BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי והאחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות האמיתית לצמצם פערים ולעמוד ביעדים שהוגדרו.

בכדי שזה יקרה יש צורך לייצר BOOST מכירות, משהו שונה, התנהלות אחרת ברמת המיקוד וברמת פעילות המכירות.

אז מה צריך לעשות?

 סיכמנו עבורכם את הפעולות העיקריות שאנו מובילים בקרב קהל הלקוחות שלנו ושעזרו להם לצמצם ולסגור פערים.

עיקרי המפתחות לרבעון אחרון של תוצאות שיא:

  • הבנה שהרבעון הרביעי שונה באופיו ובפעולותיו מהרבעונים קודמים – התנהלות שונה, מספרים שונים, תהליכים שונים, מנטליות מכירות שונה. יצירת שיח ייעודי תוך רתימת ושילוב העובדים אפילו באמצעות אירוע השקה.
  • מיפוי של הפערים והבנה של המספרים החסרים: לקוחות, הכנסות ( גם בדרך –הצעות מחיר, פגישות, לידים, הזדמנויות…).
  • צורך מידי בתכנית פעולה כתובה (נושמת ודינמית) המשלבת גאנט עבודה המביאים לידי ביטוי את כלל המרכיבים ההכרחיים לייצר תוצאות והצלחות מהירות.
  • הסתכלות על הרבעון כתקופה נפרדת –  התרכזות נטו ברבעון כאן ועכשיו עם מדידה נפרדת. בצעו הפרדה ברורה למה שהיה עד כה. הגדירו יעדים קונקרטיים  לרבעון הרביעי בלבד (תוך התייחסות לפער שנוצר מתחילת השנה)
  • הקמת חמ”ל שוטף – מעקב והערכת ביצועים, עבודה על פי קפסולות שבועיות –משקל ניהול שבועי ברמת מדדים ויעדים ובמיקוד שגרות ניהול מקדמות מכירה.
  • ניהול תמריצים ובונוסים לצוות מכירות – תגמולים על הישגים מיידיים, תחרויות מכירה רבעונית.
  • מיפוי תיקי הלקוחות הקיימים לפי הגדרת פוטנציאל והגדרה והורדה של תכנית יעדים ללקוחות.
  • מקסום כלל הדאטה בארגון (מתענייני עבר) ויצירת מעמדי אפסייל וקרוסל ללקוחות קיימים וללקוחות עבר.
  • שיווק ופרסום – יצירת אופטימיזציה בקמפיינים תוך הגדלת השקעה בערוצים הממירים יותר ושילוב ערוצי גרילה.
  • קביעת מספר מרתוני מכירות יומיים ורתימת כלל העובדים להצלחת הפעילות.
  • ניהול מוטיבציה ושמירה על מתח ודרייב של העוסקים במכירות באמצעות : שימור מעורבות, פידבק ומשוב, שיפור הסביבה העבודה, כלים טכנולוגיים, הכרה והוקרה, חיזוק תחושת השייכות ועוד.
  • מנהלים מוכרים – הגדרת יעדי מכירה לכלל המנהלים, כולם מתגייסים. לא לוותר לאף אחד גם לא למנכ”ל!
  • שימוש ועזרה במאמן ומלווה מכירות מתוך הארגון או מבחוץ – גורם מלווה הממקצע את תהליכי המכירות ואנשי המכירות באופן שוטף, תוך דגש על הכשרת ופיתוח מיומנויות מכירות
  • דיוק אוגדן מכירות ותהליכי פולו אפ.- רוב הכסף נמצא במעקבים. מנו גורם שיהיה אחראי על ניהול המעקבים לאורך כל הרבעון.
  • בחינת תמחור ומבצעים “סוף שנה”: הנחות, מבצעים מיוחדים, תנאי תשלום, אחריות מוגברת הצעות “כאן ועכשיו” וכיוב. אל תחכו לרגע האחרון, התחילו כבר בראשית הרבעון
  • יצירת תוכנית הפניות המתגמלות לקוחות קיימים על הבאת לקוחות חדשים.
  • מקסום טיפול בלידים והזדמנויות תוך תעדוף לטיפול בלקוחות A.
  • מקסום הארכת שעות עבודה ופעילות כולל ימי שישי.
  • אל תוותרו מראש על תקופת החגים – התאימו בתוך תכנית הרבעון שלכם התייחסות לעבודה בתקופת החגים (אוקטובר) ונסו להיות יצירתיים. מקסמו את התקופה לטובת הצעות מיוחדות לראש השנה ונצלו את חוה”מ סוכות בתבונה
 

       בהצלחה !

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
איך לייצר תקשורת פנים ארגונית מצוינת?- חלק ב
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית: כלי אסטרטגי לשיפור ביצועים עסקיים- חלק א
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
כיצד לייעד את שירות הלקוחות כמנוע צמיחה ארגוני?
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן