דגשים לבחירת מנהל פרויקט לטובת מערכת CRM

111111
 
הקשב למאמר
Getting your Trinity Audio player ready...

איך לבחור פרויקטור מתוך הארגון שלכם להובלת פרויקט מערכת CRM?

אנו נתקלים באתגר, שבו מנכ״לים מתחבטים מי יהיה אמון על פרויקט מערכת CRM, החל משלב דיוק הצרכים, אפיון ועד לבחירת המערכת הרלוונטית לארגון.

הניסיון שלנו לאורך השנים, עם מעל  420 חברות וארגונים, מצביע כי חברות שהשכילו לבחור בפרויקטור הנכון, זכו להצלחה משמעותית בתהליך, קיצרו את הזמן בלפחות 40% והפחיתו עלויות פיתוח משמעותית.  אכן, זהו השלב הכי חשוב – הקדישו לכך חשיבה וזמן. 

עוד נוכחנו כי, הנטייה הראשונית של מנכ"לים בבחירת מנהל פרויקט מסוג כזה, היא לרוב מנהל מערכות מידע בארגון/או"ש- האם זה נכון ? מה כן, חשוב לקחת בחשבון ולמה… 

הנה לכם כמה דגשים לבחירת הפרויקטור:

הוא חייב להיות מנהל/ת דרג ביניים/בכיר
זמין לפרויקט מחיייב  – יש להתייחס לכך כחלק משמעותי מהתפקיד ולא נדבך
הבנה עמוקה בתהליכי ליבה העסקיים של החברה דהיינו: מכירות, שירות, שיווק ופיתוח עסקי
הבנה מעמיקה בתהליכים פנימיים וחיצוניים אל מול הלקוח , בתוך כל מחלקה ובין המחלקות השונות
שליטה במספרים : מדדים, יעדים , תוצאות, SLA של המחלקות העסקיות
הבנה עסקית בדוחות נדרשים בכל סגמנט
תקשורת בין אישית מצוינת 

היכרות מעמיקה בתהליכי השיווק דיגיטליים כולל פיצ'רים, כלים, אוטומאציות
הבנה טכנולוגית במערכות (בדגש על הבנת מושגים חשוב-  API, אינטגרציות)
אובייקטיבי
יצירתי ראש גדול
אוטודידקט היודע לחקור, ללמוד ולהבין
כושר ניהול מו"מ
בעל ידע בניהול פרויקט עם גאנט מובנה, בקרה וניהול

אם המנהל/ת עומד/ת בדרישות הנ"ל, תבנו איתו את התהליך בצורה מושכלת, החל מבניית צוות לפרויקט ובניית גאנט מקצה לקצה.

האם מדובר על פרויקטור אחד או על צוות ? או גם על ספק מייעץ ?
מה התפקיד של מנהל מערכות מידע, למה צריך מיישם/אינטגטור ומה התפקיד של כל אחד?

בניית הצוות לפרויקט:

פרויקטור מתוך ארגונכם האמון על ניהול הפרויקט מתחילתו ועד סופו מטעמכם,
ייעוץ ליווי ואפיון של תהליכי ליבה עסקיים באמצעות חברה מובילה

צוות חשיבה פנים ארוגני אמון על ליווי הפרויקטור – מערכות מידע+נציג מכל מחלקה
המערכת CRM הקיימת /חדשה
אינטגרטור/מיישם של המערכת הנבחרת
מערכות רלוונטיות נוספות לתהליך לטובת סנכרון/אינטגרציות

לו"ז :
בכדי שהפרויקט ינוהל באופן מיטבי יש להגדיר לו"ז ברור עם תאור אבני דרך והשלבים, 
הגידרו לו"ז מקצה לקצה ותחמו אותו בגאנט תוך דגש של ניהול ובקרה של ביצוע למול תכנון ועיכוב שינוי של כל שלב. 

בהצלחה!

כותב המאמר: מיטל הדר

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מערכות CRM הן הבסיס של החברה –…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... "אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה…
להתחיל את השנה אחרת
להתחיל את השנה אחרת
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... ברוכים הבאים לשנת 2024! וזה בדיוק הזמן…
סיכום שנה עסקית
סיכום שנה עסקית
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... הנה אנחנו מוציאים את עצמנו בסוף השנה…
אסטרטגית לקוחת קיימים
אסטרטגית לקוחת קיימים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנכסים העסקיים החשובים ביותר הוא הלקוחות…
מזל טוב ליום הולדתך!
מזל טוב ליום הולדתך!
מנהל/ת יקר/ה! זו ההזדמנות שלנו לאחל לך יום הולדת שמח, מאחלים לך שפע של בריאות…
מתנות לכבוד השנה החדשה  -2023
מתנות לכבוד השנה החדשה -2023
מנהל יקר! זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים,…
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 2: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלקן הראשון, סקרנו בהרחבה את הדגשים הכי…
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
חלק 1: ארגז כלים למנהל - שגרות ניהול
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון של כתבה זו נסקור את…
תכנית עבודה - חלק 2
תכנית עבודה - חלק 2
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בחלק הראשון סקרנו את העקרונות לבניית תכנית…
תכנית עבודה - חלק 1
תכנית עבודה - חלק 1
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אז מהם הדגשים החשובים ביותר בבנייה ודיוק…
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
תרשימי זרימה עבור תהליכים עסקיים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... אחד הנושאים החשובים בהצלחה עסקית הוא דיוק…
שיפור ביצועי מכירות B2B
שיפור ביצועי מכירות B2B
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... מה חשוב ללקוח B2B בתהליך המכירה ?…
איך להגדיל מכירות בעסק
איך להגדיל מכירות בעסק
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את המתכון להצלחה גם ללא…
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
המתכון להצלחה בעסקים קטנים
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... גיבשנו עבורכם את הדגשים הכי חשובים להצלחה…
איך להגדיל את המכירות בעסק?
איך להגדיל את המכירות בעסק?
הקשב למאמר Getting your Trinity Audio player ready... בלא מעט חברות וארגונים המבקשים להביא לפיתוח…

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן