שתפו את האתר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

 

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?". כולנו היינו שם. האמת הפשוטה היא שבתחילת הדרך, קשה לדעת האם האסטרטגיה שבנית אכן מקיפה וחזקה כמו שחשבת. בניית אסטרטגיה שיווקית דורשת לא מעט ראיית הנולד ותפיסה של הארגון כשלם הגדול מסך חלקיו. סיוע של איש מקצוע מיומן בתהליך, יאפשר לך להתוות אסטרטגיה שיווקית שתשרת אותך לאורך זמן ותספק תוצאות בשטח. אשפי השיווק של Marketing Solutions ריכזו עבורך כאן את השלבים המרכזיים בתכנון אסטרטגיה שיווקית הרמטית ויעילה.

בניית תוכנית שיווקית

תוכנית שיווקית ואסטרטגיה שיווקית אינן היינו הך. אסטרטגיית השיווק שלך היא למעשה סקירה של כלל היעדים הנדרשים והמשאבים הנדרשים כדי שהצוות השיווקי שלך יוכל ליישם אותה. תוכנית השיווק שלך כוללת את הפעולות הספציפיות שיינקטו כדי ליישם את האסטרטגיה הזו. חשוב שנבחן היטב את המשאבים שעומדים לרשותנו ונסתייע באיש המקצוע שלנו כדי שנדע בדיוק מה עלינו לגייס כדי ליישם את כל מה שנדרש מהתוכנית השיווקית שלנו.

הגדרה מדויקת של קהל היעד שלך

יעדי האסטרטגיה השיווקית שלך חייבים לעלות בקנה אחד עם היעדים העסקיים שלך. כך לדוגמא, אם אחד היעדים העסקיים שלך היא להביא 300 איש אל הכנס השנתי שלך בעוד שלושה חודשים, חשוב שנגדיר יעד מתאים לאסטרטגיה השיווקית שלנו. יעד כמו "העלאת כמות העוקבים בדף הכנס בפייסבוק ב-20%" או "עלייה של 10% באישורי ההגעה" הם דוגמאות ליעדים מוצלחים שניתן לשלב בכל אסטרטגיה שיווקית.

ישנם גם יעדים שיווקיים רחבים וארוכי טווח יותר כמו הגברת המודעות למותג או יצירת לידים איכותיים יותר. לא משנה מה המטרות שלך, חשוב בראש ובראשונה שנזהה מהן וכיצד מערך השיווק שלך יוכל להתחיל להשיג אותן במהלך השנה הקרובה. היעדים הללו יבנו את מפת הדרכים לבניית אסטרטגיה שיווקית שעובדת עבורך.

ליישם כלים מתקדמים בתהליך

לאחר שזיהית את המטרות שלך, חשוב לוודא שיש לך את הכלים הנכונים למדוד את השגת מטרות אלו בהצלחה. כלים חכמים ליצירת תכנים שיווקיים ולניהול לידים יאפשרו לך לבנות תוכנית שיווק ב-360 מעלות ולנתח את התנהגות המשתמש כדי להתייעל ללא הרף. כלים לתזמון פוסטים ברשתות החברתיות, רשתות עסקיות ,כלי אוטומציה עוצמתיים לשיווק בדיוורים, ווטסאפ ,ב-SMS ואמצעי ניתוח נתונים כמו Google Analytics או Search Console, הם החברים הטובים ביותר שלך במהלך בניית אסטרטגיה שיווקית.

גם כאן, ליעדים העסקיים שלכם יש חלק משמעותי בתהליך הזה. למעשה, גם הטמעת כלים חכמים במערך השיווק שלך הוא יעד ראוי שניתן לכלול באסטרטגיה שלך.

סקירת וריכוז המשאבים העומדים לרשותך

חשוב שנזהה אילו משאבים משמשים אותנו בפעילות השוטפת שלנו כדי שנוכל למצות מהם את המיטב. מהתקציב המושקע בקידום ממומן ועד לתכנים הוויזואליים והטקסטואליים שייצרנו בעבר, ישנם כלים רבי ערך שהופכים את הארגון שלך לייחודי ומזמין.

חשוב שנאסוף את החומרים הללו בפלטפורמות המתאימות ונשתמש בהם כדי ליישם את החזון שלנו. כך למשל, אם כבר יש בבעלותך בלוג שמפיץ תוכן שבועי, ניתן להתחיל לקדם פרסומים חדשים בפייסבוק ולהזמין לקוחות לשתף. ככל שנדע לחבר מדיות מגוונות יותר זו לזו, כך נוכל לבנות רשת צפופה ויעילה של אפיקי שיווק. על פי אותו עיקרון, אם יש לך משאבים שאינם מתאימים למטרות שלך, חשוב לזהות זאת ולעשות ניקוי אורוות משמעותי.

הגיע הזמן לנקוט בעדים

למדת את קהלי היעד שלך לעומק? התווית את מפת הדרכים שלך וזיהית את כל הכלים והתכנים שיוכלו לשרת אותך בתהליך? כעת, כל שנותר לך לעשות הוא רק להביא את כל הכוחות הללו לידי ביטוי וליישם את האסטרטגיה בשטח. בסיומו של תהליך לבניית אסטרטגיה שיווקית אמור להיות בידיך מסמך מסודר ומובנה שיתפרש על ציר זמן של שנה לפחות. את המסמך הזה, עלינו לפרוט לשורה ארוכה של משימות שתערב את כל הצוות שלך. עם השותפים הנכונה לצידך, יש לך את כל מה שצריך כדי להפוך לכוח דומיננטי בשוק שלך.

צוות Marketing Solutions מלווה ארגונים מכל תחומי התעשייה כבר שנים רבות ומסייע להם להגיע למצוינות בתחומם. עם כלי שיווק דיגיטלי חדשניים, יצירת תוכן איכותי ויוצא דופן והיכרות מעמיקה עם הקהלים והתחום שלכם, אנו מסייעים לכם לגייס את כל המשאבים הנדרשים כדי לאפשר למותג שלכם להיחשף ולהוביל תחום . למידע נוסף על תהליכי בניית אסטרטגיה שיווקית עם Marketing Solutions, ניתן להשאיר פרטים באתר כעת.

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו

ניהול ב-3 מישורים  שמוביל לתוצאות  בשנה החדשה

ניהול ב-3 מישורים שמוביל לתוצאות בשנה החדשה

ניהול איכותי מקדם ישנם לא מעט סגנונות וצורות ניהול – ניהול היררכי, ניהול ספירלי, ניהול…
עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

עשרת השלבים אל הניצחון – מצוינות בעסקים ובחיים / ריק פיטינו

גבשו הערכה עצמית – הערכה עצמי חיונית להישגיות, אתם צריכים לא רק להרגיש טוב ביחס…
כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

כיצד תבנה את תכנית השיווק לשנת 21

שיווק נושם ומתעדכן אחרי משכורות עובדים, שיווק הוא בדרך כלל ההוצאה הגדולה ביותר עבור מרבית…
ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות – מה זה ואיך זה מייעל את הארגון/חברה שלכם?

ארגון ושיטות ( Operations & Methods, O&M – או"ש) הינו תהליך בחינה שיטתית של מבנה…
פיתוח מנהלים בארגון

פיתוח מנהלים בארגון

המשאב האנושי בכלל, והדרג הניהולי בפרט, הם הגורמים החשובים והמהותיים ביותר להצלחתם של ארגונים, במיוחד…
השיטות המובילות של מאמן מכירות

השיטות המובילות של מאמן מכירות

אימון מכירות מקצועי לאנשי המכירות שלכם מערך המכירות בכל חברה, ארגון ובית עסק, הוא הבסיס…
שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

שיפור מערך מכירות - כיצד תדאגו להגדלת המכירות בחברתכם

מהם הכלים החשובים היכולים לסייע לכם להוביל לשיפור במכירת? האם קיימת שיטה ממשית להגדלת המכירות…
שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

שיווק בלינקדאין - כיצד תייצרו לקוחות ברשת עסקית לינקדאין

מהו שיווק בלינקדאין? למי הוא מיועד וכיצד תייצרו לעצמכם לקוחות באמצעות לינקדאין? כל מה שצריך…
לקוח סמוי

לקוח סמוי

מהו לקוח סמוי ומהי חשיבותו עבור פעילות החברה/בית העסק? איזה סוגי מודלים של לקוח סמוי…
גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

גיוסים מקצועיים - כיצד תעשו זאת נכון?

נדרשים לגיוס מנהלים בכירים ודרגי ביניים למערך המכירות, השיווק, הפרסום ,השירות ולתחומים נוספים? זה הזמן…
ליווי וייעוץ מכירות

ליווי וייעוץ מכירות

כדי לשפר את ביצועי הארגון ולהגדיל משמעותית את נפח הרווחים שלך ממכירות, אין ספק ששכירת…
פגישות מתקיימות

פגישות מתקיימות

אחד האתגרים הגדולים של כל מערך מכירות הוא הגדלת יחס ההמרה. בתוך משפך ההמרה אנו…
כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

כיצד הפכו אנשי השירות והתפעול לאנשי המכירות של היום

מה תפקידם של אנשי השירות, הטכני והתפעול בתהליך המכירה וכיצד הם יכולים לתרום את חלקם…
מיפוי מנהלים

מיפוי מנהלים

פיתוח מנהלים ויכולות ניהול מתחיל בראש ובראשונה ביכולת למפות את היכולות והכישורים של המשאב האנושי…
כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

כל מילה קובעת: הטכניקות שכל מערך שיווק צריך

לא צריך להיות אשפי שיווק ומכירות כדי להבין עד כמה מילים הן משמעותיות לשינוי דפוסי…
התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

התוכנית העסקית שלכם: כל השאלות

מה הן השאלות שצריך לשאול את עצמכם בהכנת התוכנית העסקית שלכם? אריק יואן הגיע לארה"ב…
נדבר אחרי החגים...

נדבר אחרי החגים...

מי מאתנו לא נתקל בחודשים אוגוסט וספטמבר במשפט "נדבר אחרי החגים", לעיתים זה גם מגיע…
הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות

הגדלת אחוז הענות שיחות הנה מטרה מרכזית  בכל מערך מכירה טלפוני. אחד האתגרים היותר גדולים…
מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

מ"ליד" לסגירה: איך לשפר את יחסי ההמרה בשיווק הדיגיטלי

משבר כלכלי? דיבורים על סגר? בשנה האחרונה נראה שאין דבר בטוח מהזינוק המתמיד בתקציבי השיווק…
המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

המדריך המלא להרחבת קהל הלקוחות שלכם

איך משיגים לקוחות חדשים? זוהי ללא ספק שאלת השאלות כשזה מגיע לניהול ארגון עסקי המעסיקה…
בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

בניית תסריט שיחה - עשה ואל תעשה

על אף כלי השיווק הרבים והמגוונים הקיימים היום בשוק, השיווק הטלפוני עוד חי ובועט. הפנייה…
כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

כיצד לבחור במערכת CRM מדויקת לצרכי הארגון שלך?

מערכת CRM היא מצרך חובה לכל ארגון. השוק כיום מוצף בפתרונות תוכנה מוצלחים יותר ופחות…
כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

כל מה שחשוב לדעת בבחירת יועץ דאטהבייס

תחום הביג דאטה השתלט על העולם בסערה. כיום, כשכמות הנתונים שארגונים נדרשים לנהל גוברת מיום…
מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

מהו יחס המרה וכיצד נוכל לשפר אותו?

אז בנית תוכנית שיווק מקצועית ויעילה וגייסת צוות מכירות מנצח. השאלה המכרעת, אמנם, היא אם…
כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כך בונים אסטרטגיה שיווקית מנצחת

כמה פעמים ראית קמפיין שיווקי מדהים וחשבת לעצמך, "וואו, איך אני לא חשבתי על זה?".…
ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

ייעוץ עסקי - כל מה שחשוב לדעת

כיום יותר מאי פעם, מתוודעים מנהלים בכירים בארגונים לחשיבות האקוטית של ייעול תהליכי העבודה. לעתים,…
ייעוץ מכירות  - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

ייעוץ מכירות - כיצד לבחור יועץ מכירות שיגדיל לכם את המכירות בחברה

מהו ייעוץ מכירות ומהם הנושאים המטופלים בתחום ייעוץ מכירות? כיצד מנהלים צוות מכירות בצורה המיטבית…
חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

חברות ייעוץ אסטרטגי לחברות בישראל - כל מה שרציתם לדעת

מהו ייעוץ אסטרטגי? למי הוא מיועד? מהו ההבדל בין ייעוץ ארגוני לייעוץ אסטרטגי וכיצד תוכלו…
יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

יועץ שיווקי לבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית ? למי היא נחוצה? מהם השירותים המקצועיים המוצעים לכם על ידי יועץ…
אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

אסטרטגיית מכירות להגדלת המכירות בחברות

מהי אסטרטגיית מכירות? כיצד היא מסייעת להגדלת המכירות ומהם השלבים לבנייתה? כל מה שצריך וחשוב…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

לקבלת תוכן מקצועי:

* עם שליחת הטופס אני מאשר קבלת מסרים וחומרים מחברת מרקטינג סולושנס

בואו נדבר

דילוג לתוכן