Game Changer

BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי והאחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות האמיתית לצמצם פערים ולעמוד ביעדים שהוגדרו.

בכדי שזה יקרה יש צורך לייצר BOOST מכירות, משהו שונה, התנהלות אחרת ברמת המיקוד וברמת פעילות המכירות.

אז מה צריך לעשות?

 סיכמנו עבורכם את הפעולות העיקריות שאנו מובילים בקרב קהל הלקוחות שלנו ושעזרו להם לצמצם ולסגור פערים.

עיקרי המפתחות לרבעון אחרון של תוצאות שיא:

  • הבנה שהרבעון הרביעי שונה באופיו ובפעולותיו מהרבעונים קודמים – התנהלות שונה, מספרים שונים, תהליכים שונים, מנטליות מכירות שונה. יצירת שיח ייעודי תוך רתימת ושילוב העובדים אפילו באמצעות אירוע השקה.
  • מיפוי של הפערים והבנה של המספרים החסרים: לקוחות, הכנסות ( גם בדרך –הצעות מחיר, פגישות, לידים, הזדמנויות…).
  • צורך מידי בתכנית פעולה כתובה (נושמת ודינמית) המשלבת גאנט עבודה המביאים לידי ביטוי את כלל המרכיבים ההכרחיים לייצר תוצאות והצלחות מהירות.
  • הסתכלות על הרבעון כתקופה נפרדת –  התרכזות נטו ברבעון כאן ועכשיו עם מדידה נפרדת. בצעו הפרדה ברורה למה שהיה עד כה. הגדירו יעדים קונקרטיים  לרבעון הרביעי בלבד (תוך התייחסות לפער שנוצר מתחילת השנה)
  • הקמת חמ”ל שוטף – מעקב והערכת ביצועים, עבודה על פי קפסולות שבועיות –משקל ניהול שבועי ברמת מדדים ויעדים ובמיקוד שגרות ניהול מקדמות מכירה.
  • ניהול תמריצים ובונוסים לצוות מכירות – תגמולים על הישגים מיידיים, תחרויות מכירה רבעונית.
  • מיפוי תיקי הלקוחות הקיימים לפי הגדרת פוטנציאל והגדרה והורדה של תכנית יעדים ללקוחות.
  • מקסום כלל הדאטה בארגון (מתענייני עבר) ויצירת מעמדי אפסייל וקרוסל ללקוחות קיימים וללקוחות עבר.
  • שיווק ופרסום – יצירת אופטימיזציה בקמפיינים תוך הגדלת השקעה בערוצים הממירים יותר ושילוב ערוצי גרילה.
  • קביעת מספר מרתוני מכירות יומיים ורתימת כלל העובדים להצלחת הפעילות.
  • ניהול מוטיבציה ושמירה על מתח ודרייב של העוסקים במכירות באמצעות : שימור מעורבות, פידבק ומשוב, שיפור הסביבה העבודה, כלים טכנולוגיים, הכרה והוקרה, חיזוק תחושת השייכות ועוד.
  • מנהלים מוכרים – הגדרת יעדי מכירה לכלל המנהלים, כולם מתגייסים. לא לוותר לאף אחד גם לא למנכ”ל!
  • שימוש ועזרה במאמן ומלווה מכירות מתוך הארגון או מבחוץ – גורם מלווה הממקצע את תהליכי המכירות ואנשי המכירות באופן שוטף, תוך דגש על הכשרת ופיתוח מיומנויות מכירות
  • דיוק אוגדן מכירות ותהליכי פולו אפ.- רוב הכסף נמצא במעקבים. מנו גורם שיהיה אחראי על ניהול המעקבים לאורך כל הרבעון.
  • בחינת תמחור ומבצעים “סוף שנה”: הנחות, מבצעים מיוחדים, תנאי תשלום, אחריות מוגברת הצעות “כאן ועכשיו” וכיוב. אל תחכו לרגע האחרון, התחילו כבר בראשית הרבעון
  • יצירת תוכנית הפניות המתגמלות לקוחות קיימים על הבאת לקוחות חדשים.
  • מקסום טיפול בלידים והזדמנויות תוך תעדוף לטיפול בלקוחות A.
  • מקסום הארכת שעות עבודה ופעילות כולל ימי שישי.
  • אל תוותרו מראש על תקופת החגים – התאימו בתוך תכנית הרבעון שלכם התייחסות לעבודה בתקופת החגים (אוקטובר) ונסו להיות יצירתיים. מקסמו את התקופה לטובת הצעות מיוחדות לראש השנה ונצלו את חוה”מ סוכות בתבונה
 

       בהצלחה !

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... “אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחות קיימים
אסטרטגית לקוחות קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן