שיפור יחס המרה

שיפור יחס המרה
 

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם כל מאמציך אכן יצליחו להרחיב את בסיס הלקוחות שלכם ולהעלות את המכירות. תהליך מורכב זה, בו לידים הופכים ללקוחות נאמנים מושפע על ידי גורמים רבים. בלב לבו של התהליך הזה, נמצא מדד אחד שחשוב לקחת בחשבון. שיעור יחס המרה הוא המדד הטוב ביותר לבחון עד כמה האסטרטגיה השיווקית שלכם יעילה בהמרת לידים ללקוחות.

מן הרגע שמדד זה ייכנס לתחשיב שלכם, תהיה לך תמונת מצב ברורה אודות יעילות השיווק והמכירה שלכם. אמנות ההמרה היא אמנות עדינה ומורכבת. הפוטנציאל לשיפור יחסי המרה משתנה באופן ניכר מארגון לארגון על כל מאפייניו הייחודיים. מומחי השיווק של Marketing Solutions בנו עבורך מדריך מנצח להגדלת יחס המרה בו ניתן ללמוד על מגוון אסטרטגיות יעילות להמרה יעילה של לידים ללקוחות.

מה ייחשב כיחס המרה טוב?

מומחים בתחום השיווק מסכימים כי יחס המרה במכירות העומד על הטווח שסביב 10% נחשב לטוב למדי. כיום, שיעור יחס ההמרה הממוצע במגזר העסקי עומד על 2.5%. נתון עגום זה הינו עקבי על פני ענפי תעשייה רבים ומגוונים. משמעות הדבר בפועל היא שככל שנגייס משאבים וכלים לשיפור יחס המרה, כך נוכל לקבל יתרון משמעותי מאוד בתחום שלנו.

כיצד מחשבים יחס המרה?

יחס המרה הוא למעשה מספר המכירות שלכם חלקי מספר הלידים שקיבלת כפול 100. התוצאה היא אחוז המציין את כמו המכירות שנעשו ביחס ללידים שנכנסו.

כך למשל, אם 200 מבקרים באתר שלכם השאירו פרטים למידע נוסף ומתוכם 20 ביצעו רכישה, התקבל יחס המרה של 20/200*100 – או יחס המרה של 10%. כפי שהזכרנו קודם, מדובר ביחס המרה מצוין.

כל הצעדים לשיפור יחסי המרה

כדי לראות גידול ביחס המרה לאורך זמן, קיימות טקטיקות יעילות רבות שכדאי לרתום לעשייה שלכם. אלו כמה מהשיטות היעילות ביותר לשיפור יחס המרה.

איכות על פני כמות

הכול מתחיל ונגמר באיכות הלידים. במקום לכלות זמן ומשאבים רבים במשיכת כמות לידים מקסימלית, חשוב שנכווין את התוכן השיווקי שלנו ללידים מדויקים, שמחפשים אחר המוצרים והשירותים שלנו ובשלים לביצוע רכישה. זוהי שיטה בדוקה להגדלת יחס המרה. הדבר אינו אמור להפתיע אותנו. לקוחות שהתוכן אינו רלוונטי עבורם יוכלו להביע עניין במסר שלנו, אבל אם הם לא בשלים כעת לרכישה, סביר מאוד להניח שנאבד אותנו. תוכנית שיווקית טובה היא כזו שמשדכת בין לקוחות המחפשים לבצע רכישה ובין ארגונים המציעים את השירותים והמוצרים הנדרשים. לכן, ליד איכותי אחד שווה הרבה יותר מעשרה לידים "קרים".

להבטיח תוצאות

מצד אחד, יש לא מעט סיכון בפיזור הבטחות במסר השיווקי והמכירתי שלכם. מצד שני, אם יש לכם אמון מלא במוצרים והשירותים שלכם, הסיכון הזה אינו אמור להיות משמעותי. ההבטחה לתוצאות מגלמת את כל האמון שיש לכם במה שלארגון שלכם יש להציע ויכולה לגייס את הלקוח לבצע רכישה. לכן, זהו כלי נוסף בעל יעילות רבה לשיפור יחסי המרה.

שיווק באמצעות ווידאו

התוצאות בשטח מדברות בעד עצמן. יותר ויותר ארגונים בוחרים כיום לשווק את עצמם בווידאו ואין על כך כל פלא. מדובר ככל הנראה בתוכן בעל פוטנציאל ההמרה הגבוה ביותר. כדי ליהנות מגידול ביחס המרה בשיעור חסר תקדים, זה הזמן לפנות למומחים בשיווק בווידאו שיפיקו עבורך סרטונים ייחודיים ומזמינים. תוכן הווידאו פועל על מספר חושים במקביל ותופס בעוצמה את תשומת הלב של הצרכן הדיגיטלי. עם הכלים הנכונים וצוות מקצועי, ניתן להניב אתו תוצאות נפלאות.

השקעה בקריאה לפעולה ובכותרות היא קריטית לשיפור יחס המרה

קריאה ברורה ומותאמת לפעולה יכולה לשנות את כל התמונה כשמדובר בשיפור יחסי המרה. מיקום הקריאה לפעולה, שילובה באלמנטים כאלו ואחרים ולפעמים אפילו שינוי של מילה, יכולים לגייס את הלקוחות שלנו יותר משאי פעם ציפינו. בסופו של דבר, הצרכן הדיגיטלי מצפה שנאמר לו בדיוק מה לעשות כדי לקבל את מבוקשו. השקעת בפסקה מכירתית שמציגה את כל החוזקות שלכם בצורה רהוטה ועוצמתית? נפלא! עכשיו, הגיע הזמן לחתום הכול בכפתור בולט שעליו כתוב באופן ברור "לרכישת המוצרים יש ללחוץ כאן עכשיו!" וכדי להדגיש את הערך בפעולה אף יותר, ניתן לשלב בכפתור טקסט כמו "עזרו לי להוזיל את עלויות הביטוח שלי". הנעה מוקפדת לפעולה והגדלת יחס המרה שלובות היטב זו בזו.

כותרת מרתקת היא תנאי נוסף לשיפור יחס המרה בפלטפורמות שלכם. הכותרת והקריאה לפעולה משלימות זו את זו ושומרות על העניין של הגולש.

תמיכה בצ'אט חי

הצרכן הדיגיטלי רוצה לקבל כמה שיותר מידע אודות המוצר או השירות לפני שיבצע רכישה. כדי לדמות עבורו את חוויית הרכישה הפיזית ככל שניתן, חשוב שנעמיד לרשותו כלים יעילים לקבל מידע נוסף. צ'אט חי באתר יאפשר לך לתת לו פרטים בזמן אמת ועל הדרך לקדם מכירות ולנתב אותו לקראת הרכישה. מטבע הדברים, אנו עדים לגידול ביחס המרה בשיעורים משמעותיים באתרים שמציעים צ'אט חי.

תוכן איכותי לכל אורך המשפך השיווקי שלכם

כדי להבטיח שיפור יחס המרה משמעותי, חשוב שניצור תוכן מעניין ואיכותי לכל שלב במסע הלקוח. ממאמרים בבלוג ועד לעדכונים ומבצעים, תכנון מוקפד של התוכן וייעוד חכם ואוטומטי של התכנים על פי מיקומו של הצרכן וצרכיו במשפך השיווקי יכולים לעשות פלאים ליחס ההמרה שלכם וחשוב לקחת זאת בחשבון.

רוצה ליהנות מיחס המרה חסר תקדים בתהליך המכירות שלכם? Marketing Solutions כאן כדי להעניק לך כלים, טקטיקות וידע מקיף לשיפור יחס המרה. למידע נוסף על טווח השירותים הרחב הממתין לך עמנו, אנו מזמינים אותך להשאיר פרטים.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון מכירות

אימון מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

כיצד תעשה סדר בארגון ואצלך כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי.התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות סדר…
מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מכונה משומנת של לידים בעולמות B2B

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

לשפר מכירות מבלי לשפר מכירות

כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת ההכנסה, רוב הארגונים…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים ואסטרטגים,  אי…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד להכין אפיון למערכת CRM

כיצד להכין אפיון למערכת CRM

אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון, הוא תהליך אפיון…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

כיצד תבצעו בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם

בקרה על האופטימיזציה בקמפיינים שלכם חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות…
אוטומציה  שיווקית  - סיפור לקוח מעניין

אוטומציה שיווקית - סיפור לקוח מעניין

סיפור לקוח מעניין, אשר עשוי להאיר את עינכם לגבי מערכות, זרימת מידע וכלים תומכים למחלקת המכירות…
איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

איך לייצר מוטיבציה אמיתית בקרב העובדים שלכם?

אחד האתגרים המרכזים של מנהלים בניהול השוטף הוא היכולת להניע את הכפופים להם לאורך זמן.…
מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח - תרשים לדוגמה

מסע לקוח הינו בין התהליכים השיווקים החשובים ביותר בכל חברה ו/או ארגון.למעשה, זהו תרשים המתאר…
מתי אתם לא צריכים למכור?

מתי אתם לא צריכים למכור?

כמה פעמים שמעתם את הקלישאה/סיסמא – "לא למכור לפעמים זו המכירה הטובה ביותר שיכולה להיות"?…
המנהלים שלכם בשנת 2022

המנהלים שלכם בשנת 2022

רגע לפני סיום השנה הנוכחית ותחילתה של שנה עסקית חדשה זה הזמן לפאוזה קצרה ולבדוק…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

בואו נדבר

דילוג לתוכן