שיווק תוכן

content-is-a-king
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

תוכן שיווקי לעסק

סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן

בשנים האחרונות כולם הבינו את רמת החשיבות האסטרטגית של תוכן מקצועי בשוטף,
התוכן הוא המלך ויישאר אתנו לאורך זמן – לקוחות עוברים תהליך, שבמהלכו הוא גם רכישת אמון ברמת המקצועיות של המוצר/השרות ושל הארגון שלכם.
בנוסף התוכן לא רק משרת אתכם מקצועית אל מול כל לקוח שלכם, אלא גם בקידום האורגני של החברה במנועי החיפוש.

שיווק תוכן – זו השקעה שתשתלם לכם מאוד!

כיצד תייצרו רעיונות  לתכנים

אילו סוגי תכנים

היכן הם יבואו לידי ביטוי

איך לחפש כותבי תוכן

כיצד נראה בריף לכותב תוכן

כיצד לבנות רשימת נושאים לתוכן מקצועי וכותב תוכן שסוף סוף יבין את הרמה אליה אתם מכוונים

ועוד…

אז איך מתחילים? 

  • מפו ורכזו את כלל הכאבים/הצרכים/הפחדים שיש ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ועל הנושאים הללו תפתחו דיון / שאלות / מאמר / סקירה
  • חשבו על הבעיות / אתגרים / כשלים שהלקוחות שלכם חווים לאחר הרכישה של שירות/מוצר שלכם אצלכם / מתחרים – ותדברו על זה, בשקיפות מלאה , כולל פתרונות אופרטיביים כיצד למנוע את הכשלים /אתגרים הללו 
  • רכזו סיבות לסגירת עסקאות ולאי סגירת עסקה – אספו נתונים חשובים מכל מקור רלוונטי, אנשי מכירות, מערכת CRM ,זה ישפוך לכם המון אור ותובנות
  • בצעו סריקה מלאה מקיפה בגוגל, רשתות חברתיות ועסקיות על תכנים בנושא בארץ ובעולם
    בדגש על העולם – תקבלו משם לא מעט רעיונות
  • אספו מידע מההון האנושי בארגון שלכם במחלקות השונות -שירות, תפעול, לוגיסטיקה, מכירות
  • בדקו על מה המתחרים שלכם מדברים ומפרסמים, בחרו דווקא להיות מקוריים ויצירתיים יותר, העניקו ערכים ותועלות ייחודים.
  • אל תשכחו -קיבלתם משימה להיות אוטוריטה בתחומכם וזה מחייב 

על אילו סוגי תכנים אנו מדברים?

כתבות תוכן, מאמרים מקצועיים, מחקרים, תמונות , נתונים מספריים -דוחות ,גראפיים,  טבלאות, מדריכים, וובינרים, e-book, מצגות, קייס סטדי, פודקאסטים, וידאו קצרים, וידאו תדמית ועוד

היכן התוכן בא לידי ביטוי?

בכל נקודת מגע עם הלקוח -אתר/בלוג, דוורים/ניוזלטר, פודקאסט,  רשתות חברתיות ועסקיות, הודעות, מייל אישי, נכסים דיגיטליים של החברה ועוד

היכן מוצאים כותבי תוכן?

עדיף ורצוי שזה יהיה גורם אנושי מתוך הארגון שלכם אשר, מכיר היטב את המוצר/שרות ואת כלל הרחשים של השיווק, המכירות והשירות והכי חשוב – מכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם
ואם בכל זאת תרצו כותבי תוכן מחוץ לארגון : 

בישראל יש לכם לא מעט מקומות שבהם תוכלו למצוא כותבי תוכן מקצועיים:

  • תוכניסט
  • XPLACE
  • קבוצות רלוונטיות בפייסבוק ולינקדין
  • חיפוש בגוגל
  • אתרים ופורטלים בתחום הדרושים – ג’ובמאסטר, אולג’ובס, INDEED, וכו’.

כיצד נראה בריף לכותב תוכן?

  • רקע על החברה והמוצרים /שירותים
  • נושא למאמר/כתבה
  • תתי כותרות/נושאים למאמר
  • מטרת המאמר/כתבה
  • קהל יעד
  • רקע
  • השראה מרפרנסים של מאמרים קיימים בארץ ובעולם
  • כיצד הפתרון שלכם עונה על נושא המאמר

חשוב!

  • חשוב שיהיו לכם מספר אופציות של כותבי תוכן – שלחו ל-2-3 כותבים שונים מאמר אחד ובחנו מי יותר מקצועי ותואם לציפיות שלכם
  • גלו סבלנות – יש חבלי לידה בהתחלה עד שהכותב תוכן לומד אתכם, תנו צ’אנס
  • המאמר חייב להיות מקורי וייחודי – תבדקו שאכן המאמר ו/או אף חלק שלו לא מועתק משום מקום -יש היום לא מעט פלטפורמות כאלו בעלויות ממש זניחות שסורקות עבורכם את כלל הרשת
  • טיפ חשוב – אל תהיו שיווקיים, אל תדחפו את המוצר/שירות שלכם כפתרון, תישארו מקצועיים גרידא!
  • חשוב לעשות הפרדה בין תוכן מקצועי לבין מאמרי SEO ,כאן דיברנו על מאמרים מקצועיים אין ספק שהם גם יקדמו אתכם באורגני אם תבוצע פעילות אורגנית בשוטף עליהם

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
הפניות לקוחות כבסיס לצמיחה שיווקית ומכירתית
85% מתוך 65 לקוחות שליוונו בשנים האחרונות ציינו כי מנגנון הפניית לידים והזדמנויות באמצעות לקוחות…
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
איך למנוע נטישת לקוחות ולשמר לקוחות ותיקים לרווח מתמשך
את זה כולם יודעים: רכישת לקוחות חדשים עולה פי חמישה עד שבעה יותר מאשר שימור…
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
נטישת לקוחות: איך לזהות סימני נטישה ולשמר לקוחות ותיקים?
לקוחות קיימים ותיקים הם אחד הנכסים החשובים ביותר של כל ארגון, מחקרים לא מעטים בשנים…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: איך לשפר שיתוף פעולה בארגון?
תקשורת פנים ארגונית לקויה היא אתגר "שקט" די שכיח בקרב חברות וארגונים המהווה לעיתים קרובות…
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית: המפתח לשיפור ביצועים עסקיים
תקשורת פנים ארגונית אפקטיבית היא הרבה יותר מאשר רק העברת מידע בין עובדים – היא…
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
שירות לקוחות אסטרטגי: איך להפוך אותו למנוע צמיחה עסקי
הנתונים מדברים בעד עצמם: רק עלייה של 10 % בלבד בשימור לקוחות יכולה להוביל לגידול…
תתכוננו לפתיחת השנה
תתכוננו לפתיחת השנה
"יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר" החשיבות של…
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!

רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?

שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡

דילוג לתוכן