Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

איך להעצים ולהגדיל מכירות בבלאק פריידי

הזדמנות-מכירה
 

הזדמנויות יש לקחת ולנצל עד תום, בייחוד בתקופה הנוכחית, חודש נובמבר ובו מבצעי BLACK FRIDAY. זו תקופה שהצרכנים והלקוחות מחכים בכליון עיניים לבצע רכישות בהתאם להצעות בשוק. 

רוב הארגונים והחברות מודעים לפוטנצאל כוח המכירה הגבוה ולא יכולים לעמוד מנגד ולא לעשות דבר. זו הזדמנות מצוינת להגדיל מכירות ולא רק באון ליין.

אז מה צריך לעשות נכון בשביל להגדיל את המכירות בהזדמנות של BLACK FRIDAY?

  1. ראשית, הבינו והכילו את האירוע כהזדמנות ייחודית להגדיל את המכירות ולתת בוסט בעמידה ביעד השנתי לקראת סוף שנה.
  2. הגדירו את משך זמן תקופת הפעילות החל מהיום ועד סוף החודש (בלאק פריידי כבר לא יום אחד, לפחות שבוע ימים)
  3. תצעקו פנימה – כנסו את מחלקת המכירות שלכם ובשרו להם על המהלך, ציידו אותם בכל הכלים, הדגישו את חשיבות הזמן, המאמץ, מחויבות ועמידה ביעדים. במקביל תקשרו לכלל הגורמים והממשקים בארגון על המהלך ועל ההתגייסות הנדרשת מכולם לטובת ההצלחה.
  4. תצעקו החוצה– מקדו חשיפה לפעילות במגוון ערוצי מדיה ורשתות חברתית: פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, אתר הבית, דוורים ועוד. השתמשו בקרייאטיב מזמין, גרמו לקהל המתעניינים ליצור עמכם קשר כאן ועכשיו. השקיעו בפרסום בקמפיינים ממומנים. השיווק והפרסום שלכם חייב להתרכז בשלב הזה רק בפעילות הנוכחית. 
  5. הגדירו את הפעילות הנדרשת – הנחות, מבצעים, תשלומים, באנדלים ועוד
  6. הגדירו את הגבול המינימום התחתון שלכם במחיר, רווחיות, תשלומים, תנאים, אחריות ועוד
  7. חשבו קצת אחרת מהמתחרים שלכם ונסו דווקא עכשיו להעניק ערך מוסף ייחודי או מספר ערכים מעבר למחיר ולמה שהענקתם עד כה בשוטף ( אחריות, שירות מותאם אישי….)
  8. הגדירו יעדי מכירות חדשים לפרק זמן הפעילות נ"ל, היעדים חייבים להיות גבוהים בעשרות אחוזים ויותר בהתאם לכמות המשאבים שאתם מקצים. מצד שני – אל תגדירו יעד דמיוני
  9. הגדירו גם את הדרך כיעדים איכותיים בפעילות ( כמות שיחות ,כמות לידים, כמות פגישות, כמות הצעות….)
  10. מקסמו את המשאב האנושי בתקופת הפעילות, האריכו את שעות הפעילות של אנשי ונציגי המכירות שלכם, אתם צריכים כמה שיותר ידיים עובדות. ודאו שיש לכולם תעסוקה!
  11. קבעו כבר עכשיו 2 מרתוני מכירות ימים שלמים שבו כלל הארגון מתגייס לטובת הפעילות, כולם מוכרים באווירה חגיגית.
  12. נהלו את הפעילות כפעילות מבצעית עם פתיחת יום מרוכזת לצוות המכירות וסגירת יום מולו, השתמשו בדוחות ומספרים ונסו ליצור מעורבות, אנרגיה ודריכות גבוהה מצד העוסקים במכירה כל הזמן.
  13. שלבו בנוסף תחרות אישית ותגמול עמידה ביעד קבוצתי – התגמולים יכולים להיות בצורת מענק כספי, או כל פרס אחר.
  14. לקוחות פוטנציאלים צריכים להבין שהפעילות מוגבלת בזמן עד סוף החודש ומי שלא רוכש עכשיו מפספס בגדול, יש להדגיש זאת מול הלקוח יותר מפעם אחת בשיחה  : "חבל שתפספס", " הזדמנות שלא תחזור" , " יש פה הנחה והצעה יוצאת דופן….."  ועוד 

        נחרצות ודחיפות בשיחות הללו הן המרכיבים העיקריים.

  1. זו ההזדמנות מצוינת עבורכם לגעת מחדש בכל הלקוחות הפוטנציאלים שנפסלו בעבר מסיבות של מחיר ולפנות אליהם שוב בהצעת ערך ומחיר – אלו שיחות קצרות של כן /לא, אין צורך להשקיע פה יותר מדי מאמץ ומשאבים
  2. מומלץ גם לפנות לכל מי שנמצא במעקב חודשי קדימה מכל סיבה שהיא, גם אלו שיחות קצרות של כן /לא.
  3. זו הזדמנות מצוינת לשדרוג השכר החודשי של אנשי המכירות – מנפו זאת מולם!
  4. נסו להגדיל הפניות של לקוחות קיימים. מחקרים מצביעים כי דווקא בתקופת פעילות זו אנשים אוהבים לשתף ולהפנות הרבה יותר מכל תקופה אחרת.
  5. נגישות – ודאו מקסימום נגישות בכל אמצי המדיה: אתר, בוט, ווטסאפ, רשתות חברתיות… ודאו גם שאתם משתמשים במספר ערוצי מכירה  במקביל: טלפוני, ישיר, נקודות מכירה, און ליין, משולב.
  6. הזמן – חזרו ללקוחות מתעניינים כמה שיותר מהר . זכרו – אתם לא לבד בתקופה הזו, אתם מתמודדים מול מתחרים ישירים שלכם ומול מתחרים על כספו של הלקוח. 
  7. אל תשכחו להעניק תמיכה מהירה ומלאה לאחר המכירה, העניקו חווית לקוח ושירות מקסימלית עם טעם של עוד.

          

           בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
אסטרטגיית לקוחות קיימים

אסטרטגיית לקוחות קיימים

אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות הקיימים שלכם. לקוחות קיימים מהווים גורם משמעותי בצמיחה…

מזל טוב ליום הולדתך!

מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.למי שפספס להלן…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול

בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את הדגשים הכי חשובים לניהול מיטבי על כל היבטיו.מומלץ…
תכנית עבודה - חלק 2

תכנית עבודה - חלק 2

בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית ,הדגשים הראשוניים החשובים וכמובן את הנושאים "האיזוטרים" שחייבים…
תכנית עבודה - חלק 1

תכנית עבודה - חלק 1

אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק תכנית העבודה שלכם לשנה הקרובה  על מנת להגיע…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים

אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק התהליכים המקצועיים, ללא מעט מנהלים יש קושי להגדיר…
שיפור ביצועי מכירות B2B

שיפור ביצועי מכירות B2B

מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ? בסקר בלתי תלוי שערכנו בשנת 2022 בקרב 160…
איך להגדיל מכירות בעסק

איך להגדיל מכירות בעסק

גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא תקציב שיווק אם היינו אומרים לכם "מחר בבוקר…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים

המתכון להצלחה בעסקים קטנים

גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה עסקית בקרב עסקים קטנים אם גם אתם מנהלים…
איך להגדיל את המכירות בעסק?

איך להגדיל את המכירות בעסק?

בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח עסקי, לשפר ביצועים ולהגדיל את כמות ההכנסות ומספר…
תהליכים פנים ארגונים מקדמים

תהליכים פנים ארגונים מקדמים

אחת השאלות המעניינות בקרב לא מעט מהלקוחות שלנו היא – עד כמה התהליכים הפנים ארגונים…
כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

כמה כסף הWhatsApp שלכם עשוי להוסיף לכם בשורת ההכנסות?

מיטל הדר ממרקטינג סולושנס משתפת אותך בנתונים חשובים וטיפים אסטרטגיים לשימוש בWhatsApp כמקור ליצירת גידול…
דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM? אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים…
האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

האם מערכת תפתור לכם את הבעיה

כמו בכל חברה עסקית דינמית , התהליכים אצלכם בארגון משתנים ומתעדכנים כל הזמן בין אם…
שינוי קיצוני במכירות

שינוי קיצוני במכירות

אחת התופעות היותר מפחידות מנהלי מכירות ושאנו נתקלים בה מעת לעת במערכי מכירות בארגונים וחברות…
כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

כיצד להגדיל יחס המרה מלידים באיכות נמוכה?

לא נמאס לכם לבזבז סכומים ותקציבים עצומים על ערוצי שיווק שבקושי ממירים לכם? אחד האתגרים…
וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

וובינר הסינרגיה בין השיווק למכירות

לקבלת המצגת – לחץ כאן! לקבלת המצגת – לחץ כאן! כותב המאמר : אסף הדר
חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

חווית שירות - מערכת היחסים בין העסק ללקוח

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל  הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

ניהול קשרי לקוחות באמצעות מערכת CRM

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
כיצד לבנות מסע לקוח

כיצד לבנות מסע לקוח

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון. למעשה, זהו תרשים…
מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

מתי אתם לא צריכים למכור למרות יעדי מכירות?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
ניהול עובדים

ניהול עובדים

שיטות ניהול עובדים רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן…
הנעת עובדים

הנעת עובדים

הנעת עובדים בארגון אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים…
לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

לידים איכותיים - הדרך לגיוס והשגת לידים רלוונטיים

יצירת לידים איכותיים כל חברה או ארגון באשר הוא משווע ללידים איכותיים. כיצד אנחנו יכולים…
שיווק תוכן

שיווק תוכן

תוכן שיווקי לעסק סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן בשנים האחרונות כולם הבינו…
ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

ניהול מכירות ברבעון האחרון - BOOST הכרחי בכל ארגון

אחד האתגרים הגדולים של חברות וארגונים הוא לעמוד ואף לעבור את היעד המכירות/הכנסות השנתי שהוגדר…
דילוג לתוכן