חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד

אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם,

בניהול המודרני והעכשווי יש מקום ודגש לחיזוק הקשר עם העובד באופן שוטף. מחקרים מובלים בשנים האחרונות ובדגש אחרי תקופת הקורונה, מאוששים שטיב הקשר בין מנהלים לכפופים משפיע ומגדיל את התפוקה של העובדים בעשרות אחוזים לאורך זמן.

נשמח לשתף אתכם בניסיון שלנו במאות חברות וארגונים בהצלחות להטמיע תרבות של חיזוק קשר ומערכות יחסים בתוך הארגון כחלק בלתי נפרד מתרבות שיפור הביצועים

  1. תקשורת פתוחה ושקופה
  •  קיימו פגישות צוות שבועיות או דו-שבועיות כדי לעדכן את העובדים על התקדמות משימות/פרויקטים, לשמוע את דעתם ולפתור בעיות בזמן אמת. בפגישות אלו, חשוב לתת לכל עובד הזדמנות לדבר ולהביע את דעתו. זה לא חייב להיות ארוך.
  • עודדו את העובדים לפנות אליכם בכל שאלה או בעיה, אמצו מדיניות של דלת פתוחה, גם אם זה מחוץ לשעות העבודה הרשמיות. זה יוצר תחושת ביטחון זמינות ותמיכה.
  • ספקו משוב בונה ומחזק באופן קבוע, לא רק בזמן הערכות תקופתיות. משוב מידי על ביצועים יכול לעזור לעובדים להשתפר ולחוש מוערכים.
  1. הכרה והערכה
  • : ציינו והעריכו את ההישגים של העובדים שלכם בפומבי ובאופן אישי. שלחו מיילים ברמה צוותית עם שבחים לעובדים מצטיינים, העניקו תעודות הוקרה ואף פרסים.
  • העניקו בונוסים או פרסים לעובדים מצטיינים – זה יכול לכלול בונוסים כספיים, ימי חופשה נוספים, סופי שבוע, כרטיסי מתנה ועוד.
  • חגגו הצלחות והישגים של הצוות כולו. זה יכול לכלול מסיבות, ארוחות חגיגיות, או פעילויות חברתיות
  1. פיתוח מקצועי ואישי
  • ספקו לעובדים מגוון הזדמנויות להשתתף בהכשרות מקצועיות, סדנאות, וקורסים . זה יכול לכלול הכשרות פנימיות או חיצוניות בתחומים רלוונטיים.
  • הציגו לעובדים מסלולי קידום בתוך הארגון. ערכו שיחות אישיות עם כל עובד כדי להבין את שאיפותיו המקצועיות ואף עזרו לו לבנות תוכנית פיתוח אישית.
  • הטמיעו תוכניות מנטורינג שבהן עובדים מנוסים יכולים להדריך ולתמוך בעובדים חדשים. זה יכול לעזור לעובדים להרגיש מוערכים ומחוברים לארגון.
  1. סביבת עבודה חיובית
  • עודדו את העובדים לשמור על איזון בין העבודה לחייהם הפרטיים על ידי מתן גמישות מסוימת בשעות העבודה, אפשרות לעבודה מרחוק מעת לעת, ותמיכה בצרכים אישיים ומשפחתיים, במיוחד בתקופות עומס.
  1. מעורבות בתהליכי קבלת החלטות
  • שתפו את העובדים בתהליכי קבלת החלטות, במיוחד כאשר מדובר בהחלטות שמשפיעות עליהם ישירות.
  • עודדו את העובדים להביע דעות ורעיונות חדשים. זה יכול לכלול פגישות סיעור מוחות קבוצתי או אישי, תיבות רעיונות, אופציות מקוונות.
  • הכירו בתרומות של העובדים לתהליכי קבלת החלטות והראו להם שהרעיונות שלהם נלקחים ומיושמים.
  • היו רגישים לצרכים האישיים של העובדים וספקו להם תמיכה כאשר הם זקוקים לה. זה יכול לכלול ימי חופשה נוספים, תמיכה במצבים אישיים, או הפניה לשירותי תמיכה מקצועיים.
  1. ניהול אישי
  • הקשיבו לעובדים שלכם והראו  להם שאתה מעריכים את דעתם על ידי מתן תשומת לב מלאה בזמן השיחות, שאלת שאלות מעמיקות, והבעת אמפתיה.
  • היו זמינים לעזור בפתרון בעיות אישיות ומקצועיות שכאשר הם זקוקים לעזרה. זה יכול לכלול תמיכה במציאת פתרונות לבעיות בעבודה או מתן עזרה במצבים אישיים מורכבים.
  1. בניית אמון
  • היו כנים ושקופים עם העובדים שלכם. שתפו אותם במידע רלוונטי והסבירו מה עומד מאחורי החלטות ניהוליות ככל שניתן.
  •  הקפידו לעמוד בהבטחות שלכם וודאו שאתם מקיימים אותן.
  • הראו לעובדים שאתם סומכים עליהם ועל יכולותיהם. העניקו להם  אחריות וסמכות לבצע את עבודתם בצורה הטובה ביותר.
  • הראו לעובדים שאתם אכפתיים כלפיהם לא רק כעובדים אלא גם כאנשים. שאלו לשלומם, התעניינו בחייהם האישיים מתוך מקום אמיתי והביעו תמיכה במצבים קשים. הביעו אמון ביכולותיהם.
  1. דוגמה אישית
  • הוו דוגמה אישית לעובדים שלכם בהתנהלות מקצועית. זה כולל עמידה בזמנים, שמירה על ערכי הארגון, והתנהלות אתית.

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן