Marketing Solutions - ליווי עסקי לשיפור ביצועים

מינוף תוצאות בתקופות מאתגרות

 

כיצד לגרום למינוף התוצאות של העסק?

התקופות מאתגרות אותנו לעיתים במדיה ,עלות גיוס ליד בין אם מדובר בחגים , חופשות הקיץ, או שוב בחירות  – אז מה עושים?

תקופות כאלה מאלצות את כולנו , המנהלים להיות להיות יצירתיים יותר, חכמים יותר וממירים יותר. בתקופה מאתגרת בה עלויות השיווק נוסקות מעלה – מחיר המדיה מקפץ ,בעיקר ברשתות החברתיות,  וכפועל יוצא עלות גיוס ליד עולה . אסור לשכוח את ריבוי המסרים
 
ובכל זאת מה עושים ? איך תקופה כה מאתגרת בה ריבוי המסרים השיווקיים הוא בלתי נתפס, לא יורדים בכמות הפניות והלידים,  מייצרים יותר פגישות ויותר מכירות.
רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

הכנו לכם את 14 המלצות  לצלוח ולמקסם את התקופה הזו:

  1. בחירת הקהל היעד – עצרו, חשבו שוב מי הוא קהל הידע הרלוונטי ביותר עבורכם, טרגטו את הקהל הפוטנציאלי ביותר להמיר ( מגדר, הרגלים גלישה, קניה ועוד)
  2. קריאייטיב מחייב יותר מתמיד – רעננו והדגישו את הקרייאטיב, חשוב שיהיה מותאם לערוץ המדיה וכמובן לקהל היעד
  3. בכל ניסיון של קרייאטיב חדש או ערוץ שיווק חדש השתמשו ב AB TESTING . אל תניחו הנחה כלשהיא עד שתמדדו
  4. שנו תוך כדי תנועה – אל תהססו לעצור מה שלא מצליח ולשנות: קרייאטיב, מסרים, תמונות , דיוורים, פניות, תסריטים ועוד .אל תחכו יותר מדי זמן, תנסו כל הזמן להבין מה מניע את הלקוח הפוטנציאלי כאן ועכשיו
  5. הציגו את המוצר/שירות בצורה ייחודית מעניינית ומקורית, נסו לבדל , תוך כדי הדגשת ערכים מוספים ותועלות עבור הלקוח הפוטנציאלי
  6. אופטימיזציה מקסימאלית– תנטרו ותמדדו כל הזמן יחסי המרה ברמת ערוץ שיווק, נגיעה (נציג), המשכיות וסגירה והכל תוך בחינת עלות הרכשה שיווקית ומכירתית
  7. תוכן,תוכן,תוכן – המלך חי ובועט כבר לא מעט שנים ותמיד נמצא שם. גולשים מעוניינים בתוכן איכותי. צרו את התוכן הנ"ל ודאגו להיות במדיות הרלוונטיות לצורך חשיפה מקסימלית במינימום עלות אפשרית.
  8. שיווק שותפים (יצרני הלידים) – השתמשו במקור לידים נוסף , פנו לשותפים פוטנציאלים שעובדים בתחום שלכם ונסו לשתף עימם פעולה. יש מצב אף שתופתעו מהתוצאות שחלקם יכולים לייצר עבורכם דווקא בתקופה זו.
  9. בחינת תקציבים – ייתכן שנכון להוריד תקציבים , ולהישאר בערוצים  שיחס ההמרה בהם גבוה יחסית  ועלות ההרכשה השיווקית נמוכה יותר
  10. זה הזמן למקסם את מאגרי הרשומות הקיימים (על פי מודל CDP)- מפו את הלקוחות שלא התקדמתם איתם בעבר על פי סיבה, בנו תכנית עבודה, הקצו אותם לפי תעדופים וחמשו את נציגי המכירות שלכם בכלי עזר כגון : הצעות ייחודיות, מבצעים ועוד
    להסבר על איך למקסם דאטא לחץ!
  11. מקצעו את המשאב האנושי – תנו דגש על תדריכים, ישיבות צוות , עבודת חניכה , האזנות ומשובים און ליין ואוף ליין. דווקא בתקופה הזו אתם צריכים יותר מתמיד את המשאב האנושי שלכם ממוקד לתוצאות.
  12. רענון הקיט המכירתי – עברו שוב עם כלל הנציגים על בנק התנגדויות, הכרת מתחרים, תועלות מוצר/שירות, בנק תשובות שאלות
  13. ניהול לידים – נהלו את הלידים בצורה מבוקרת יותר, תדרשו מהנציגים לעבוד על פי שגרות עבודה ו SLA, ניהול CUP מיטבי
  14. רתמו את המנהלים הישירים – הם אלו שיצליחו להניע את רצפת המכירה, תנו להם כלים, הרביצו בהם מוטיבציה ויותר מהכול סמכו עליהם ותנו להם את האחריות להוביל את התהליך!

בהצלחה!

כותב המאמר: אסף הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

חווית שירות - איך הלקוח תופס אותה?

"לקוח מרוצה מספר לחבר אחד או שניים, לקוח מאוכזב מספר לכל מי שהוא מכיר". מי…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM מהווה כלי הכרחי לכל ארגון. קיימות מערכות רבות עם פתרונות תוכנה מוצלחים יותר…
מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות - המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

מכירות ושימור לקוחות – איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע…
ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי - 3 מישורים שמובילים לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

כל השלבים החשובים לסלול את הדרך שלכם למצוינות בעסקים: גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי…
קשר עם הלקוחות שלנו  - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל -  Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

קשר עם הלקוחות שלנו - תקשורת רב ערוצית : מולטי צ'אנל - Multi-Channel ו - הומני צ'אנל - Omni-Channel

תקשורת רב ערוצית: מולטי צ'אנל והומני צ'אנל הלקוח המודרני מאופיין ביכולת ובצורך לקבל החלטות ומענה…
אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

אסטרטגיית שימור לקוחות - האם באמת אפשר לנהל הכל במערכת אחת?

גם אתם הייתם רוצים מערכת CRM מקיפה אחת כזו ,שתתן מענה מלא לניהול קשרי לקוחות…
יועץ אסטרטגי

יועץ אסטרטגי

מה עולה בראשכם שאתם שומעים את המילים אסטרטגיה עסקית? האם זה ברור, האם אתם עובדים…
קורס מכירות

קורס מכירות

מכירות זו מילה חזקה שמחזיקה בתוכה עולם שלם שנראה תמיד מסתורי. האם כל אדם באשר…
תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק - כיצד לבנות תכנית לשנת 21?

תכנית שיווק נושמת ומתעדכנת אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור…
ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון עסקי – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגונים עסקיים ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית…
פיתוח מנהלים

פיתוח מנהלים

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות

אימון אנשי מכירות מקצועי לארגון שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות לעסק - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מערך מכירות מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

למי שיווק בלינקדאין מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך וחשוב לדעת…
טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

טיפים לעסק מצליח - כיצד תעשה סדר בארגון כמנהל

אף פעם זה לא מאוחר מדי. התקופה והמציאות העכשווית מהווה עבורכם הזדמנות מצוינת לעצור ולעשות…
marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

marketing b2b - מכונה משומנת של לידים

מי לא רוצה להגיע למשרד כל בוקר, להדליק את המחשב ולראות על המסך רשימת לקוחות…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

הלקוח הסמוי מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של…
אסטרטגיה עסקית

אסטרטגיה עסקית

בניית אסטרטגיה עסקית פיתוח אסטרטגיה עסקית יכול להוות כצעד חשוב ומשמעותי עבור כל חברה או…
ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי לעסקים

ייעוץ עסקי אם אתם בעליו של עסק, חשוב שתהיו מודעים שגם אם העסק נקלע למשבר…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

טריק קטן בתהליך מכירה שעשה את ההבדל בביצועים

שווה קריאה רק אם תפנימו ותיישמו אצלכם – זה נוגע בלא מעט חברות ומשפיע על…
הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

הגדלת מכירות - מבלי לשפר מכירות

איך להגדיל מכירות?  כשזה מגיע לדיון בשיפור בתוצאות המכירות, שחייבים למכור יותר, להגדיל את שורת…
תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

תהליכי גיוס מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

זה הזמן לדעת הכול על תהליכי גיוס מקצועיים לתפקידי מפתח נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי…
מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

מדריך לינקדאין - מדריך לכל מנהל וחברה לעולם העסקי בלינקדאין

במציאות הנוכחית בה חברות, ארגונים ובעלי תפקידים מבקשים ליצור קשרים, הזדמנויות וחיבורים עסקיים המקדמים אסטרטגיה…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
אפיון מערכת CRM

אפיון מערכת CRM

אפיון מערכות crm אחד התהליכים החשובים ביותר בבואנו להחליף או לשדרג את מערכת CRM בארגון,…
איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח - כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

איך להקים עסק מצליח? מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה? כיצד הם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים – איך עושים זאת? פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות…
אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה - כיצד תבצעו בקרה על הקמפיינים שלכם

אופטימיזציה לקמפיין חברות וארגונים אשר מנהלות פעילות פרסומית באמצעות משרדי דיגיטל/פרסום/מדיה מוציאות סכומים לא מבוטלים…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן