תתכוננו לפתיחת השנה

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

“יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר”

החשיבות של הרבעון הראשון היא מכרעת,  מסקר שערכנו בקרב יותר מ 100 לקוחות במגוון סגמנטים התוצאות מצביעות:

77% מהלקוחות שפתחו היטב את רבעון הראשון של השנה עמדו והשיגו את היעדים העסקיים שלהם ברבעון הראשון של השנה.

88% מהחברות שלא עמדו ביעד העסקי שלהם ברבעון הראשון לא עמדו גם ביעד השנתי שלהם.

וכמה חשוב חודש ינואר? חשוב מאוד!

90% מהלקוחות שלא עמדו ביעד שהוגדר להם בחודש ינואר לא עמדו כלל ביעד העסקי שלהם הרבעון הראשון. המספרים לא משקרים.

רובנו מכירים את תחושה הרווחת ברוב החברות והארגונים שחודש ינואר הוא  סוג של חודש מנוחה, בייחוד אחרי מאמץ של סוף שנה חזק. הנחה הגורפת ושתמיד אפשר לתקן תוך כדי תנועה, גישה בינונית שלצערנו עדיין קיימת ואין לה עוד מקום.

אתם בתור מנהלים חייבים להבין ולהשריש מטה שפתיחת השנה היא התקופה החשובה ביותר, סימן לבאות – ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם, לספקים שלכם.

הפגינו נוכחות, הפגינו עוצמה – בשיווק, שירות ובעיקר במכירות. עשו ופעלו במקסימום עוצמה להתחיל חזק. זה מתחיל בשינוי גישה , במיקוד וניהול – זה מתחיל בכם , עובר למנהלים שלכם ובסוף מחלחל לכל עובד ועובד.

טרנדים חשובים שחשוב לקחת בחשבון

מעבר לפתיחה החזקה ההכרחית, קחו בחשבון גם את המגמות המובילות והנקודות החשובות ב 2025 והקדישו חשיבה נוספת ליישום והטמעה שלהן בתכניות העבודה שלכם בשנה הקרובה.

  • אי אפשר להישאר מאחור בפן הטכנולוגי – מערכת CRM שלכם צריכה לשרת אותכם ולתת לכם ולעובדים את הערך המוסף
  • פרסונליזציה – שימוש במודלים פרסונליים להעצמת חוויית הלקוח המותאמת אישית
  • פיתוח יכולות והערכות תשתית לספק מענה לכל שינוי , מי שלא אימץ מודל אג’ילי השנה זה זמן טוב להתחיל לאמץ
  • מהירות תגובה בהחלטות, תהליכים וכמובן בשינויים תוך כדי תנועה
  • התחרות על הלקוחות שלכם היא חזקה מתמיד– אל תקחו אותם כמובן מאליו, אולי סוף סוף תזכרו ליישם גם אתם אסטרטגית לקוחות קיימים
  • אתגר כוח האדם ימשיך להיות במרכז הבמה. כ”א מיומן, מקצועי ומחובר למטרות הארגון הוא נכס שכל ארגון חייב למקד בסקופ שלו . שמירה וטיפול ההון האנושי שלכם,  רווחה ואיזון בין עבודה לחיים אישיים, גמישות תעסוקתית – כל אלו חשובים מאוד!
  • מימוש פוטנציאל AI  ברמה ארגונית ושילוב כלים יישומים של בינה מלאכותית למנהלים שלכם בארגון
  • חדשנות וערך – חדשנות במוצר/שירות שלכם, בשיווק ובדיגיטל היו ייחודיים ככל שניתן תוך הגדלת מתן הערך ללקוחות שלכם
  • קיימות – התחייבות לפתרונות ירוקים
  • עלייה בקניות אונליין: ערוץ רכישות האונליין ממשיכך לצמוח, הנגישו פתרונות און ליין ושדרגו את חוויית הלקוח והפשטות בתהליך רכישה אונליין.
  • ומה שהיה ב 2024 ועדיין חשוב גם ב 2025 – דאטה, אטומציות ומסעות לקוח. MUST כבר עכשיו.

תכנית עבודה לשנת 2025

ומה עם תכנית עבודה לשנת 2025? למי שעדיין אין, עכשיו זה  הזמן לא לחכות -הנה וובינר אסטרטגי עבורכם כיצד לבנות מקצועית את תכנית העבודה  -קצר יעיל ופרקטי! –לחץ פה

הגדירו בנו תכנית עם יעדים ומטרות, פעולות ואבני דרך, מדדים ובקרות. זה הדרך להצליח!

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו
למה השיווק שלכם לא עובד ואיך לתקן אותו? האם אתם נופלים למלכודות של חוסר סבלנות…
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים
תכנית עבודה שנתית שמתחילה באנשים: המשאב האנושי כמנוע ביצועים. כשלא לוקחים בחשבון את המשאב האנושי,…
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית
תכנית עבודה שנתית ל-2026: 40 טיפים של מנכ"לים להצלחה עסקית. האם אתם מוכנים לסיים את…
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
הבחנה נכונה בתפקידים: המפתח ליעילות ולתרבות ארגונית חזקה
ארגונים רבים מכתירים מנהלים מוקדם מדי - ואז משלמים ביוקר בהחלטות שנתקעות, היררכיה לא ברורה…
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
סיום השנה ב  60 יום לביצועי שיא
אם הייתם יכולים להוסיף עוד 15% למחזור השנתי בתוך חודשיים-הייתם עושים את זה. המאמר מציע…
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
איך לזהות ולטפל באבטלה סמויה בארגון כדי לשפר ביצועים
אבטלה סמויה פוגעת ישירות ברווחיות, במורל ובתרבות הארגונית-כי משלמים שכר מלא על תרומה חלקית, והמצטיינים…
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
ניהול משאבי אנוש - שיפור ביצועים סמוי בארגון
כשאין ניהול משאבי אנוש מקצועי, הארגון משלם על זה ביוקר: תחלופה גבוהה, ירידה במורל, קונפליקטים…
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
תהליך קליטה והכשרת אנשי מכירות בארגון עסקי
ברוב הארגונים “זורקים למים” אנשי מכירות חדשים ואז מתפלאים למה התוצאות מתעכבות. במאמר תקבלו מסגרת…
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
גיוס מיטבי של איש מכירות: שלבים לבחירה נכונה
רוב הארגונים נופלים בגיוס איש מכירות כי מדלגים על בסיס: הגדרת סוג המכירה, מודל העבודה,…
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום – הדרך לשימור לקוחות, יצירת נאמנות ובידול בשוק
שירות יזום הוא המהלך שמייצר ללקוח תחושת “הם איתי” עוד לפני שנוצרה בעיה—ולכן הוא מעלה…
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
 5 טעויות ניהול נפוצות של מנכ"לים – ואיך להימנע מהן כדי לשפר ביצועים
מנכ״לים רבים נופלים על אותם מוקשים: אין תכנית עבודה שנתית, מתעלמים מהמשאב האנושי בזמן אמת,…
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
דאטה כמנוע צמיחה עסקית
אם אתם רוצים לצמוח מהר יותר-אתם חייבים לעבור מניהול אינטואיטיבי לניהול מבוסס נתונים. במאמר תקבלו…
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי מתחיל כאן: שיעור מפתיע מכפתור במעלית
ניהול אפקטיבי -אנחנו לוחצים שוב ושוב על כפתור שכבר דולק - לא כי אנחנו לא…
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
מה מתפספס אצלכם באוטמציה?
השקעתם באוטומציה כדי לחסוך זמן ולשפר ביצועים-אבל עדיין קורים “נפילות” שמבזבזות כסף, זמן ומוניטין. המאמר…
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
ניהול אפקטיבי בזמן מלחמה: בזמן שכולם מגיבים – אתם צריכים להנהיג
המציאות בישראל מחייבת כל מנכ״ל/ית ומנהל/ת בכיר/ה להיערך לתרחיש של “ניהול תחת אש”: עובדים נעדרים,…
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
כך B2B מייצר צמיחה עסקית
המאמר מסביר למה ולמי נכון לפתח פעילות B2B בנוסף ל-B2C: כשהמוצר כבר מבוסס, יש תשתיות…
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
איך לעשות את המעבר שיקפיץ את הביצועים של מחלקת המכירות
המעבר שיקפיץ את ביצועי מחלקת המכירות הוא מעבר ממנהל “תפעול מכירות” למנהל מכירות שמוביל אנשים,…
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
איך לנהל גביה עסקית חכמה שמחזקת את התזרים
ברוב הארגונים הגבייה נופלת בין הכיסאות: המכירות לא רוצות “לקלקל” יחסים, הבק-אופיס מטפל כשיש זמן,…
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
זה גוזל לכם 35% מההכנסות
מחקר על שיחות מכירה מגלה שכמעט **4 מתוך 10 לידים “לא רלוונטיים” שהוגדרו על ידי…
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
איך סביבת עבודה אפקטיבית מייצרת צמיחה עסקית ושיפור ביצועים?
רובם של המנהלים הבכירים במשק מתמקדים במדדים המסורתיים (מכירות, הכנסות, רווחים) ומזניחים גורם אחד שעשוי…
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
איך לבחור את האתגר הנכון כדי לשפר ביצועים עסקיים?
המאמר הזה הוא קצת שונה, אנחנו רוצים להציג את אחד הכלים היותר טובים ויעילים עבורכם…
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
מה עושים כשעובד הופך למנהל?
העובד המוערך, שהתבלט לאורך השנים בזכות ביצועים גבוהים, קיבל קידום והופך להיות מנהל בפעם הראשונה.…
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
המדריך המלא למדדי מכירות: איך למדוד, לנתח ולשפר את תהליכי המכירה בארגון
בעידן שבו נתונים ומדידה הם כלים אסטרטגיים להובלת תהליכים, מדדי מכירות מהווים את הלב הפועם…
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
רוצים להגדיל הכנסות? בקרת מכירות היא הסוד להצלחה עסקית בשוק תחרותי
לא מעט חברות וארגונים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים כדי לעמוד ביעדי המכירות שלהם. הם מייצרים…
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
סדר פסח עסקי: הזדמנות לארגון מחדש, התחדשות וצמיחה
מתי בפעם האחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי בארגון שלכם? כזה שמייצר בהירות ומהווה מקפצה קדימה?…
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
כיצד לשפר את יעילות השירות בארגון – ניתוח, אתגרים ופתרונות
שירות הלקוחות הוא עמוד התווך של כל ארגון המציע מוצרים ושירותים טכניים. כאשר תהליכים אינם…
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
חיזוק וביסוס הקשר עם הלקוחות שלכם
במציאות הדינמית והתחרותית כיום, יצירת מערכות יחסים חזקות עם לקוחות אינה רק יתרון - היא…
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
5 פרמטרים קריטיים להצלחה עסקית ב-2025 שכל מנכ"ל חייב להכיר
אתם מכירים את המשחק: ניהול יעיל, מדדים ברורים, מכירות שדופקות שעון, שיווק שמביא לידים ,…
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
ההבדלים בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות: כיצד שיתוף פעולה יכול לקדם את הארגון שלכם
רבים מהמנהלים, גם הבכירים שבהם, מתקשים להבחין בין אסטרטגיית שיווק לאסטרטגיית מכירות. התוצאה? ארגונים מצפים…
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
כיצד להבטיח תקינה מלאה במוקדי שירות ומכירות
מוקדי שירות ומוקדי מכירות הם הלב הפועם של כל ארגון, בין אם מדובר במענה ללקוחות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

עצור!
רוצה לייצר Game Changer אמיתי כאן ועכשיו?
שיחה אחת איתנו יכולה לשנות לכם את כל המשחק 💡
דילוג לתוכן