שלך יתרונות חדשים. בין אם נדרש לך איש מקצוע עבור ליווי מוקד טלפוני או ייעוץ למוקד מכירות, טווח הפתרונות שהשירות הזה מציע הוא רחב מאוד.

כיצד נדע אילו אפשרויות עומדות לרשותנו ומה חשוב לדעת בתהליך קבלת ההחלטות שלנו? חיברנו עבורך מדריך קצר שיאפשר לך להפיק את המקסימום מהשירות החשוב הזה.

מה כולל ליווי מערך השירות והמכירות על ידי איש מקצוע?

ישנן סיבות רבות להעסיק יועצים למערך המכירות שלך. היצע השירותים הוא מגוון מאוד ועם התאמה נכונה לצרכים ואופי הארגון שלך, ניתן להפיק שלל יתרונות. אלו רק כמה מההיבטים בהם יכול להשתלב יועץ בליווי מערך המכירות.

  • כניסה לשווקים חדשים – איש המקצוע שלך יכול להביא עמו ידע ומיומנות רבה ולסייע לך לגשת לקהלים והשווקים החדשים שלך עם כלים רבים שיאפשרו לך לחתור להצלחה.
  • ביקורות והכשרה – ניתן לבחור אחר איש מקצוע שיעניק ליווי למוקד מכירות. כך יש לרשותך תמיד איש מקצוע שעוקב אחר התנהלות הצוות ומסייע להם לשפר את המיומנויות שלהם. במענה נקודתי ומתמשך ובהדרכות מרוכזות תקופתיות, יהיה לצוות שלך כל מה שנדרש כדי לשפר את הביצועים שלהם.
  • מאפשר לך לנהל – כשיש לך איש מקצוע שאמון על שיפור ביצועי מוקד המכירות שלך ועל ליווי מערך השירות והמכירות באופן כללי, לך יש יותר זמן ופנאי לרקום שיתופי פעולה חדשה, להרחיב את פעילות הארגון ולשמור על מבט העל הנחוץ כל כך כדי לנהל את הארגון ביעילות בכל ההיבטים.
  • הקמת מערך מכירות מאפס – אנשי מקצוע שצברו קילומטראז' רב בליווי מערך השירות והמכירות מגיעים לרוב עם ידע נרחב ועם חשיבה מחוץ לקופסה. סט הכלים הנרחב שמומחה כזה מביא אתו לארגון חדש יכול לתת לך יתרון רציני בשוק. מגיוס הצוות המנצח והגדרת ובניית תהליכי המכירה הכוללים בניית תסריטי שיחה, הגדרת מדדים ויעדים, ושילוב של הדרכות שוטפות, יש לך מענה מקצועי ורחב היקף שבונה מערך מכירות שפשוט עובד.

כיצד מתבצע ייעוץ למוקד מכירות?

השלב הראשון בכל שירות ליווי ופיתוח מכירות הוא אפיון מדויק של הארגון. היועץ ילמד ויאבחן את הארגון לעומק כדי לזהות, חולשות, אתגרים והזדמנויות במערך המכירות. לאחר בחינת תהליכים קיימים, ניתוח נתונים, ראיון מעמיק עם ההנהלה הבכירה ועם העובדים בשטח כאחד, אוסף היועץ את כלל הממצאים ובונה תוכנית עבור ליווי מערך השירות והמכירות שיספק מענה לכל הדגשים שעלו בשלב האפיון. תהליך האפיון  כולל נוכחות במשרדי ונכסי הארגון, פגישה עם בעלי התפקידים הרלוונטיים והעובדים, ניתוח תהליכי מכירה, שרות, שיווק וניהול, ניתוח דוחות ועיון בשלל חומרים אודות החברה.

לאחר שהיועץ העסקי הבין את אופי פעילות הארגון לעומק, מתחיל שלב ההערכה. כאן, ינסה היועץ לזהות היכן נדרש שינוי ואילו פעולות נדרשות כדי לבצע אותו. בעיות מרכזיות, נקודות תורפה ונקודות חוזק, יתרונות השוק וקהלי היעד הספציפיים וכל הזדמנות אחרת שיזהה היועץ כיצד להגדיל את שורת ההכנסות והרווחים ולקדם את שיפור ביצועי מערך המכירות הם שיעמדו בלב בניית התוכנית של היועץ. כמובן שבשלב הבא, יהיה על היועץ לייעד פתרונות יצירתיים ויעילים לכל אחד מהדגשים הללו. ייתכן, למשל, שלארגון יש מערך שיווק מעולה, אבל מוקד המכירות פשוט לא מצליח לטפל נכון בלידים ולהגיע לסגירה. כאן, ייעוץ למוקד מכירות שיתמקד בתהליך חכם ומדויק יותר המשלב טכניקות מכירה וחתירה לסגירה יהיו יעילות. זוהי הזדמנות חשובה עבור הארגון להגדיל את משאבי השיווק ולהפיק תועלת מצוות המכירות. בשלב זה חשוב שהיועץ ועובדי הארגון ישמרו על תקשורת פתוחה וברורה, כדי לבנות תוכנית ליווי למוקד מכירות שתביא לתוצאות.

כיצד נבחר איש מקצוע עבור ליווי מערך השירות והמכירות?

מציאת איש מקצוע המתמחה בייעוץ למערך מכירות היא משימה לא פשוטה כלל. על היועץ להיות בראש ובראשונה בעל ניסיון מוכח בתחום, בעל תשוקה לעבודתו, מחויבות למצוינות וטביעת עין לפרטים הקטנים ביותר. חשוב לבחור בליווי למערך מכירות מאיש מקצוע המתמחה בענף התעשייה שלך או בעל ניסיון בפתרון בעיות מן הסוג עמן הארגון שלך מתמודד. כמו כן, חשוב לקבל המלצות וחוות דעת מלקוחות עבר. הצלחות עבר מגובות בנתונים הן העתודות הטובות ביותר שלך לקבלת בחירה מושכלת.

האם לאיש המקצוע שלך ניסיון מעשי בליווי ופיתוח מכירות?

מדובר בהיבט חשוב מאין כמוהו, בעיקר בעולם העסקים. איש מקצוע שרק סיים את הלימודים וכבר מגדיר את עצמו תחת הטייטל "יועץ", עשוי להגיע עם ידע אקדמי אל התפקיד, אבל האם הוא בהכרח יודע כיצד הארגון שלך מתנהל טוב ממך? הסיכויים לכך הם קלושים למדי. כשזה מגיע לפעילות עסקית ובעיקר לאסטרטגיות מכירה, הניסיון בשטח חשוב לא פחות מהידע התיאורטי ולכן, חשוב שנבחר במומחה ייעוץ למוקד מכירות  ולמערך מכירות עם ניסיון מוכח בליווי חברות וארגונים 

כיצד נדע שהגיע הזמן לקבל עזרה?

ככל שהארגון שלך נקלע לקשיים בכל הקשור למערך המכירות, אם קיימת ירידה בלתי מוסברת ברווחים, אם איבדת לקוחות קבועים או אם שיעור ההמרה שלך נשאר נמוך, ייתכן מאוד שהגיע הזמן להכניס עין חדשה לארגון שלך. ככל שנבחר באיש מקצוע מיומן ומוכשר שצבר ניסיון רב שנים בליווי מערך השירות והמכירות בענף התעשייה שלך, יהיה באפשרותך לקבל כלים רבים שידחפו את העסק שלך קדימה. לעתים, כל מה שקברניט טוב צריך הוא עוד זוג עיניים. לכן, חשוב שנהיה קשובים לסימנים ונשכיל לזהות מתי הסיוע הזה נדרש.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

מי לא רוצה לידים יותר איכותיים?

כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים לגרום לליד להיות…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן