דף הבית » ייעוץ שיווקי
ייעוץ שיווקי לחברות
שיווק ממוקד תוצאות
לטובת יצירת הגדלת חשיפה ומודעות, מכירות ובידול תחרותי
שיווק מוביל תוצאות מדידות
ייעוץ שיווקי הוא המנוע הבסיסי שיוביל את החברה שלכם לתוצאות טובות יותר ,ותורם לחברה שלכם בכמה היבטים מרכזיים יצירת חשיפה, יצירת מודעות ,יצירת לידים/לקוחות רלוונטיים לחברה שלכם , חיזוק שימור הלקוחות הקיימים תהליכי מכירה מיטביים מושפעים באופן ישיר מאסטרטגיה וטקטיקה השיווקית שלכם מדובר על אמצעי משמעותי מאוד למימוש הפוטנציאל העסקי בחברתכם, לשיפור הביצועים, ליצירת בידול תחרותי משמעותי, גיוס לקוחות חדשים, שיפור המכירות. למעשה, ייעוץ שיווקי היום הפך להיות כלי מרכזי וראשוני בחשיבותו לפני תהליך מכירה, במהלך תהליך מכירה ולאחר תהליך מכירה (סגירה/הפסד)
במה נתמקד במסגרת הייעוץ השיווקי?
אסטרטגיה שיווקית
בניית אסטרטגיה שיווקית הכוללת אפיון כלל הפעילות השיווקית והפרסומית שלכם בדגש על צרכי הלקוח שלכם,יצירת בידול ויתרון תחרותי בשפה תועלתית כולל יעדים, מדדים בקרה ואופטימיזציה בכל פעולה ,טקטיקה המפרטת את הפעולות הערוצים התדירות המסרים וכו
מסע לקוח
בניית מודל עסקי שמטרתו היא לבנות מערכת יחסים עם לקוחות פוטנציאלים ולשמר או לקדם את מערכת היחסים עם לקוחות קיימים. במסגרת מסע לקוח יבנה תהליך זיהוי גולשים המתעניינים במוצר והמרתם ללקוחות קבועים או לחילופין טיפוח וחיזוק הקשר עם לקוחות קיימים ואף שדרוגם לשגרירים של המותג
בניית תכנית שיווק לקידום המוצרים/השירותים שלכם בארגון בקרב קהל הלקוחות הרלוונטי עבורכם לטובת הצלחת הקמפיין החל מאפיון קהל היעד וצרכיו, קביעת מטרות ויעדים עסקיים,תכנון הכלים והקמפיינים, פרסום באינטרנט, דוורים, מדיה חברתית, יח”צ, וובינרים, אירועים ועוד,ניתוח ובקרת תוצאות לטובת ביצוע אופטימיזציה
יישום מסע לקוח שלם לאורך כל המשפך באמצעות מערכות טכנולוגיות באינטגרציה מלאה במטרה להגדיל את יחס ההמרה, האוטומציה נבנית בהתאם להגדרת המסע לקוח הכולל מסרים מועדים סוגי מדיומים , אוטומציה שיווקית באה לידי ביטוי במערכות : הומניצ’אנל, CRM, דיוורים/ניוזלטר, ווטסאפ ועוד
שיווק B2B
פיצוח קריאטיבי לשיווק אפקטיבי עבור חברות וארגונים הפונים לחברות וארגונים אחרים (B2B) החל מקריאייטיב, בניית מאגר דאטה, ערוצים ופעולות רלוונטיות כגון: לינקדין, ניוזלייטר, כנסים, וובינרים, כולל בניית מסרים ואוטומציות , ניסוח מיילים, הודעות ווטסאפ, טקטיקה ייחודית ל-B2B לשיווק תומך מכירה ועוד
מחקר שוק
מחקר שוק מהווה כלי משמעותי מאוד על מנת להבין את השוק, צרכי הלקוחות, אתגרי השוק, תחרות, ולפתח בהתאם את האסטרטגיה השיווקית המנצחת לקידום החברה שלכם
את המחקר שוק נבצע באמצעות: סקרים טלפוניים, סקרים מקוונים, תצפיות, ראיונות עם לקוחות, קבוצות מיקוד, מודיעין עסקי, איסוף נתוני רשת, ניתוח טרנדים בשוק ועוד
מיתוג מעסיק
מיתוג עסקי ( Branding) הינו תהליך מובנה לבניית תדמית של החברה שלכם , ומשפיע על הדרך שבה המותג שלכם מוצג/נתפס בשוק ע”י הצרכנים, בתהליך אנו נחקור וננתח את הפעילות העסקית שלכם מבחינת שוק מטרה , נבנה בידול תחרותי , נגדיר עקרונות לערכים העסקיים , נאפיין תהליך שלם של זהות עיצובית מיתוג עיצובי הכולל שפה עיצובית שלמה החל מלוגו ,גופנים, צבעים מסרים
חומרים פרסומיים ושיווקיים, בניית תכנית עקבית לניהול המותג בשוטף
שיווק באינטרנט
שיווק מקוון – ניהול כלל מאמצי השיווק והפרסום במרחב האינטרנט במטרה לייצר חשיפה ומודעות ללקוחות חדשים, וחיזוק התקשורת עם לקוחות קיימים
באמצעות :יצירת חשיפה מודעות לידים ומכירות, החל ממסר שיווקי , קריאייטיב, עיצובים גראפיים, נכסים אינטרנטיים , בחינת ערוצים מדיומים, אוטומאציות, מערכות מקוונות תומכות ועוד
איך היעוץ השיווקי שלנו עובד
במסגרת ייעוץ שיווקי אנו מגדירים את ההשפעה על קהל היעד, מדייקים את הקהל יעד הרלוונטי בצורה מאוד מפורטת, מתכננים את האסטרטגיה השיווקית, בונים את כל תכנית השיווק והטקטיקה כולל הגדרת תקציב שיווק /פרסום נושם עם יעדים כמותיים ואיכותיים והכי חשוב מנהלים את זה חכם תוך ניהול אופטימיזציה -שינוע תקציב ,מיקוד קהלים, מיקוד מדיומים ספציפיים בהתאם לתוצאות, מיתוג נכון, מחברים בין השיווק למכירות
מי
הלקוח?
מיקוד והבנת
צרכי לקוח
מיקוד והבנת
צרכי לקוח
איתור
תועלות
יתרון
תחרותי
יתרונות ובידול
אל מול מתחרים
דיוק קהל
הלקוחות
הגדרת
הקהל
שפה
שיווקית
התאמת השפה
המסרים והפעילות
הפרסומית לקהל
קביעת מטרות
ברורות ומדויקות
להצלחת החברה
קביעת
מטרות
בניית
תהליכים
בניית תהליכים
יעילים בהתאם
לאסטרטגיית השיווק
בניית אסטרטגיות
פרסום מותאמות
אישית
פרסום
וקידום
תכנון
וביצוע
כולל שימוש ברשתות חברתיות, אוטומציות, קמפיינים אינטרנטיים וכלים שיווקיים חדישים ויעילים
מדידת תוצאות
וביצוע עדכונים על
בסיס תוצאות
מדידת
תוצאות
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מיקוד והבנת צרכי לקוח
מטרת התהליך בייעוץ שיווקי אתנו
יצירת חשיפה מודעות למותג שלכם , חימום במסע לאורך כל המשפך, הגדלת כמות הכנסות, כמות לקוחות, הגעה לקהלים רלוונטיים , מדידה בקרה ואופטימיזציה חכמה יותר לניצול חכם יותר של התקציב הפרסומי במדיה
- תוצאות מדידות
- הוזלת עלות ההרכשה
- ניהול מיטבי של תקציבי שיווק
לאילו תוצרים ותוצאות
נוביל אתכם במסגרת הייעוץ שיווקי
- מודעות וחשיפה בקרב קהלים רלוונטיים
- יותר לקוחות, יותר הכנסות
- חיזוק נאמנות לקוחות קיימים
- תהליך תומך למכירה מקצועי
- שיפור יחס ההמרה במכירה
- פתיחת הזדמנויות חדשות
- שיפור תוצאות הפרסום
- הוזלת עלות הרכשה שיווקית
- תקשורת פנים ארגונית מקצועית יותר
איך הייעוץ שלנו עובד
שאלות נפוצות:
יועץ שיווקי מציע שירותים מקיפים שנועדו לשפר את מאמצי השיווק של החברה או הארגון, כמו ביצוע מחקרי שוק יסודיים (כדי להבין את רמת התחרותיות בתחום), פיתוח תוכניות שיווק אסטרטגיות שמותאמות למטרות עסקיות וייעוץ לגבי אסטרטגיות שיווק באינטרנט כדי למקסם את התועלת שלהם. ייעוץ שיווקי מסייע בביצוע אסטרטגיות שיווקיות, תוך התאמה ליעדי החברה וצרכי השוק.
יועץ שיווקי יכול לזהות נקודות חולשה באסטרטגיית השיווק ולספק פתרונות יעילים לטיפול בהם. יועצים שיווקיים משתמשים בתובנות מונעות נתונים כדי לייעל את מאמצי השיווק, כדי להבטיח שהארגון יגיע לקהל היעד שלו בצורה יעילה ואפקטיבית יותר. ייעוץ שיווקי איכותי מוביל להגברת המודעות למותג ולמעורבות ונאמנות גבוהה יותר של לקוחות, מה שבסופו של דבר גורם לצמיחה עסקית משמעותית.
בהחלט. יועץ שיווקי יכול לסייע בהגדרה ובחידוד זהות המותג של החברה. הוא יכול לעזור לבטא את ערכי הליבה, האישיות והיתרונות הייחודיים של המותג, שמשמשים בתור בסיס חזק לאסטרטגיות השיווקיות. זה עוזר לחברות וארגונים להתבלט גם בשוק צפוף.
יועץ שיווקי משתמש במגוון מדדים כדי למדוד את האפקטיביות של אסטרטגיות שיווק. מספר דוגמאות למדדים כאלה הן הערכות איכותניות של תפיסת המותג ונתונים כמותיים כגון טראפיק באתר, אחוזי המרה, מדדי מעורבות ונתוני מכירות. על ידי ניתוח מדדים אלה, יועץ שיווקי מספק תובנות לגבי מה שעובד ומזהה איפה כדאי לבצע אופטימיזציה נוספת בשביל להשיג את התשואה הטובה ביותר שאפשר.
ייעוץ שיווקי מתחיל בהערכה מקיפה של אסטרטגיות השיווק והביצועים הנוכחיים של החברה. בעקבות ניתוח זה, יועץ שיווקי יפתח תוכנית מותאמת אישית כדי להתמודד עם האתגרים והמטרות שהוגדרו. התוכנית הזאת מבוצעת לאחר מכן עם תמיכה מתמשכת של יועץ שיווקי, שעושה התאמות לצורך מיקסום התוצאות.
בדיקות סדירות של אסטרטגיית השיווק שלכם עם יועץ שיווקי מאפשרות התאמה מתמדת ליעדים העסקיים שלכם והתאמה למה שמתרחש בשוק. כדאי לשקול ביקורות רבעוניות, אם כי היבטים מסוימים של ייעוץ שיווקי עשויים לדרוש תשומת לב תכופה יותר. מפגשים עם יועץ שיווקי מאפשרים כוונון עדין של אסטרטגיות והכנסת יוזמות חדשות כדי לנצל הזדמנויות שצצות בדרך ולהפחית אתגרים בלתי צפויים.
CASE STUDY
סיפורי הצלחה מעולם השיווק
CASE STUDY 1 | פיננסים
CASE STUDY 2 | פנאי
חברת בתחום הפנאי
המוכרת בערוץ הטלפוני מגוון סוגי מנויים לקהל הרחב. פעילות מכירה טלפונית.
CASE STUDY 4 | מכללה
מה אומרים עלינו...
אופירה
סמנכ"לית שיווק
נאווה מלכה
מנכ"לית חברת אפיקים תכנון פיננסי ופנסיוני.
יואב סוכרי
מנכ"ל ובעלים, זמן אמיתי
אלעד כץ
מנכ"ל יקב קסטל Domaine du castel
עדי גל
סמנכ"לית שיווק שחל
עדי קליבנסקי
מנהלת מחלקת ארגון ושיטות, אגד
יוסי ברק
מנכ"ל ברק פיננסים
יניב שובל
מנכ"ל שובל יזמות
רו"ח יובל זילברשטיין
מנכ"ל פרומתאוס ייעוץ כלכלי
רונן הלפרין
משנה למנכ"ל טנדם קפיטל
היתרונות בעבודה עם חברות ייעוץ שיווקי
מומלץ לקרוא מאגר ידע
מאמרים וחומרים נוספים שעשוים לעניין אותך מעולם השיווק והמכירות