שיווק תוכן

content-is-a-king
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

תוכן שיווקי לעסק

סקירה של הדברים הכי חשובים לנושא של תוכן

בשנים האחרונות כולם הבינו את רמת החשיבות האסטרטגית של תוכן מקצועי בשוטף,
התוכן הוא המלך ויישאר אתנו לאורך זמן – לקוחות עוברים תהליך, שבמהלכו הוא גם רכישת אמון ברמת המקצועיות של המוצר/השרות ושל הארגון שלכם.
בנוסף התוכן לא רק משרת אתכם מקצועית אל מול כל לקוח שלכם, אלא גם בקידום האורגני של החברה במנועי החיפוש.

שיווק תוכן – זו השקעה שתשתלם לכם מאוד!

כיצד תייצרו רעיונות  לתכנים

אילו סוגי תכנים

היכן הם יבואו לידי ביטוי

איך לחפש כותבי תוכן

כיצד נראה בריף לכותב תוכן

כיצד לבנות רשימת נושאים לתוכן מקצועי וכותב תוכן שסוף סוף יבין את הרמה אליה אתם מכוונים

ועוד…

אז איך מתחילים? 

  • מפו ורכזו את כלל הכאבים/הצרכים/הפחדים שיש ללקוחות הפוטנציאלים שלכם ועל הנושאים הללו תפתחו דיון / שאלות / מאמר / סקירה
  • חשבו על הבעיות / אתגרים / כשלים שהלקוחות שלכם חווים לאחר הרכישה של שירות/מוצר שלכם אצלכם / מתחרים – ותדברו על זה, בשקיפות מלאה , כולל פתרונות אופרטיביים כיצד למנוע את הכשלים /אתגרים הללו 
  • רכזו סיבות לסגירת עסקאות ולאי סגירת עסקה – אספו נתונים חשובים מכל מקור רלוונטי, אנשי מכירות, מערכת CRM ,זה ישפוך לכם המון אור ותובנות
  • בצעו סריקה מלאה מקיפה בגוגל, רשתות חברתיות ועסקיות על תכנים בנושא בארץ ובעולם
    בדגש על העולם – תקבלו משם לא מעט רעיונות
  • אספו מידע מההון האנושי בארגון שלכם במחלקות השונות -שירות, תפעול, לוגיסטיקה, מכירות
  • בדקו על מה המתחרים שלכם מדברים ומפרסמים, בחרו דווקא להיות מקוריים ויצירתיים יותר, העניקו ערכים ותועלות ייחודים.
  • אל תשכחו -קיבלתם משימה להיות אוטוריטה בתחומכם וזה מחייב 

על אילו סוגי תכנים אנו מדברים?

כתבות תוכן, מאמרים מקצועיים, מחקרים, תמונות , נתונים מספריים -דוחות ,גראפיים,  טבלאות, מדריכים, וובינרים, e-book, מצגות, קייס סטדי, פודקאסטים, וידאו קצרים, וידאו תדמית ועוד

היכן התוכן בא לידי ביטוי?

בכל נקודת מגע עם הלקוח -אתר/בלוג, דוורים/ניוזלטר, פודקאסט,  רשתות חברתיות ועסקיות, הודעות, מייל אישי, נכסים דיגיטליים של החברה ועוד

היכן מוצאים כותבי תוכן?

עדיף ורצוי שזה יהיה גורם אנושי מתוך הארגון שלכם אשר, מכיר היטב את המוצר/שרות ואת כלל הרחשים של השיווק, המכירות והשירות והכי חשוב – מכיר את הלקוח הפוטנציאלי שלכם
ואם בכל זאת תרצו כותבי תוכן מחוץ לארגון : 

בישראל יש לכם לא מעט מקומות שבהם תוכלו למצוא כותבי תוכן מקצועיים:

  • תוכניסט
  • XPLACE
  • קבוצות רלוונטיות בפייסבוק ולינקדין
  • חיפוש בגוגל
  • אתרים ופורטלים בתחום הדרושים – ג’ובמאסטר, אולג’ובס, INDEED, וכו’.

כיצד נראה בריף לכותב תוכן?

  • רקע על החברה והמוצרים /שירותים
  • נושא למאמר/כתבה
  • תתי כותרות/נושאים למאמר
  • מטרת המאמר/כתבה
  • קהל יעד
  • רקע
  • השראה מרפרנסים של מאמרים קיימים בארץ ובעולם
  • כיצד הפתרון שלכם עונה על נושא המאמר

חשוב!

  • חשוב שיהיו לכם מספר אופציות של כותבי תוכן – שלחו ל-2-3 כותבים שונים מאמר אחד ובחנו מי יותר מקצועי ותואם לציפיות שלכם
  • גלו סבלנות – יש חבלי לידה בהתחלה עד שהכותב תוכן לומד אתכם, תנו צ’אנס
  • המאמר חייב להיות מקורי וייחודי – תבדקו שאכן המאמר ו/או אף חלק שלו לא מועתק משום מקום -יש היום לא מעט פלטפורמות כאלו בעלויות ממש זניחות שסורקות עבורכם את כלל הרשת
  • טיפ חשוב – אל תהיו שיווקיים, אל תדחפו את המוצר/שירות שלכם כפתרון, תישארו מקצועיים גרידא!
  • חשוב לעשות הפרדה בין תוכן מקצועי לבין מאמרי SEO ,כאן דיברנו על מאמרים מקצועיים אין ספק שהם גם יקדמו אתכם באורגני אם תבוצע פעילות אורגנית בשוטף עליהם

למאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך לחץ כאן!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….”…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן