Game Changer

מתנות לכבוד השנה החדשה -2023

 

מנהל יקר!

זו ההזדמנות להודות לך על היותך חלק מקהילת הניוזלטר שלנו – פותחים, קוראים, מעבירים הלאה והכי חשוב גם מיישמים ומטמיעים אצלכם בארגון. אנחנו נמשיך לספק לך תכנים וכלים יישומיים לשיפור ביצועים.

אנחנו רוצים לנצל את ההזדמנות לאחל לך ולמשפחתך שנה טובה וחג שמח,

שתהיה זו שנה עסקית מוצלחת!

בנוסף, בחרנו להעניק לך 8 מתנות לחג ולשנה החדשה שעשויות להיות לך ולארגון שלכם לעזר ולערך –  לצוותים ולעובדים שלכם.

אבל לפני הכל…

10 טיפים עסקיים חשובים לשיפור ביצועים לשנה החדשה:

  1. השקיעו במשאב האנושי שלכם, העובדים הם הנכס החשוב ביותר בארגון שלכם, יותר מהמוצר והשירות, יותר מהלקוחות שלכם. סמכו עליהם, חברו אותם ליעדם ולמטרות הארגון. הערך והתועלת של עובדים מרוצים ושמחים לארגון הוא גבוה מאוד!

  2. אמצו תרבות של ארגון לומד – תרבות של אימון, שיפור מיומנויות ופיתוח של עובדים ומנהלים. העשירו את הידע והכלים באמצעות גורמי חוץ וגורמי פנים לטובת תהליכים מדויקים ואיכותיים יותר

  3. היו על הדברים הקטנים – שינוי של 1% ב 100 תחומים עדיף על שינוי אחד ב 100%, להשתפר ב 1% בכל יום זה להשתפר פי 37 בשנה! קדמו שינויים קטנים באופן עקבי לאורך זמן. זה משתלם.

  4. חקרו הצלחות ושכפלו אותם – בעסקאות מוצלחות, בפידבק חיובי מהלקוח , מהחלטות ניהוליות…

  5. פרגנו – לעובדים, ללקוחות, לספקים שלכם. עשו זאת פיזית!

  6. תנו למנהלים שלכם לנהל, הורידו והאצילו סמכויות, העניקו להם מרחב תמרון, העניקו להם מנדט לקבל החלטות וגם לטעות, לוו וחנכו אותם. שדרה ניהולית חזקה מהווה תוספת כוח משמעותית לארגון ולביצועיו

  7. אל תזניחו את השירות, הוא חשוב יותר מהמכירות היו נגישים וזמינים 24/7 , יזמו ואל תחכו, התייחסו לכל לקוח כאילו הוא הלקוח היחידי שלכם, תייצרו להם חווית לקוח WOW, העניקו להם ערך מוסף תמידי והפכו אותם לשגרירים שלכם

  8. תכנית עבודה היא המצפן העסקי שלכם –הגדירו את החזון והמטרות העסקיות, שימו יעדים כמותיים ואיכותיים, במכירות, שירות, שיווק. בנו גאנט עם פעולות, מדדים ובקרות. אל תוותרו על תכנית שנתית – היא חובה!

  9. שפרו ויעלו תהליכים ומשאבים באמצעות דיגיטציות ואוטומציות בעיקר בתהליכי שירות שיווק ומכירה

  10.  שימוש חכם בדאטה שלכם לטובת ייעול תהליכים ומקסום המכירות. ניתוח, טיפול והשבחת הדאטה יגדיל את המכירות שלכם בעשרות אחוזים  

  11. ועוד אחד: רבעון אחרון של השנה כבר מעבר לאופק, זה הרבעון לסגור פערים ולעמוד ביעדים השנתיים. עצרו ובנו תכנית מכירות חזקה, התייחסו למשאבים הנדרשים, מבצעים, הנעה ותגמול המשאב האנושי ובעיקר הניהול

 

כל המתנות עבורך (ועבור הארגון שלך) לשנה החדשה:

 

שאלות זהב בהנעה ובסגירה לפעולה - העבירו למחלקות המכירות והשירות

מקבץ רחב של שאלות בראיונות גיוס - העבירו למגייסים ומשא"ב

מגוון רחב של שאלות ודילמות פנימיות שכל מנהל צריך לשאול -
בחרו את ה 10 עבורכם

מודדים ומבקרים את מחלקת המכירות שלכם? רוצים פורמט לקוח סמוי?

בשביל להעריך ולפתח מנהלים אתם צריכים כלי מדידה

40 משפטים והגיגים עסקיים - אישיים שמנחים אותנו ב Game Changer מקבוצת marketing solutions

כאשר פותחים את היום בחיוך אז האנרגיה, החיוביות וההצלחה ממהרים לבוא
- אוסף של 110 קטעי סטנד אפ מובילים, שתפו עם העובדים שלכם

תוכן בעל ערך!!! סיכום תובנות עיקריות מ 12 ספרים עסקיים מובילים

בהצלחה שנה טובה ומבורכת!

נ.ב.  לכל ארגון, חברה ועסק אתגרים עסקיים בשוטף, תמיד כדאי לשמוע עוד חוות דעת מקצועית.
אנו מזמינים אותך לפגישה של 1/2 שעה (ללא עלות /התחייבות)
בזמנך הפנוי בתחומי ליבה עסקיים : מכירות, שירות ,שיווק, ניהול,תהליכים פנימיים ומערכות תמיכה.👈 לתיאום פגישה : http://www.bit.ly/3Y30Az4

רוצה להיחשף לעוד מאמרים ותכנים מקצועיים ?
הירשם עכשיו לניוזלטר המקצועי שלנו
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
המדריך המקיף בשיווק-   כל מה שאתם צריכים לדעת:
בעידן הדיגיטלי המתקדם, מנהלים בכירים בתחום השיווק מתמודדים עם עולם מתפתח המתאפיין בשינויים טכנולוגיים מהירים…
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
איך יוצרים חוויית שירות יוצאת דופן? הסיפור של Royal Caribbean
מי מאיתנו לא מכיר את חברת Royal Caribbean? החברה הקנדית, הנחשבת לאחת מחברות הקרוזים המובילות…
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
חיזוק הקשר ממשק מנהל – עובד. התוצאה: שיפור תפוקות המשאב האנושי בעזרות אחוזים
אחד הנכסים החשובים ביותר בארגון הוא המשאב האנושי, העובדים הכפופים לכם, בניהול המודרני והעכשווי יש…
מודל OKR  (Objectives and Key Results)
מודל OKR (Objectives and Key Results)
אחד האתגרים הנפוצים בקרב חברות וארגונים עסקיים הוא ניהול המטרות והתוצאות באופן ברור ורציף לאורך…
האתגרים בחברות משפחתיות
האתגרים בחברות משפחתיות
בשנים האחרונות אנו עדים ללא מעט חברות משפחתיות התקועות שנים ושאינן משכילות לעשות את השינוי…
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
BOOST ברבעון האחרון -זמן פוטנציאלי לכל חברה
אנחנו ערב הכניסה לרבעון הרביעי האחרון של השנה המהווה ללא מעט חברות וארגונים את ההזדמנות…
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות למנהלים? תבדקו היטב לפני שאתם מחליטים
סדנאות הן כלי נוסף ומשלים בתהליך, אבל אינן תחליף לתהליך מקצועי ואמיתי, בייחוד בכל הקשור…
מצוינות עסקית מהי?
מצוינות עסקית מהי?
כל ארגון וחברה שואפים להגיע כמה שיותר גבוה, לשפר ולמקסם את הביצועים העסקיים לאורך זמן.…
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים מקצועי ותוצאותיו העסקיות
ניהול ספקים: מאמר זה סוקר את הדגשים והשלבים החשובים בניהול ספקים תהליך זיהוי ובחירת הספקים…
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
המדריך המלא לדוחות דשבורד ואפיון מערכת CRM לשיפור ביצועים ותוצאות עסקיות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
שיפור ביצועים באמצעות מודל אג'יליות
בעידן הנוכחי, המאופיין בשינויים תכופים ובאי ודאות, חברות וארגונים עסקיים מחפשים דרכים יעילות להתאים את…
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
המנכ"לים מתעוררים: כך תחשפו את האתגרים האמיתיים המעכבים את החברה שלכם!
הכירו את הפערים הסמויים ודרך הפעולה שתשנה את פני הארגון שלכם. האם אתם בטוחים שהאתגרים…
מחברה משפחתית למכונה משומנת
מחברה משפחתית למכונה משומנת
חלק בלתי נפרד מהנוף העסקי המקומי הוא סגמנט החברות המשפחתיות הקטנות. אותן חברות בהן הגרעין…
מנכ״לים מודים ״אנחנו מודאגים מאוד"
בחודשים האחרונים רוב השוק העסקי בישראל עובר טלטלה עסקית ומוראלית לא פשוטה. מרבית החברות והארגונים…
מגמות עולמיות בתחום השיווק
מגמות עולמיות בתחום השיווק
שיווק החדש -כל המגמות, הטרנדים, הכלים, הדרכים והחשיבה האחרת שמחייבת שינוי גישה בכללי המשחק, ישנם…
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
אנשי המכירות הנסתרים - מתחת לרדאר שלכם
בסביבה העסקית המאתגרת של ימינו, אנו נדרשים לחשיבה יצירתית ופתרונות מקוריים לאתגרים הקיימים. אחת מהן…
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון?
מתי בפעם אחרונה עשיתם סדר פסח אמיתי אצלכם בארגון? כזה שמייצר לכם בהירות ומהווה מקפצה…
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח, כך תעשו זאת חכם.
מסע לקוח מתחילים בהבנת הצרכים הייחודיים של לקוחות בשוק מתמיד משתנה, דרך הפיתוח של אסטרטגיות…
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
איך להחזיר את הניצוץ לעובדים ותיקים?
מה באמת חשוב לעובדים ותיקים? עם העלייה בתוחלת החיים וכושר העבודה, והאתגרים הבוערים בשימור עובדים-…
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
הביצועים בארגון תקועים - טיפים לזיהוי 'מוקשים'
מה הסיבה האמיתית שלא מעט חברות וארגונים תקועים במקום? אינם מצליחים לגדול? אינם מצליחים לעמוד…
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
מה אנשי מכירות רוצים? מודלים תגמול אנשי מכירות
איך מתגמלים אנשי מכירות? איך מוודאים שהם נשארים מרוצים, פורחים ונאמנים לארגון? אחרי עבודה עם…
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות- זה עדיין רלוונטי בכלל?
מועדון לקוחות מאפשר לנו ליישם עקרון חשוב מאוד בפרסום: פרסונליזציה- התאמת המסר באופן אישי ללקוח.…
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
תגידו להם מה הם עושים לא נכון (וגם מה כן)
אז למה להשקיע במישוב איכותי? שוב שנבחין בין משוב מקצועי למשוב אישי-(יש יתרונות משלו שנוכל…
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
פולואפ: חברו הטוב ביותר של אנשי המכירות 
אז מה זה פולואפ ולמה צריך אותו?לפולואפ בעל אסטרטגיה מובנית יש השפעה משמעותית וישירה על…
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
מיינדסט מכירות הוא הבסיס של תשתית המכירות שלכם צ׳יט-שיט לכל מי שמנהל.ת אנשי מכירות 
בשנה האחרונה אנחנו שומעים בלי סוף שחברות צריכות להתמקד ברווחיות ויעילות, בהתאם למשברים הכלכליים שפוקדים…
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מה שלום המוח שלכם בחברה?
מערכות CRM הן הבסיס של החברה – ולרוב, הן לא זוכות לכבוד הראוי ולא מגיעות…
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
מהם הדברים החשובים ביותר בתכנית המכירות שלכם
זה די מדהים, בשנים האחרונות אנחנו נתקלים ביותר ויותר חברות וארגונים שעובדים בשוטף מכוח האינרציה,…
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
כשלונות החברות הגדולות במסע לקוח ואוטומציה
אם פעם תהליך מכירה היה התקשרות קצרה בין לקוח למוכר, מעבר של סחורה או שירות…
ממשאב אנושי להון אנושי
ממשאב אנושי להון אנושי
“אני מעריך שהתרומה של המשאב האנושי אצלנו לגידול ב 2023 הייתה סבירה לא מעבר לזה….”…
ניהול הידע הפנים ארגוני
ניהול הידע הפנים ארגוני
את הסיפור הזה כולם שמעו – חברה עסקית שנשענה שנים על הידע הבלעדי של אחד…
מאמרים קשורים

זקוקים לעזרה בשיפור הביצועים בארגונכם?

השאירו פרטים או
התקשרו 072-3972174

דילוג לתוכן