Game Changer

טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות וארגונים עסקיים, זה הטיימינג  המושלם  עבורם לייצר בוסט מכירות לקראת סוף שנה. החשיפה של הנחות גדולות ומבצעים יכולים להניע מכירות בצורה משמעותית, אך רק אם עושים את זה נכון.

הנה כמה טיפים מעשיים שיכולים לעזור לכם למקסם את התוצאות.

1. תכנון מוקדם – כי זה לא קורה ביום אחד

כדי להצליח BLACK FRIDAY, לא מספיק רק להוריד מחירים ביום המבצע. מדובר בתהליך שמתחיל הרבה קודם. אתם צריכים לתכנן – לבחור את מוצרי ההנחה ורמת ההנחה, לחשוב על דרכי שיווק ולקבוע את אסטרטגיית המחירים. בנוסף תוודאו שיש לכם מספיק מלאי מהמוצר (אם הוא מוצר פיזי). אם אתם מוכרים דרך אתר אינטרנט, אתם חייבים לוודא שהאתר שלכם ערוך לכמויות גבוהות של גולשים ופעולות. אל תחכו לדקה ה-90. תכנון הוא המפתח להצלחה.

2. הצעות שווה ומותאמות – לא כל אחד אוהב את אותו הדבר

הלקוחות מצפים לקבל הצעות המותאמות להם אישית. השתמשו בנתוני הדאטה מהעבר, מה שהלקוחות קנו בעבר. הצעות מותאמות אישית לא רק מגבירות את הסיכוי לסגירת עסקה, אלא מייצרות גם חווית קנייה הרבה יותר אטרקטיבית.

הציעו מבצעים שווים: הנחות, מתנות, חבילות משתלמות – תנו ללקוחות סיבה אמיתית לבוא אליכם. אבל זכרו, מבצע טוב חייב להיות גם רווחי עבורכם.

3. שיווק חכם – הרבה לפני שהמבצע מתחיל

חשוב להפעיל קמפיינים שיווקיים כבר לפני תחילת המבצע, כדי להרגיש את הבאז ולהגביר את הציפייה בקרב הלקוחות. השתמשו ברשתות החברתיות, במיילים, במודעות ממומנות כדי להציג ולהכיר ללקוחות את המבצעים הקרובים. הכינו את הקבל שלכם מבעוד מועד לרכישה המתקרבת.

אם אתם פונים ללקוחות דרך רשתות חברתיות, השתמשו בתוכן שמושך תשומת לב – תמונות, סרטונים, וסיפורים שממחישים את היתרונות והייחודיות של המבצע שלכם. אל תשכחו לכלול קריאה לפעולה ברורה (למשל: “הירשמו עכשיו ותהנו מהנחה בלעדית”).

4. חוויית לקוח – כי לא הכל על המחיר

שלבו מעבר להצעת מכר ייחודית גם חוויית קנייה ייחודית. אם אתם מוכרים און ליין חשוב לוודא שהאתר שלכם ערוך לכך, שאין בעיות עם תהליך הרכישה וקיימת תמיכת לקוחות. אם זה טלפוני – ודאו זמינות גבוהה  וציידו את נציגי המכירות בכל הכלים להתמודדות עם מכירות מהירות. שיחה עם נציג בצ’אט או מענה מהיר לשאלות יכול להעלות את שביעות הרצון של הלקוח, ובסופו של דבר גם את המכירות.

5. הגברת הנראות –  היו בכל מקום

התחרות בתקופת BLACK FRIDAY חזקה מאוד וכל חברה מתחרה על תשומת הלב של הלקוח, לכן חשוב שתהיו שם, לפני כולם. שיווק ברשתות חברתיות ובמיילים הוא רק חלק מהעניין. חשבו על איך אתם יכולים להציג את עצמכם בצורה יצירתית ומרשימה. היו שונים וחדשניים במיתוג ובצורת הצגת המבצע. אתם חייבים לייצר WOWO

6. לוגיסטיקה – חשוב לא פחות מההנחות

הלקוחות היום מצפים לקבל את המוצרים במהירות, ואם המשלוחים שלכם יהיו איטיים ולא יעילים, זה יכול לפגוע לכם בשביעות הרצון. ודאו שהלוגיסטיקה שלכם ערוכה ומוכנה לאספקה מיידית. אם יש לכם אפשרות להציע משלוח חינם או שירות משלוחים מהיר, זה בהחלט ישדרג את ההצעה וימשוך לקוחות. היו מוכנים לטפל בכמויות גבוהות של הזמנות, וודאו שיש לכם צוות תומך שמסוגל להתמודד עם הצורך בהפצה ובמעקב אחר הזמנות.

7. הצעות בלעדיות – הלקוחות אוהבים את זה

היכולת להציע משהו שייחודי רק בזמן המבצע היא עוד דרך ליצור עניין ולהגביר את קצב הרכישות. קופונים, הנחות נוספות על רכישות עתידיות או הצעות בלעדיות שמגיעות רק בשעות מסוימות – כל אלה גורמים ללקוחות להרגיש שההצעה מוגבלת ושהם לא רוצים להחמיץ אותה. חישבו איך אתם יכולים להפעיל את תחושת הדחיפות הזו בצורה חכמה, זה יכול להיות על ידי הנחות מוגבלות בזמן או מוצרים במחיר מוזל בכמות מוגבלת.

8. אנשי המכירות

רתמו אותם, הגדירו יעדים מאתגרים ( צוותים ופרטניים) המשלבים תגמול מפצה, גייסו ואיישו מקסימום כ”א, אל תחסכו פה. 

הכינו את צוות העובדים, ודאו שהם בקיאים בפעילות המבצעית שלכם, מוכנים לענות על כל שאלה, ובעיקר – מספקים חווית קנייה בלתי נשכחת.

9. נהלו ומדדו הכל:

אחרי שהאבק שוקע, בדקו את התוצאות. מה עבד טוב? מה פחות? תנו לעצמכם מחמאות על ההצלחות ותלמדו מהטעויות.

אז מה אתם אומרים? מוכנים לשבור שיאים BLACK FRIDAY?

 בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן