איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנות-מכירה
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY. זו תקופה שהצרכנים והלקוחות מחכים בכיליון עיניים לבצע רכישות בהתאם להצעות בשוק. 

רוב הארגונים והחברות מודעים לפוטנציאל כוח המכירה הגבוה ולא יכולים לעמוד מנגד ולא לעשות דבר. זו הזדמנות מצוינת להגדיל מכירות ולא רק באון ליין.

אז מה צריך לעשות נכון בשביל להגדיל את המכירות בהזדמנות של BLACK FRIDAY?

  1. ראשית, הבינו והכילו את האירוע כהזדמנות ייחודית להגדיל את המכירות ולתת בוסט בעמידה ביעד השנתי לקראת סוף שנה.
  2. הגדירו את משך זמן תקופת הפעילות החל מהיום ועד סוף החודש (בלאק פריידי כבר לא יום אחד, לפחות שבוע ימים)
  3. תצעקו פנימה – כנסו את מחלקת המכירות שלכם ובשרו להם על המהלך, ציידו אותם בכל הכלים, הדגישו את חשיבות הזמן, המאמץ, מחויבות ועמידה ביעדים. במקביל תקשרו לכלל הגורמים והממשקים בארגון על המהלך ועל ההתגייסות הנדרשת מכולם לטובת ההצלחה.
  4. תצעקו החוצה– מקדו חשיפה לפעילות במגוון ערוצי מדיה ורשתות חברתית: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, אתר הבית, דוורים ועוד. השתמשו בקרייאטיב מזמין, גרמו לקהל המתעניינים ליצור עמכם קשר כאן ועכשיו. השקיעו בפרסום בקמפיינים ממומנים. השיווק והפרסום שלכם חייב להתרכז בשלב הזה רק בפעילות הנוכחית. 
  5. הגדירו את הפעילות הנדרשת – הנחות, מבצעים, תשלומים, באנדלים ועוד
  6. הגדירו את הגבול המינימום התחתון שלכם במחיר, רווחיות, תשלומים, תנאים, אחריות ועוד
  7. חשבו קצת אחרת מהמתחרים שלכם ונסו דווקא עכשיו להעניק ערך מוסף ייחודי או מספר ערכים מעבר למחיר ולמה שהענקתם עד כה בשוטף ( אחריות, שירות מותאם אישי….)
  8. הגדירו יעדי מכירות חדשים לפרק זמן הפעילות נ”ל, היעדים חייבים להיות גבוהים בעשרות אחוזים ויותר בהתאם לכמות המשאבים שאתם מקצים. מצד שני – אל תגדירו יעד דמיוני
  9. הגדירו גם את הדרך כיעדים איכותיים בפעילות ( כמות שיחות ,כמות לידים, כמות פגישות, כמות הצעות….)
  10. מקסמו את המשאב האנושי בתקופת הפעילות, האריכו את שעות הפעילות של אנשי ונציגי המכירות שלכם, אתם צריכים כמה שיותר ידיים עובדות. ודאו שיש לכולם תעסוקה!
  11. קבעו כבר עכשיו 2 מרתוני מכירות ימים שלמים שבו כלל הארגון מתגייס לטובת הפעילות, כולם מוכרים באווירה חגיגית.
  12. נהלו את הפעילות כפעילות מבצעית עם פתיחת יום מרוכזת לצוות המכירות וסגירת יום מולו, השתמשו בדוחות ומספרים ונסו ליצור מעורבות, אנרגיה ודריכות גבוהה מצד העוסקים במכירה כל הזמן.
  13. שלבו בנוסף תחרות אישית ותגמול עמידה ביעד קבוצתי – התגמולים יכולים להיות בצורת מענק כספי, או כל פרס אחר.
  14. לקוחות פוטנציאלים צריכים להבין שהפעילות מוגבלת בזמן עד סוף החודש ומי שלא רוכש עכשיו מפספס בגדול, יש להדגיש זאת מול הלקוח יותר מפעם אחת בשיחה  : “חבל שתפספס”, ” הזדמנות שלא תחזור” , ” יש פה הנחה והצעה יוצאת דופן…..”  ועוד 

        נחרצות ודחיפות בשיחות הללו הן המרכיבים העיקריים.

  1. זו ההזדמנות מצוינת עבורכם לגעת מחדש בכל הלקוחות הפוטנציאלים שנפסלו בעבר מסיבות של מחיר ולפנות אליהם שוב בהצעת ערך ומחיר – אלו שיחות קצרות של כן /לא, אין צורך להשקיע פה יותר מדי מאמץ ומשאבים
  2. מומלץ גם לפנות לכל מי שנמצא במעקב חודשי קדימה מכל סיבה שהיא, גם אלו שיחות קצרות של כן /לא.
  3. זו הזדמנות מצוינת לשדרוג השכר החודשי של אנשי המכירות – מנפו זאת מולם!
  4. נסו להגדיל הפניות של לקוחות קיימים. מחקרים מצביעים כי דווקא בתקופת פעילות זו אנשים אוהבים לשתף ולהפנות הרבה יותר מכל תקופה אחרת.
  5. נגישות – ודאו מקסימום נגישות בכל אמצי המדיה: אתר, בוט, ווטסאפ, רשתות חברתיות… ודאו גם שאתם משתמשים במספר ערוצי מכירה  במקביל: טלפוני, ישיר, נקודות מכירה, און ליין, משולב.
  6. הזמן – חזרו ללקוחות מתעניינים כמה שיותר מהר . זכרו – אתם לא לבד בתקופה הזו, אתם מתמודדים מול מתחרים ישירים שלכם ומול מתחרים על כספו של הלקוח. 
  7. אל תשכחו להעניק תמיכה מהירה ומלאה לאחר המכירה, העניקו חווית לקוח ושירות מקסימלית עם טעם של עוד.

          

           בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן