תתכוננו לפתיחת השנה

 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

“יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר”

החשיבות של הרבעון הראשון היא מכרעת,  מסקר שערכנו בקרב יותר מ 100 לקוחות במגוון סגמנטים התוצאות מצביעות:

77% מהלקוחות שפתחו היטב את רבעון הראשון של השנה עמדו והשיגו את היעדים העסקיים שלהם ברבעון הראשון של השנה.

88% מהחברות שלא עמדו ביעד העסקי שלהם ברבעון הראשון לא עמדו גם ביעד השנתי שלהם.

וכמה חשוב חודש ינואר? חשוב מאוד!

90% מהלקוחות שלא עמדו ביעד שהוגדר להם בחודש ינואר לא עמדו כלל ביעד העסקי שלהם הרבעון הראשון. המספרים לא משקרים.

רובנו מכירים את תחושה הרווחת ברוב החברות והארגונים שחודש ינואר הוא  סוג של חודש מנוחה, בייחוד אחרי מאמץ של סוף שנה חזק. הנחה הגורפת ושתמיד אפשר לתקן תוך כדי תנועה, גישה בינונית שלצערנו עדיין קיימת ואין לה עוד מקום.

אתם בתור מנהלים חייבים להבין ולהשריש מטה שפתיחת השנה היא התקופה החשובה ביותר, סימן לבאות – ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם, לספקים שלכם.

הפגינו נוכחות, הפגינו עוצמה – בשיווק, שירות ובעיקר במכירות. עשו ופעלו במקסימום עוצמה להתחיל חזק. זה מתחיל בשינוי גישה , במיקוד וניהול – זה מתחיל בכם , עובר למנהלים שלכם ובסוף מחלחל לכל עובד ועובד.

טרנדים חשובים שחשוב לקחת בחשבון

מעבר לפתיחה החזקה ההכרחית, קחו בחשבון גם את המגמות המובילות והנקודות החשובות ב 2025 והקדישו חשיבה נוספת ליישום והטמעה שלהן בתכניות העבודה שלכם בשנה הקרובה.

  • אי אפשר להישאר מאחור בפן הטכנולוגי – מערכת CRM שלכם צריכה לשרת אותכם ולתת לכם ולעובדים את הערך המוסף
  • פרסונליזציה – שימוש במודלים פרסונליים להעצמת חוויית הלקוח המותאמת אישית
  • פיתוח יכולות והערכות תשתית לספק מענה לכל שינוי , מי שלא אימץ מודל אג’ילי השנה זה זמן טוב להתחיל לאמץ
  • מהירות תגובה בהחלטות, תהליכים וכמובן בשינויים תוך כדי תנועה
  • התחרות על הלקוחות שלכם היא חזקה מתמיד– אל תקחו אותם כמובן מאליו, אולי סוף סוף תזכרו ליישם גם אתם אסטרטגית לקוחות קיימים
  • אתגר כוח האדם ימשיך להיות במרכז הבמה. כ”א מיומן, מקצועי ומחובר למטרות הארגון הוא נכס שכל ארגון חייב למקד בסקופ שלו . שמירה וטיפול ההון האנושי שלכם,  רווחה ואיזון בין עבודה לחיים אישיים, גמישות תעסוקתית – כל אלו חשובים מאוד!
  • מימוש פוטנציאל AI  ברמה ארגונית ושילוב כלים יישומים של בינה מלאכותית למנהלים שלכם בארגון
  • חדשנות וערך – חדשנות במוצר/שירות שלכם, בשיווק ובדיגיטל היו ייחודיים ככל שניתן תוך הגדלת מתן הערך ללקוחות שלכם
  • קיימות – התחייבות לפתרונות ירוקים
  • עלייה בקניות אונליין: ערוץ רכישות האונליין ממשיכך לצמוח, הנגישו פתרונות און ליין ושדרגו את חוויית הלקוח והפשטות בתהליך רכישה אונליין.
  • ומה שהיה ב 2024 ועדיין חשוב גם ב 2025 – דאטה, אטומציות ומסעות לקוח. MUST כבר עכשיו.

תכנית עבודה לשנת 2025

ומה עם תכנית עבודה לשנת 2025? למי שעדיין אין, עכשיו זה  הזמן לא לחכות -הנה וובינר אסטרטגי עבורכם כיצד לבנות מקצועית את תכנית העבודה  -קצר יעיל ופרקטי! –לחץ פה

הגדירו בנו תכנית עם יעדים ומטרות, פעולות ואבני דרך, מדדים ובקרות. זה הדרך להצליח!

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
הטעות שעולה לכם בהפסד אדיר!
מבדיקה מדגמית אצל מרבית לקוחותינו רק בשנה האחרונה מצאנו כי התיעוד מידע האסטרטגי והחשוב ביותר…
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
חיבור משרד הפרסום והדיגיטל שלכם לתוצאות: דגשים חשובים לתיאום ציפיות ואופטימיזציה
לאחר שסייענו ליותר מ-480 חברות בשיפור הביצועים, גילינו נתון משמעותי עבורכם: חיבור הפרסום למחלקות החברה…
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
ניהול קשרי לקוחות – אסטרטגית נגיעה בלקוח, 3 הגישות/ תחומים שכל ארגון חייב
התנהגות והתנהלות צרכנים ולקוחות השתנו באופן מהותי בשנים האחרונות ובהתאם לכך גם הציפיות. לקוחות מצפים…
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
טיפים להצלחה BLACK FRIDAY לחברות וארגונים
BLACK FRIDAY , יום שישי בחודש נובמבר כבר הפך ממזמן לתקופת מכירות מיוחדת עבור חברות…
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן