הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...
|
“יש רק דרך אחת להצליח – להתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט להגביר”
החשיבות של הרבעון הראשון היא מכרעת, מסקר שערכנו בקרב יותר מ 100 לקוחות במגוון סגמנטים התוצאות מצביעות:
77% מהלקוחות שפתחו היטב את רבעון הראשון של השנה עמדו והשיגו את היעדים העסקיים שלהם ברבעון הראשון של השנה.
88% מהחברות שלא עמדו ביעד העסקי שלהם ברבעון הראשון לא עמדו גם ביעד השנתי שלהם.
וכמה חשוב חודש ינואר? חשוב מאוד!
90% מהלקוחות שלא עמדו ביעד שהוגדר להם בחודש ינואר לא עמדו כלל ביעד העסקי שלהם הרבעון הראשון. המספרים לא משקרים.
רובנו מכירים את תחושה הרווחת ברוב החברות והארגונים שחודש ינואר הוא סוג של חודש מנוחה, בייחוד אחרי מאמץ של סוף שנה חזק. הנחה הגורפת ושתמיד אפשר לתקן תוך כדי תנועה, גישה בינונית שלצערנו עדיין קיימת ואין לה עוד מקום.
אתם בתור מנהלים חייבים להבין ולהשריש מטה שפתיחת השנה היא התקופה החשובה ביותר, סימן לבאות – ללקוחות שלכם, לעובדים שלכם, לספקים שלכם.
הפגינו נוכחות, הפגינו עוצמה – בשיווק, שירות ובעיקר במכירות. עשו ופעלו במקסימום עוצמה להתחיל חזק. זה מתחיל בשינוי גישה , במיקוד וניהול – זה מתחיל בכם , עובר למנהלים שלכם ובסוף מחלחל לכל עובד ועובד.
טרנדים חשובים שחשוב לקחת בחשבון
מעבר לפתיחה החזקה ההכרחית, קחו בחשבון גם את המגמות המובילות והנקודות החשובות ב 2025 והקדישו חשיבה נוספת ליישום והטמעה שלהן בתכניות העבודה שלכם בשנה הקרובה.
- אי אפשר להישאר מאחור בפן הטכנולוגי – מערכת CRM שלכם צריכה לשרת אותכם ולתת לכם ולעובדים את הערך המוסף
- פרסונליזציה – שימוש במודלים פרסונליים להעצמת חוויית הלקוח המותאמת אישית
- פיתוח יכולות והערכות תשתית לספק מענה לכל שינוי , מי שלא אימץ מודל אג’ילי השנה זה זמן טוב להתחיל לאמץ
- מהירות תגובה בהחלטות, תהליכים וכמובן בשינויים תוך כדי תנועה
- התחרות על הלקוחות שלכם היא חזקה מתמיד– אל תקחו אותם כמובן מאליו, אולי סוף סוף תזכרו ליישם גם אתם אסטרטגית לקוחות קיימים
- אתגר כוח האדם ימשיך להיות במרכז הבמה. כ”א מיומן, מקצועי ומחובר למטרות הארגון הוא נכס שכל ארגון חייב למקד בסקופ שלו . שמירה וטיפול ההון האנושי שלכם, רווחה ואיזון בין עבודה לחיים אישיים, גמישות תעסוקתית – כל אלו חשובים מאוד!
- מימוש פוטנציאל AI ברמה ארגונית ושילוב כלים יישומים של בינה מלאכותית למנהלים שלכם בארגון
- חדשנות וערך – חדשנות במוצר/שירות שלכם, בשיווק ובדיגיטל היו ייחודיים ככל שניתן תוך הגדלת מתן הערך ללקוחות שלכם
- קיימות – התחייבות לפתרונות ירוקים
- עלייה בקניות אונליין: ערוץ רכישות האונליין ממשיכך לצמוח, הנגישו פתרונות און ליין ושדרגו את חוויית הלקוח והפשטות בתהליך רכישה אונליין.
- ומה שהיה ב 2024 ועדיין חשוב גם ב 2025 – דאטה, אטומציות ומסעות לקוח. MUST כבר עכשיו.
תכנית עבודה לשנת 2025
ומה עם תכנית עבודה לשנת 2025? למי שעדיין אין, עכשיו זה הזמן לא לחכות -הנה וובינר אסטרטגי עבורכם כיצד לבנות מקצועית את תכנית העבודה -קצר יעיל ופרקטי! –לחץ פה
הגדירו בנו תכנית עם יעדים ומטרות, פעולות ואבני דרך, מדדים ובקרות. זה הדרך להצליח!
בהצלחה!